DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 trenger noe nytt i musikk mappa mi nå, er lei av den musikken jeg har. Har dere noen forslag til sanger som er bra? Sanger dere liker godt ? er åpen for alt forslag Kan komme med en liste med favoritter og generelt gode låter: Above & Beyond - Home Hahaha :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Don't get it... andre3028: Airbase - Medusa Arnej - Dust In The Wind GD - Pukaar Hiroyuki Oda - Transmigration Karnak vs. Dymos - Travail Koris vs. DJule - Sense Of Time (M.O.R.P.H. & Scirocco Remix) Krivi - Sunrise In Boka Marc Vision - Time Gate (Update) Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World (Lange Remix) Mesh - Aftertouch OceanLab - Miracle (Michael Cassette Remix) Perry O'Neil - Swirl Rex Mundi - Perspective Ronald van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix) Second Sun - Empire (TPOD Mix by Paul van Dyk) Solid Globe - Sahara Super8 & Tab - Helsinki Scorchin' Super8 & Tab - Won't Sleep Tonight (Moody Vocal Mix) Vincent de Moor - Mystique Colors Whirlpool - Under The Sun (Solarstone Remix) Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgür Can Remix) Håper det er en del der som du ikke har hørt. Lenke til kommentar
Mrzeiten Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei , ny i denne tråden forresten , og lurer selvsagt på om noen kan anbefale meg noen gode sanger !Sanger som jeg ELSKER : Ferry Corsten - Beatiful 009 Sound System - Dreamscape (Denne MÅ sjekkes ut dersom du ikke har hørt den) Airwave - People just dont care Airwave - When things go wrong Dette er absolutt mine yndlingssanger, og jeg strever fortsatt med å finne noen som er like så brae, forslag ? Prøv denne: Reflekt ft. Delline Bass - Need To Feel Loved (Adam K & Soha Vocal Remix) utrolig bra remix Orginalen er ikke så værst den heller. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 4 timer til Tiësto! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Above & Beyond pres. Oceanlab - Breaking Ties (Maor Levi Remix) Lenke til kommentar
tNy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei, har nettop begynt å mixe litt musikk igjen, og vil gjerne at dere kommer med noen bra sanger. Alt av techno, house, trance osv. Takker for svar Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 ATB - Future Memories Disc One 1. "L.A. Nights" 2. "What About Us" 3. "Swept Away" 4. "A New Day" 5. "My Everything" 6. "Summervibes with 9PM" 7. "Gravity" 8. ATB pres. Josh Gallahan: "Luminescence" 9. ATB pres. Flanders: "Behind" 10. "Future Memories" 11. "Still Here" 12. "My Saving Grace" 13. "Terra 260273" 14. ATB pres. Jades: "Communicate" Disc Two 1. "Talismanic" 2. "Missing" 3. "Horizon" 4. "Voices" 5. ATB pres. Flanders: "Behind (ATB's Ambient Version)" 6. ATB pres. Apple & Stone: "Authentic Reaction" 7. "Careless" 8. "Twilight" 9. "Listen To Me" 10. "Living Life Over" 11. "Silent Meaning" 12. "Malibu Road" Et fantastisk album etter min mening, med låter som swept away, gravity og my saving grace som de aller beste! CD 2 er litt mer chilla, men utrolig behagelig i kjent ATB stil. Han har virkelig laget et strålende album her! Anbefales! Hva syntes resten av folket? Har Future Memories kommet ut i butikkene i Norge nå, eller må jeg bestille hvis jeg vil ha den nå? Jeg tror jeg leste noe om at det skulle komme i Mai her i Norge, men husker ikke eksakt når... Det kan være at jeg husker litt feil også. Det er definitivt et album jeg skal ha. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da er jeg hjemme etter en konge kveld i Trondheim spektrum! En fantastisk kveld med mye bra musikk Syntes Tiesto gav seg litt tidlig, men artig at han dro igang en siste låt Hva syntes folket som var der? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 epic! spøkte med en kompis at gareth emery - exposure hadde passa under et break, par sanger etter droppa han den og jeg ble målløs!! traffic som encore tok av! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 epic! spøkte med en kompis at gareth emery - exposure hadde passa under et break, par sanger etter droppa han den og jeg ble målløs!! traffic som encore tok av! Gareth Emery - Exposure er en nydelig låt. Kommer til å bli stor i sommer. Noen som har link til Traffic Encore? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei, har nettop begynt å mixe litt musikk igjen, og vil gjerne at dere kommer med noen bra sanger. Alt av techno, house, trance osv. Takker for svar Tulling. Ser du ikke listene hva de 5-6 personene før deg har lagt ut? Dessuten - du har nettopp begynnt å mixe litt musikk igjen - altså du ser på deg selv om en DJ. Det særeste en DJ kan gjøre er å spørre andre om hva han burde spille... ____ Fett å høre at Tiësto var bra! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ATB - Future Memories Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disc One 1. "L.A. Nights" 2. "What About Us" 3. "Swept Away" 4. "A New Day" 5. "My Everything" 6. "Summervibes with 9PM" 7. "Gravity" 8. ATB pres. Josh Gallahan: "Luminescence" 9. ATB pres. Flanders: "Behind" 10. "Future Memories" 11. "Still Here" 12. "My Saving Grace" 13. "Terra 260273" 14. ATB pres. Jades: "Communicate" Disc Two 1. "Talismanic" 2. "Missing" 3. "Horizon" 4. "Voices" 5. ATB pres. Flanders: "Behind (ATB's Ambient Version)" 6. ATB pres. Apple & Stone: "Authentic Reaction" 7. "Careless" 8. "Twilight" 9. "Listen To Me" 10. "Living Life Over" 11. "Silent Meaning" 12. "Malibu Road" Et fantastisk album etter min mening, med låter som swept away, gravity og my saving grace som de aller beste! CD 2 er litt mer chilla, men utrolig behagelig i kjent ATB stil. Han har virkelig laget et strålende album her! Anbefales! Hva syntes resten av folket? Plata ligger på Spotify; http://open.spotify.com/album/4CibXHspfE1Pgjcxleegtx Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvilken låt fra Tiesto @ Trondheim er dette? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvilken låt fra Tiesto @ Trondheim er dette? DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Club Mix) Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Var en kanon kveld i Trondheim Spektrum. Kjente det godt i beina etter noen timer på gulvet Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har aldri vært så jævelig sliten i føttene selv. Var ute på fredag etter en ganske hektisk dag og gikk hjem fra byen 5km. Sto opp halv 9 på lørdag, hentet stoler, bord og div andre ting til søstra min sin konfirmasjon, så lagde jeg mat til nesten 40 mann og styrte rundt på kjøkkenet. Fikk såvidt satt meg ned, spist og drukket litt før jeg og noen andre dro ned til Spektrum. 7 timer med heftig dansing tok på, hadde seff tømt konton i baren så jeg måtte gå hjem med en kompis IGJEN, fant ikke noen kjentfolk som hadde anledning til å kjøre. Trodde jeg skulle dø når jeg endelig fant senga! Konge kveld uansett. Jævelig chill sang Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja vet det finnes mange andre supre gode mikser til låta men nå i det siste har jeg hørt på denne. Og er det noen som vet litt om Signalrunners - These shoulders, bart og original mixene høres helt like ut. Er det han som er bak originalen å? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Låter jeg liker fra ATB - Future Memories; What About Us Ikke helt sikker på om denne vil holde seg over en lenger periode, men for øyeblikket liker jeg den. A New Day Behind Terra 260273 Resten av plata faller forøvrig også godt i smak, men disse trekker jeg frem som personlige godbiter. Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ATB - Future Memories Disc One 1. "L.A. Nights" 2. "What About Us" 3. "Swept Away" 4. "A New Day" 5. "My Everything" 6. "Summervibes with 9PM" 7. "Gravity" 8. ATB pres. Josh Gallahan: "Luminescence" 9. ATB pres. Flanders: "Behind" 10. "Future Memories" 11. "Still Here" 12. "My Saving Grace" 13. "Terra 260273" 14. ATB pres. Jades: "Communicate" Disc Two 1. "Talismanic" 2. "Missing" 3. "Horizon" 4. "Voices" 5. ATB pres. Flanders: "Behind (ATB's Ambient Version)" 6. ATB pres. Apple & Stone: "Authentic Reaction" 7. "Careless" 8. "Twilight" 9. "Listen To Me" 10. "Living Life Over" 11. "Silent Meaning" 12. "Malibu Road" Et fantastisk album etter min mening, med låter som swept away, gravity og my saving grace som de aller beste! CD 2 er litt mer chilla, men utrolig behagelig i kjent ATB stil. Han har virkelig laget et strålende album her! Anbefales! Hva syntes resten av folket? Har Future Memories kommet ut i butikkene i Norge nå, eller må jeg bestille hvis jeg vil ha den nå? Jeg tror jeg leste noe om at det skulle komme i Mai her i Norge, men husker ikke eksakt når... Det kan være at jeg husker litt feil også. Det er definitivt et album jeg skal ha. Noen som kan svare på spørsmålet mitt? En eller annen? Jeg er litt noob når det gjelder å følge med på nye CD'r artister slipper ut. Jeg følger ikke med så mye på sånt, men blir interresert når jeg hører om albumer fra bra artister. På platekompaniet står det ingenting om albumet, det er ikke en gang lagt til i arkivet dems, så for meg virker det ut som det ikke er kommet enda. Har det kommet eller har folk bestilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå