Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ellers så må jeg nok skuffe dere litt. er mer over på drum n bass for tiden. Den sjangeren har sine oppgangstider skal jeg si dere!

Grei sjanger, men følger det blir for mye av det samme. Har ikke hørt så mye på sjageren, men det hender jeg hører på noe over nettradio

 

Ja, kan skjønne det.

Nå vet ikke jeg hva du har hørt på,men hvis du hører på liquid drum n bass med high contrast, london elektricity, blame og hospital records generelt, så er det mye bra.

 

men nok OT

Lenke til kommentar

Trodde først det var i ambient sjangeren. Er usikker her altså, var litt intens den melodien du hadde valgt, og bassen kom noe sent med inn i bildet. Synes du gjorde en mye bedre jobb med bassen i den forrige sangen du posta. Melodien i seg selv var fin, men det ble kanskje litt mye lyder hvis du skjønner, men det er jo bare min oppfatning. ;)

Lenke til kommentar

Bra tråd :)

 

Se filmen hos Youtube

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av This is Thomas
Lenke til kommentar

Hey alle! På Onsdag er det tid for månedens Subzero show fra The Blizzard & Robinson på http://www.radiovolum.no . Denne gangen har vi fiksa et eksklusivt intervju med norske dj og producer Ørjan Nilsen, blant annet kjent for monsterhiten La Guitarra. Dessuten har vi ny konkurranse på gang hvor du kan vinne en billett til Under The Sun på Ballroom, 17. April, hvor blant annet ATB og Dj Jean skal spille. I tillegg har vi premiere på en ny bootleg vi har mekka! Så tune inn på Radio Volum kl. 21 i morra!

 

http://www.radiovolum.no

http://www.subzeroshow.com

http://www.facebook.com/home.php#/group ... 524&ref=ts

 

Cheers,

The Blizzard & Robinson

Lenke til kommentar

Innlegg slettet pga brudd på Retningslinjene §7:

  • #7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i.

Innlegget kommenteres ikke da kommentering av moderatorhandling er off-topic. Tilbakemelding taes via PM :)

Lenke til kommentar
Tiesto kommer til Trondheim 2. mai, det blir konge!

 

Sweet! Noe mer info? Må lett ta turen dit da!

 

Noen som skal på 15:05 flyet med KLM til amster på fredag da ?

Nærmer seg trance energy med stormskritt nå!

Jeg tar 12-*ettellerannet* flyet, men det er fra Stavanger da.

 

Å herregud, som jeg gleder meg. Kommer til å bli ett minne i laaang tid fremover! :D

 

Mer info om Tiesto - Trondheim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...