Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sindre er en kul kar.

Hehe, tviler ikke.

 

Hva skjer i Oslo for tiden? Mange bra trance-events eller må du dra til Drammen for å oppleve det? Vet at Richard og freeloop har vært der hvertfall. Tror også kanskje Marcus var med dem en gang.

Regner med at du kommer oppover til Trondheim når Tiesto spiller :tease:

Lenke til kommentar

Hei alle!

 

I morra/onsdag kl. 21 er det tid for Subzero episode 4 på www.radiovolum.no med The Blizzard & Robinson. Vi kommer til å kjøre på med konkurranse med fin premie, club nytt og ikke minst intervju med Signum som har mekka en herlig 30 minutter eksklusiv gjestemix for oss!

 

Så tune inn i morra kl. 21 på www.radiovolum.no for din måndelige dose med trance og progressive i et helnorsk radio show med fokus på den norske clubscenen!

 

//The Blizzard & Robinson

Lenke til kommentar

Trist nyhet fra Paavo i Above & Beyond.

Etter en telefonsamtale med han vedrørende den Norske spillejobben som kommer så sa han at dette blir den siste i Norge og muligens Skandinavia. Blir mer fokus på familielivet fremover grunnet mye reising i den senere tid.

 

Regner med at det blir lite studiotid på han også :(

Lenke til kommentar
Old news. Vært på trackitdown.net i en uke.

Litt merkelig da, siden det står her at utgivelsesdatoen er idag.

Så jeg har rett.

Ja, du hadde vel rett i utgivelsesdatoen, men som Dalh sier, så er det ikke helt nytt. Han har tydeligvis oppdaget det selv, selv om du ikke tror det. Hvorfor skulle han lyve, liksom? X) Jeg visste også om Richard Durand remixen av Madagascar før dette (30 mars, bare en dag før. xD). Er medlem av Richard Durand Official group på facebook, så jeg fikk en e-mail dagen før. Apropos Richard Durand; har han på facebook. :D Vet ikke hvordan han fant meg, for det var han som la meg til. Men det kan hende han fant meg via Radiovolum-gruppa jeg er medlem i. Det var i forbindelse med en gang (tror det var i 2008) han skulle spille på Oslo Spektrum. Så han lette vel etter norske trance-folk dagen før han skulle på scenen. Han er faktisk den eneste trance-artisten jeg har på facebook. xD Hadde jo selvfølgelig vært kult å ha fler, men man kan aldri vite om den man vil legge til er den personen han/henne utgir seg for. Litt tabbe å legge til feil person, liksom. X) Det er mange idioter der ute som kaller seg for Tiësto, DJ Tiësto etc.

Endret av ITWT4Ever
Lenke til kommentar
Hei alle!

 

I morra/onsdag kl. 21 er det tid for Subzero episode 4 på www.radiovolum.no med The Blizzard & Robinson. Vi kommer til å kjøre på med konkurranse med fin premie, club nytt og ikke minst intervju med Signum som har mekka en herlig 30 minutter eksklusiv gjestemix for oss!

 

Så tune inn i morra kl. 21 på www.radiovolum.no for din måndelige dose med trance og progressive i et helnorsk radio show med fokus på den norske clubscenen!

 

//The Blizzard & Robinson

 

Noen som kommer til å ta opp dette? Har ingen mulighet for å lytte, men dette tror jeg blir bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...