DJ_Dark Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hører mest på hardstyle jeg da. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Haalllllahh Er det ikke noen som har lyst å legge ut playlisten sin på spotify her da? Vært litt greit, or what? Vet det er et fåtall av sanger som er der, men det kan jo være et par kanoner der. Vært konge om dere orka å legge ut :* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 spotify:user:bl%c3%a5b%c3%a6r:playlist:0sjoCAc6G5oRLZmHcgQmQc Men ikke rør låtene, ser helst at du kopierer låtene i din egen playlist og legger til der. Og sletter min playlist fra spillelista di. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 http://open.spotify.com/user/djdalh/playli...2YUTveAfyw6I8xU En liten playlist jeg mekket til trance.nu _______ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Breakfast pres. Loomer - Take Me Back (Original Mix) [FLASHOVER] Fuck rules! Endelig released! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Typisk sommerlåt, hørte på GDJB for 2uker siden Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Herregud at jeg ikke har fått med meg dette før nå Richard Durand - Always The Sun Always The Sun 01.Richard Durand - Divine 02.Richard Durand - Always The Sun 03.Richard Durand - Papillon 04.Richard Durand - Into Something 05.Richard Durand - Ancient Garden 06.Richard Durand - No Way Home 07.Richard Durand - The Cube 08.Richard Durand - Slow Geisha 09.Richard Durand - City Never Sleeps 10.Richard Durand - Mouseville 11.Richard Durand - Silver Key 12.Richard Durand - The Trigger 13.Richard Durand - Chaos 14.Richard Durand - Dr. Gorgo 15.Richard Durand - No Way Home (Unplugged Bonus Track) Man o' man så mye fett det var på den plata der! Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Holla folkens, i dag kjører The Blizzard & Robinson på med Subzero 006 på http://www.radiovolum.no fra kl. 21 til 22. I kveld kan vi by på et eksklusivt intervju med Einar K, kjent fra kjente trance act Lemon & Einar K. De har laget låter som Anticipation, Hope og The Oslo Syndrome og fått support fra alle de store trance dj'a som f.eks. Armin, Ferry Corsten, Above & Beyond og mange flere. I tillegg har vi premiere på en ny remix av The Blizzard with Gåte - Iselilja (Sunn Jellie & The Blizzard Remix). Denne mixen er mye mer trancy enn orginalen og er nettopp plukka opp på den nye cd'n til Armin van Buuren. +++ masse mer feit musikk fra Andy Moor, Gareth Emergy, Ferry Corsten, Vimana og flere! Så husk å tune inn kl. 21 på http://www.radiovolum.no Endret 3. juni 2009 av ZraL Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Bare ikke spill dub-mixen. Vokalen er jo viktigste delen av låten. Endret 3. juni 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bare ikke spill dub-mixen. Vokalen er jo viktigste delen av låten. Deal Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tuner som vanlig inn. BTW, noen som har hørt ASOT 2009? Bestiller den nå. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Litt spesiell denne Tha good stuff Se filmen hos Youtube Endret 4. juni 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Justin K & DJ K Mixx, er de norske? Hørte på Sensation 2001 og sjekket ut på discogs at folka bak heter Jørund Kopren & Tore Kjetil Johansen. Høres ihvertfall ganske norsk ut, men de har ihvertfall låta: Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights, som likner litt på luvstruck. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Justin K & DJ K Mixx, er de norske?Hørte på Sensation 2001 og sjekket ut på discogs at folka bak heter Jørund Kopren & Tore Kjetil Johansen. Høres ihvertfall ganske norsk ut, men de har ihvertfall låta: Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights, som likner litt på luvstruck. Justin K & DJ K Mixx er norske ja. "Northern Lights" er vel den eneste singelen de har tror jeg. Sampler melodien fra Toto - Africa (bevisst / ubevisst?), og ja - den minner meg forsåvidt om Luvstruck. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Justin K & DJ K Mixx, er de norske?Hørte på Sensation 2001 og sjekket ut på discogs at folka bak heter Jørund Kopren & Tore Kjetil Johansen. Høres ihvertfall ganske norsk ut, men de har ihvertfall låta: Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights, som likner litt på luvstruck. Seriøst, Jørund Kopren? Han er jo programleder for lokalTV her i Stavanger (Og speaker under Sandvolleyballen). Hadde jeg aldri trudd Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Euforisk oppløftende og legendarisk deilig trance og psy-trance: Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Audiotec Vs. Stereomatic Remix) Astral Projection - Strange World Push - Strange World (Manuel Le Saux Remix) Vibrasphere - Autumn Lights Vibrasphere - Autumn Lights (Alucard Remix) Electric Universe - Silence in Action System Nipel - Loading Eskimo vs Cycle Sphere - Call It What You Want (Indra Remix) lytt: youtube kjøp: beatport . com Skru opp volumet, og Enjoy!! Endret 8. juni 2009 av Neonlight Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Alle burde absolutt få med seg Solid State (Gareth Emery Remix) - Menno De Jong En av de beste fra min liste! Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei folkens! Jeg leiter etter en trance/dance/techno/hardstyle sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den. Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg. Ord og setninger fra sangen jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do. Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe?? Høres ut, og jeg trodde det var noe med Franky B, men jeg fant ikke noe på det. Ingen som kan ha noen anelse om hvilken sang jeg leiter etter? Det er ganske langt ute i sangen de sier "the way to your heart, the way to your soul".. er hvertfall rask sang, og refrenget er sånn hoppende som sagt, de synger en setning hele tida der men den får jeg ikke med meg :/ noen som veit?? Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det noen som har Freejack med 'Back from Eternity' fra 1999 i MP3-format? Send meg en PM, plzzzzz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå