Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud at jeg ikke har fått med meg dette før nå :ohmy:

 

Richard Durand - Always The Sun

 

Always The Sun

01.Richard Durand - Divine

02.Richard Durand - Always The Sun

03.Richard Durand - Papillon

04.Richard Durand - Into Something

05.Richard Durand - Ancient Garden

06.Richard Durand - No Way Home

07.Richard Durand - The Cube

08.Richard Durand - Slow Geisha

09.Richard Durand - City Never Sleeps

10.Richard Durand - Mouseville

11.Richard Durand - Silver Key

12.Richard Durand - The Trigger

13.Richard Durand - Chaos

14.Richard Durand - Dr. Gorgo

15.Richard Durand - No Way Home (Unplugged Bonus Track)

 

Man o' man så mye fett det var på den plata der!

Lenke til kommentar

Holla folkens, i dag kjører The Blizzard & Robinson på med Subzero 006 på http://www.radiovolum.no fra kl. 21 til 22. I kveld kan vi by på et eksklusivt intervju med Einar K, kjent fra kjente trance act Lemon & Einar K. De har laget låter som Anticipation, Hope og The Oslo Syndrome og fått support fra alle de store trance dj'a som f.eks. Armin, Ferry Corsten, Above & Beyond og mange flere.

 

I tillegg har vi premiere på en ny remix av The Blizzard with Gåte - Iselilja (Sunn Jellie & The Blizzard Remix). Denne mixen er mye mer trancy enn orginalen og er nettopp plukka opp på den nye cd'n til Armin van Buuren.

 

+++ masse mer feit musikk fra Andy Moor, Gareth Emergy, Ferry Corsten, Vimana og flere!

 

Så husk å tune inn kl. 21 på http://www.radiovolum.no

Endret av ZraL
Lenke til kommentar

Justin K & DJ K Mixx, er de norske?

Hørte på Sensation 2001 og sjekket ut på discogs at folka bak heter Jørund Kopren & Tore Kjetil Johansen. Høres ihvertfall ganske norsk ut, men de har ihvertfall låta: Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights, som likner litt på luvstruck.

Lenke til kommentar
Justin K & DJ K Mixx, er de norske?

Hørte på Sensation 2001 og sjekket ut på discogs at folka bak heter Jørund Kopren & Tore Kjetil Johansen. Høres ihvertfall ganske norsk ut, men de har ihvertfall låta: Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights, som likner litt på luvstruck.

Justin K & DJ K Mixx er norske ja. "Northern Lights" er vel den eneste singelen de har tror jeg. Sampler melodien fra Toto - Africa (bevisst / ubevisst?), og ja - den minner meg forsåvidt om Luvstruck.

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Justin K & DJ K Mixx, er de norske?

Hørte på Sensation 2001 og sjekket ut på discogs at folka bak heter Jørund Kopren & Tore Kjetil Johansen. Høres ihvertfall ganske norsk ut, men de har ihvertfall låta: Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights, som likner litt på luvstruck.

Seriøst, Jørund Kopren? Han er jo programleder for lokalTV her i Stavanger (Og speaker under Sandvolleyballen). Hadde jeg aldri trudd :p

Lenke til kommentar

Euforisk oppløftende og legendarisk deilig trance og psy-trance:

 

Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Audiotec Vs. Stereomatic Remix)

Astral Projection - Strange World

Push - Strange World (Manuel Le Saux Remix)

Vibrasphere - Autumn Lights

Vibrasphere - Autumn Lights (Alucard Remix)

Electric Universe - Silence in Action

System Nipel - Loading

Eskimo vs Cycle Sphere - Call It What You Want (Indra Remix)

 

lytt: youtube

kjøp: beatport . com

 

Skru opp volumet, og Enjoy!! ;):dribble:

Endret av Neonlight
Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg leiter etter en trance/dance/techno/hardstyle sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den.

Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg.

 

Ord og setninger fra sangen jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do.

 

Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe??

 

Høres ut, og jeg trodde det var noe med Franky B, men jeg fant ikke noe på det. Ingen som kan ha noen anelse om hvilken sang jeg leiter etter? Det er ganske langt ute i sangen de sier "the way to your heart, the way to your soul"..

er hvertfall rask sang, og refrenget er sånn hoppende som sagt, de synger en setning hele tida der men den får jeg ikke med meg :/

 

noen som veit?? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...