magio Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi tok jo bare helt av når vi så Fila komme på der SYYYYYYKT fet tur! Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Minner om Subzero konkurransen hvor 2 stk vinnere får hver sin billett til Under The Sun 17. April på Ballroom i Oslo hvor ATB og Dj Jean spiller. Send en mail til [email protected] og fortell hvorfor akkurat DU bør få en billett! Lykke til! Lars fra The Blizzard Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "No one can escape. There's no way out. Your lost.....in dreams!" Elsker den sangen Mike NRG - Lost in Dreams Jeg har for tiden blitt utrolig glad i trance som benytter Gitar og Fele sammen med trance tonene. Headstrong & Tiff Lacey - The Truth (David West Progressive) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Estiva - Les Fleurs Estiva - Fading Freedom Estiva - Like A Dream Døds chill nice progressive trance release fra Estiva! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "No one can escape. There's no way out. Your lost.....in dreams!"Elsker den sangen Mike NRG - Lost in Dreams For øverig Q-Base Anthem Beste eventet ever! Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Estiva - Les Fleurs Døds chill nice progressive trance release fra Estiva! Endelig fant jeg ut navnet på den sangen. Takk! Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Foresten, fant denne tracken i går. Sykt Chill: Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix) http://www.youtube.com/watch?v=WrcEIsbJy2k Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Foresten, fant denne tracken i går. Sykt Chill: Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix) http://www.youtube.com/watch?v=WrcEIsbJy2k Fordi Gabriel & Dresden var, og enda er awesome. De har vel gått fra hverandre for en liten stund siden, eeh? Above & Beyond - No One On Earth(Gabriel & Dresden Club Mix), fra youtubelenken, er også totally awesome. For å ikke glemme Motorcycle - As the Rush Comes (Gabriel & Dresdens Sweeping String Mix) Så må du heller ikke glemme Andain sine utgivelser, Summer Calling og Beautiful Things, vanskelig å gjøre en remix som en ikke liker av de . Ellers så har de flere andre godlåter og remixer på samvittigheten som en finner på Youtuben og kan kose seg med . Endret 12. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sander Van Dien - Aurora Først tenkte jeg bare Doorn ripoff-navn og det kunne bare ikke være bra, men gav det en lytt og WOW! Fet låt! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sander Van Dien - Aurora Først tenkte jeg bare Doorn ripoff-navn og det kunne bare ikke være bra, men gav det en lytt og WOW! Fet låt! Både Sander Van Doorn og Sander Van Dien er jo to ganske vanlige nederlandske navn, så en rip-off ville det jo uansett ikke vært Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan vel også nevnes at Sander van Dien har vært like lenge i 'gamet' som van Doorn. Låter under Midway og First State kan jo nevnes... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan vel også nevnes at Sander van Dien har vært like lenge i 'gamet' som van Doorn. Låter under Midway og First State kan jo nevnes... Lol ja der kan man se... Aldri hørt navnet før nå Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fikk du sangen fra GE #74 eller? Minner meg litt om Airwave til tider. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Har virkelig fått sansen for Beltek i det siste! Beltek - Monstrum (Original Mix) Umek & Beltek - Is It? (Original Mix) Umek & Beltek - Army of Two (Original Mix) Alan Connor & Mike Melange - I Love The Sunshine (Beltek Remix) :love: Endret 14. mars 2009 av Dalh Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Any Solar Fields fans her? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som har sett noe til TE '09 After Show filmen? Den skulle vært online fredag 13. Men har enda ikke sett den ... Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg liker Ferry-snakk Det gjør jeg og! Fant forresten denne sangen av Ferry Corsten på spotify igår. Har den på en av dj mix CD-ne mine, men det var så lenge siden at det var digg å høre den igjen. Eneste albumet jeg har av Ferry Corsten er Twice In A Blue Moon, ellers så har jeg litt diverse andre av han jeg har lastet ned. Det er nesten en skam at jeg ikke har noe av hans tidligere mesterverk, som L.E.F. for eksempel. xD Så lurer jeg på om du har et godt tips til hvor jeg kan få skaffet meg L.E.F.? Jeg antar vel selve nettsiden hans er best å bestille fra? Det er værre når man var 13 i 2000 liksom. *Sitere en litt gammel post.* Haha, jeg var også 13 i 2000. xD Edit: Eller, faktisk så har jeg mer enn ett album av Ferry, men det andre er ikke et album, det er en dj mix av Ferry fra 2003. -> Mixed Live Ferry Corsten: Spundae @ Circus, Los Angeles Endret 15. mars 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sjekk siden hans ja, eller bare søk etter albumet. Jeg har i alle fall mange av Ferrys album Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hvilke album har du som du anbefaler og kanskje album du ikke har, men anbefales? Ikke for å virke helt retard, men jeg finner bare en shop der man kan kjøpe t-skjorter og gensere på siden hans.. For det er på ferrycorsten.com, ikke sant? Edit: Gjorde litt mer research nå og fant denne siden: www.ferrycorstenshop.com For det var vel den du mente? Endret 15. mars 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
e321 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 noen som vet om en trance sang med dansk vokal? syns å huske det var trance, mulig mer dance men :S Iallefall dansk vokal, vanskelig å høre men det er dansk;) help me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå