Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva du påpeker der, men men..  :hm:

Det gjør vel egentlig ikke jeg heller.

 

har ikke missforstått trådnavnet, men det er feil skrivd, å står det slik det gjør nå så betyr det ikke det samma som "trance, bare det beste, takk"

Hva er det egentlig du vil frem til? :hmm:

Endret av fragmaster Jay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begynner først med tusen takk til psilocybe som vil stoppe tullet fra metalfolket.

 

men over til litt go trance ;)

 

 

Dj Danjo & Rob Styles - Duende

Carlo Resoort - Musica (Original Mix)

Sam Sharp Vs Ron Van Den Beuken - Twister

Alice Deejay - Better off alone (Jam X and Dumonde Vs Kamx) ser ut som om den låta aldri dør ut :D

Hands Burn - Good Shot for en klassiker

Rank 1 - Beats At Rank 1 Dotcom

System F - Ignition, Sequence, Start!

Mind one feat rena - star for me (vocal mix)

Ralphie B - Massive

Fragma - How Do You Feel (Cyber Trance Remix) ja den mixen er bra

Oceanlab feat. Justine Suissa - Satellite

floyd - come 2-gether klassiker

Space Brothers - Everywhere I Go (Push Transcendental mix)

 

 

 

her er en råbra scooter låt til de av dere som klagde over dem, ikke alle låtene har mongovokal og beveger seg til fjortissmarkedet

 

Scooter - Trance-Atlantic

 

 

Jau, avslutter mens leken er god

Lenke til kommentar
Den neste metal-mongoen

hva gir deg retten til å kalle folk som ikke liker trance mongoer?

du burde ha fått noen avdvarsler selv!

 

får vel bare legge til nå som jeg er ferdig med å rette på navnet til tråden at det finnes en god del god trance. men det finnes også mye kjedlig.

 

min eviglevende trance favoritt er Sandstorm!

jeg regner med at alle husker den!

Lenke til kommentar
Alice Deejay - Better off alone (Jam X and Dumonde Vs Kamx) ser ut som om den låta aldri dør ut :D

Må den aldri dø heller, den er genial!

 

min eviglevende trance favoritt er Sandstorm!

jeg regner med at alle husker den!

Sandstorm er også en godlåt, ja! :thumbup:

 

Noen andre bra låter:

-DJ Tiëso - Dallas 4PM

-DJ Spoke - Ignition (S.H.O.K.K. Remix)

-DJ Simple - Judgement Day

-DJ Marc la Cruz - Judgement Day (Gate to Hell)

-DJ Mellow-d - Fireworks

-Faxe Inc. - Dark Melody

-Future Breeze - Ocean of Eternity (Paul Hutch Remix)

Lenke til kommentar
Armin van buuren - Burned with desire

Hvilken som helst mix egentlig, min favoritt låt gjennom tidene! :)

Ja, den er nydelig. Nice vokal av Justine Suissa. :) Du bør også sjekke ut Mark Otten - Mushroom Therapy (Armin van Buuren Remix). Den er seriøst fin. :love:

syntes det er bra at dere kommer med tilbakemeldinger på sanger, det øker kvaliteten på tråden, og gjør det lettere for folk å finne bra trance...

(og gjør det lettere for meg å vite hva jeg skal få tak i) :p

Lenke til kommentar
syntes det er bra at dere kommer med tilbakemeldinger på sanger, det øker kvaliteten på tråden, og gjør det lettere for folk å finne bra trance...

(og gjør det lettere for meg å vite hva jeg skal få tak i) :p

Ja, det er fint med litt detaljer osv. ellers blir det liksom så "Favoritt sang akkurat i dag"-lignende... :)

Lenke til kommentar
Vel, det har noe med at jeg er drittlei av trance, naboen spiller det hele tiden.

Scooter er fjortis-trance.

 

Grunnen til at jeg postet her var at jeg ikke orket å lage en ny tråd.

Scooter lager fortsatt IKKE trance din gjøk! Stapp di metallplatene opp i rassen din og hold kjeft, hvis ikke skal du få høre min noget "stereotype" oppfatning av metal-heads.... :yes:

Dere glemmer hva Trance egentlig er bygget på: PLUR

 

Så kan dere i helvete slutte å mase? Om man ikke kommenterer at en kommer inn i tråden og kritiserer trance for faenskap så gidder han ikke mer etterhvert. Men dere er jo akkurat like dumme. SLutt å mas for guds skyld!

 

Pluss, endel av det Scooter har laget er faktisk ganske så "Trancy", om enn litt hellende mot hard-house siden. Så, han har ikke helt feil.

Lenke til kommentar
Vel, det har noe med at jeg er drittlei av trance, naboen spiller det hele tiden.

Scooter er fjortis-trance.

 

Grunnen til at jeg postet her var at jeg ikke orket å lage en ny tråd.

Scooter lager fortsatt IKKE trance din gjøk! Stapp di metallplatene opp i rassen din og hold kjeft, hvis ikke skal du få høre min noget "stereotype" oppfatning av metal-heads.... :yes:

Dere glemmer hva Trance egentlig er bygget på: PLUR

 

Så kan dere i helvete slutte å mase? Om man ikke kommenterer at en kommer inn i tråden og kritiserer trance for faenskap så gidder han ikke mer etterhvert. Men dere er jo akkurat like dumme. SLutt å mas for guds skyld!

 

Pluss, endel av det Scooter har laget er faktisk ganske så "Trancy", om enn litt hellende mot hard-house siden. Så, han har ikke helt feil.

 

Joda, men det Scooter produserer NÅ, ER IKKE TRANCE! Det var poenget mitt... :yes:

Lenke til kommentar

Joda, men det Scooter produserer NÅ, ER IKKE TRANCE! Det var poenget mitt... :yes:

 

må neste kommentere det der, scooter lager fortsatt endel trance, ikke bare fjortiss pop. anbefaler Scooter - Trance-Atlantic så får du høre at de ikke lager dårlig musikk, flere andre som har skrevet andre låter som faktisk ganske bra av dem. Kan oxo legge til at scooter startet opp som et raveband, de var faktisk ganske kule da.

 

 

uansett flere låter:

 

 

DAVE 202 & PHIL GREEN - TRANCE NIGHT ANTHEM 2003

Dave 202 & Phil Green - Legends

Noemi - You (Green Court Mix) egentlig en dance låt som green court har gjort et nydelig stykke arbeid med :love:

Furureshock-Prides Paranoia (Marco V Remix) litt hardtrance men digger den

Cosmic Gate - Tomorrow, ganske fin og melodiøs til dem å være

NALIN&KANE-BEACHBALL (GABRIEL&DRESDEN RMX) dreamtrance eller no, bare deilig å høre på

cass and slide - perception, gammel klassiker

Robert Gitelman - Children Of The Sun

Filterheadz - Yimanya, skikkelig coool låt

Gladiator ft Izzy - Now We Are Free (b'jammin remix) beste mixen av låta jeg har hørt hittil

 

jau jau

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...