DanielvanSand Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) ID? MOV01112.mp3 Marcel Woods - Advanced Twisted > The Future > Beatz @ Rank1 dot com > Advanced > L.E.D. > Thrill Endret 8. mars 2009 av Dalh Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem var dere mest fornøyd med? Må si Jochen Miller, Artento Divini og Marcel Woods tok totalt flatt av! :-DAvB og PvD var også veldig bra, men ble til tider litt kjedelig. Er det mulig å oppdrive tracklistene fra dem? Themssangen er kanskje ikke så sykt frisk, men man fikk og får en syk feeling nå I ettertid. Er sykt misunnelig.. Jochen Miller må hva vært sykt fett! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Herregud for en helg! Det var rimelig syke saker å få oppleve TE Som armin frelst likte jeg settet hans veldig godt (merkelig?). Imponert over miksingen til PvD også. Godt driv i settet hans! Og ikke minst: Steike for et lysshow! TE må virkelig oppleves Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan noe bekrefte eller avkrefte at Tiësto spiller i Trondhjem 2. mai? Pes å styre med sånt fra mobil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Trondheim Spektrum Heatmusic & Mutter'n Er vel bare å ta en titt på hjemmesiden så burde du ha sett det. http://www.billettservice.no/html/artist.h...artist=TI%CBSTO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tenkte ikke over det, men jeg så ikke helt for meg at det var reelt heller. Oh well, I'm going ^^ Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Billett i boks. 455 spenn. Krasjer litt med konfirmasjonen til søstra mi men som jeg krangla under middagen i dag om; Tiesto spiller ikke hver dag i Norge, konfirmasjoner får jeg nok av Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Billett i boks. 455 spenn. Krasjer litt med konfirmasjonen til søstra mi men som jeg krangla under middagen i dag om; Tiesto spiller ikke hver dag i Norge, konfirmasjoner får jeg nok av Ja søstra di konfirmerer seg støtt tenker jeg Men sant, dilemma! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Billett i boks. 455 spenn. Krasjer litt med konfirmasjonen til søstra mi men som jeg krangla under middagen i dag om; Tiesto spiller ikke hver dag i Norge, konfirmasjoner får jeg nok av Ja søstra di konfirmerer seg støtt tenker jeg Men sant, dilemma! Men så spiller stort sett Tiësto minimum 1 gang pr. år i Norge. Søstra di konfirmerer seg kun 1 gang. Dra til konfirmasjon. Tiësto kan du se en annen gang. Kanskje ikke konfirmasjonen hennes betyr noe for deg, men kanskje det betyr noe for hu.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Men konfirmasjoner er blitt så kjedelige og handler nesten bare om gaver / penger nå for tiden. Folk konfirmerer seg kirkelig for å få mer penger. Bullcrap! Dra på Tiësto ^^ Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lever en livsstil som ikke akkurat holder på tradisjoner. Er nok uansett ikke noe stort problem. Får jo med meg sermonien og en god del av selskapet etter. Eneste jeg misser er å vorse med kompiser og varme opp med et par slagere før konserten. Jaja, får kvasse kaffen litt under konfirmasjonen trønderstyle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 He he, etter tradisjonsrik oppskrift med 50-øring som først skal dekkes av kaffe og så skal gå i oppløsning også, eller? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe nåja, skal ikke akkurat bli helt hamra under familiens mange øyne Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som vet hva som skjedde me Aly & Fila på Trance Energy? De stod vel opprinnelig på klokka 06:00 på High Contrast, men under selve eventet var de borte. Merkelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe nåja, skal ikke akkurat bli helt hamra under familiens mange øyne Hvor hamra blir du av en "liten" en Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Få Infected Mushroom til Norge! Tror jeg skal til London i Juli, de speller da. Sjekk ut Pink Floyd-style lyseffekter rundt 2-3min. :O Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som vet hva som skjedde me Aly & Fila på Trance Energy? De stod vel opprinnelig på klokka 06:00 på High Contrast, men under selve eventet var de borte. Merkelig. Jeg hørte dem spille frem til 10 over halv 7 på morgenen på Future stage var en fin slutt på kvelden. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hørte dem spille frem til 10 over halv 7 på morgenen på Future stage var en fin slutt på kvelden. Shiit, seriøst? De stod ikke på de programmene vi fikk utdelt. Kjedelig. Men men, kvelden var jo rimelig sjuk uansett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jepp. Spilte der på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå