wilzoo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 http://www.dancefoundation.nl/event/gareth...y-podcast-party ID på det som starter 3:00? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vil vel ikke akkurat si at det Anjunadeep leverer er så kommersielt.For ikke å snakke om labels som Enhanced, Intuition eller Coldharbour... Neida, overdrev bare litt istad Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Cosmic Gate - Not Enough Time. Men sjekk ut Andy Diguid mixen av den låta som jeg syns er den beste mixen. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Den var da veldig ulik den i filmen, Sied Van Riel remixen var litt mer lik, er det bare jeg som tuller nå? EDIT: Never mind, fant en versjon som hadde den dirty bassen jeg var ute etter Se filmen hos Youtube Endret 25. mai 2009 av wilzoo Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Burde kanskje ha sagt det ja, den mixene du var ute etter var, club mix/club mix edit. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Gaia (Armin van Buuren) returnerer! Se filmen hos Youtube Endelig klarer han å lage noe bra instrumentalt! ___ Sonic Inc. - Taste of Summer (Dalh pres. Daniel van Sand Bootleg) DOWNLÅOD Tenke jeg kunne slenge den ut her også. Kanskje noen som er interessert i en småcheesy remix av en trance classic Endret 26. mai 2009 av Dalh Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Denne "Cosmic Gate - Not Enough Time" er ikke noe jeg vil kalle trance, unnskyld meg. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Denne "Cosmic Gate - Not Enough Time" er ikke noe jeg vil kalle trance, unnskyld meg. Hvorfor? Fordi den har en litt hard electro'ish basslinje? Mye trance har jo vært slik de siste 3 årene... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Denne "Cosmic Gate - Not Enough Time" er ikke noe jeg vil kalle trance, unnskyld meg. Din snevre sjanger-definisjon er unnskyldt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gaia var elsk Men låta er ute på itunes men høres annerledes enn den youtubelinken, så da vet vi at låta kommer ut som singel, satser på at det blir en push og rank 1 mix blant alle mixene Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Denne "Cosmic Gate - Not Enough Time" er ikke noe jeg vil kalle trance, unnskyld meg. Din snevre sjanger-definisjon er unnskyldt. Det er ikke jeg som er snever, det er kanskje heller sjangeren som er blitt utvannet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gaia - Tuvan var nydelig. Men han burde holde seg til Armin van Buuren navnet. Gaia høres ut som navnet på en lekedukke. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gaia (pronounced /ˈɡeɪ.ə/ or /ˈɡaɪ.ə/; "land" or "earth", from the Ancient Greek Γαῖα; also Gæa or Gea (Koine and Modern Greek Γῆ)[1] is the primal Greek goddess personifying the Earth. http://en.wikipedia.org/wiki/Gaia_(mythology) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gaia er ikke ett nytt navn... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Robert Nickson and Daniel Kandi - Rewire (Original Mix) weeee Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Omg, Armin har fått sin bok nå. ..My ego's not that big... Lenke til kommentar
zpug Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 heihei^^ lurte på om dere vet om noe skikkelig heftig elektronisk musikk. Har hørt en del på hardstyle, drum and bass og trance, men det er liksom noe som mangler. jeg tenker sanger som ligner de nye sangene til pendulum, men mye hardere og tøffere! tipper trance folket vet noe^^ håper på masse svar C: Lenke til kommentar
Mrzeiten Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 heihei^^ lurte på om dere vet om noe skikkelig heftig elektronisk musikk. Har hørt en del på hardstyle, drum and bass og trance, men det er liksom noe som mangler. jeg tenker sanger som ligner de nye sangene til pendulum, men mye hardere og tøffere! tipper trance folket vet noe^^ håper på masse svar C: Schranz kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå