DanielvanSand Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kommer ingen ISOS i sommer. Tiësto kommer med artistalbum istedenfor! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så bra! Håper stilen ligner mer 'In my Memory' enn 'Elements of Life'. Har du noen som helst mer info om dette, Dalh? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bardo State 1. The Jezebel Spirit (Bart Claessen Remix) 2. The Jezebel Spirit (Bart Claessen Total Destruction Dub Mix) 3. The Jezebel Spirit (Bart Claessen Intro Mix) Oh My God Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Liker introen til denne : Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Liker introen til denne : Det meste av Mat Zo er knall! Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kommer ingen ISOS i sommer. Tiësto kommer med artistalbum istedenfor! Og jeg som hadde håpet på ISOS 8 i år. Men Tiësto klarte jo fint å sette sammen ISOS 6 i 2007, og det var jo samme år som Elements of Life kom ut. Elements of Life kom jo ut en eller annen gang i april, mener jeg å huske (13 april hvis jeg husker helt nøyaktig). Og ISOS kom sikkert rundt juni/juli (tipper jeg), i og med at det er sånn typisk sommermusikk. Så det er rart han ikke får til begge deler i år, med mindre han har fler prosjekter på gang i år enn den gang. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Håper egentlig på en ny ISOS, men siden det mest sannsynlig ikke kommer så håper jeg på en ny Magik Journey . At Tiësto ikke prøver seg på noe nytt og fantastisk som kan floppe, men heller lager noe drivende i en stil han kan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bas & Ram går hver til sitt Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bas & Ram går hver til sitt *høre på Speed of Light* Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som kan anbefale meg noe musikk ala nye albumet til Ferry Corsten - Twice in a Blue Moon. Liker best sånn musikk uten synging. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er faktisk en hel god del synging på det albumet da. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja det er noe synging, men de sangene pleier ikke eg å høre på. Lenke til kommentar
Dante80 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Dj Pure og albumene Tranceescape 2, 3 og 4 er rett og slett episk. Har omvendt flere inngrodde heavy fans til å åpne ørene for trance med disse albumene. Spesilelt Tranceescape 3. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som vet om noe stort (eller, det trenger ikke være stort heller) event som skjer i Nederland snart? Går jo glipp av ATB og Tiësto i Norge, så må trøste meg med noe snart.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som vet om noe stort (eller, det trenger ikke være stort heller) event som skjer i Nederland snart? Går jo glipp av ATB og Tiësto i Norge, så må trøste meg med noe snart.... Hva skjer i Nederland våren 2009 Ta en titt der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Partyflock er din venn når det gjelder å finne events i Nederland Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Armin van Buuren feat. Justine Suissa vs. Kandi & Nickson - Wall Of Rewire (Avenger Remix) :D Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) kan vel slenge inn noen sanger jeg liker for tida. Ja jeg har litt rar musikk smak har jeg fått høre mange ganger Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 11. april 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Til info så er det kun Tiesto og DJ Doboy låta som kan klassifiseres som Trance. De to første er House, den nest siste er Eurodance/Handsup og den siste er Breaks/Techno. T.o.m den armin låta er breaks/breakbeat Men digger den Utah Saints låta selv. Er Vanshee Tech Remix den låta som er i Youtube videoen. Endret 11. april 2009 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå