wilzoo Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som har sett noe til TE '09 After Show filmen? Den skulle vært online fredag 13. Men har enda ikke sett den ... Venter på den selv. Si fra hvis du finner ut noe Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Dalh - The Oslo Syndrome (Sample) --> Lytt <-- Feedback?. Ja, den er veldig Cirez D - Teaser (D5 Remix) / Tiësto - No More Heroes 'ish Endret 17. mars 2009 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Makan til uoriginalt navn! Lemon & Einar K har jo laget en sang med det navnet for 5mnd siden eller noe. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Trance Energy 2009, 596 minutter http://themixingbowl.org/thread/view/86861...t=777931#777931 Endret 17. mars 2009 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Makan til uoriginalt navn! Lemon & Einar K har jo laget en sang med det navnet for 5mnd siden eller noe. Oi beklager. Har ikke fulgt med på Corstens Countdown, så viste ikke dette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Oi beklager. Har ikke fulgt med på Corstens Countdown, så viste ikke dette Si heller at du ikke har vært gammel nok så du har fått hørt dem spille den på Solstice opptil flere ganger. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Omg Har hørt han skal spille i Fitjar... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Alle skal spille i Fitjar. Artistene betaler jo arrangører for å få spille der! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Oldiser for ungfolket: Paul Van Dyk ft BT - Namistai Se filmen hos Youtube Sandman - Coimbra Se filmen hos Youtube D-Lay - Secret (Back To Reminiscence) Se filmen hos Youtube Mark Oh - Randy <-- I lol'd Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Enda mer shameless promotion . Prøver egentlig å bare få noe tips! Har følt for å lage noe skittent progressive tech'ish greier i det siste. Dette er to resultater. Dalh - The Oslo Syndrome / 28 Shots Later [TBA] 1. The Oslo Syndrome (Original Mix) 2. 28 Shots Later (Original Mix) 3. 28 Shots Later (Dub Mix) ___________ Wow, Mark Oh - Randy = CHOON! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Apropos Mark Oh: Daniel: Prøv å jobb litt mer med lydbildet i låtene dine. Du lager kule beats, men det blir ikke ordentlig fett før du får litt breiere og feitere sound. Veit ikke mye om produksjon, men... Du skjønner vel. Endret 19. mars 2009 av E-wok Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Oldiser for ungfolket: Paul Van Dyk ft BT - Namistai Se filmen hos Youtube Sandman - Coimbra Se filmen hos Youtube D-Lay - Secret (Back To Reminiscence) Se filmen hos Youtube Mark Oh - Randy <-- I lol'd Se filmen hos Youtube Takk for at du la ut Sandman - Coimbra! ^^ Jeg syntes ikke sangen var noe interessant, men via den fant jeg link til en annen kul, gammel sang jeg ikke hadde hørt før. Haha, i følge han som lastet opp denne videoen er sangen fra 1996, jeg er snart 22 år, og har ikke hørt denne sangen før nå. xD Jeg har hørt om BT - Godspeed, Flaming June og div. andre BT-sanger, liksom, men ikke denne BT-sangen: Embracing The Sunshine - BT (1996) - Trance Se filmen hos Youtube Likte forresten D-Lay - Secret (Back To Reminiscence). Kan ikke huske at jeg har hørt den før heller, ikke før du linket til den... Endret 20. mars 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 BTs album IMA fra 1995 burde alle sjekke ut. Fantastisk album. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Enda mer shameless promotion . Prøver egentlig å bare få noe tips! Har følt for å lage noe skittent progressive tech'ish greier i det siste. Dette er to resultater. Dalh - The Oslo Syndrome / 28 Shots Later [TBA] 1. The Oslo Syndrome (Original Mix) 2. 28 Shots Later (Original Mix) 3. 28 Shots Later (Dub Mix) ___________ Wow, Mark Oh - Randy = CHOON! Si meg... Hva legger du i order The Oslo Syndrome? Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sikkert et ordspill på stockholm syndrome. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sikkert et ordspill på stockholm syndrome. Yup Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Aha... Fordi låten til Lemon & Einar K har egentlig en baktanke Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er dette trance? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå