DanielvanSand Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, og Dalh er jo fra Sandjelford. Du får mase på Sindre om det. Jeg kan jo ta en tur innom han på min road-trip til Fitjar ØYH! Jeg skal være med! Jeg sanser: Sindre Eide vs. Dalh ft. MC Darkzzzz - OMGWTF Fitjar? (Main Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fy faen. Kommer til å bli tidenes låt. Bare tenk deg Armin uttale Fitjar. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Den sangen beskriver jeg som deilig. Likte sangen godt Takk takk takk Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjøpte In Trance We Trust 013 i dag. Det er f*** meg det beste i hele serien jeg har hørt hittil. Og det desidert fineste cover imaget jeg har sett i hele serien. Carl B. har virkelig gjort en skikkelig bra jobb med dette albumet! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mer posting av egenproduserte låter. linky Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Eeeeey! Classic!! The Beholder & Balistic feat Max E - Decibel 2003 (Dave 202 mix) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Heter Tiësto's låt "Somewhere Inside" eller "Somewhere Inside of Me"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 ISOS 6 sier Somewhere inside of me. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da var den saken avklart! Takker. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 På Elements of Life heter den 'Somewhere Inside' det er også det Julie Thompson sier låta heter før hun synger den live. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Æsj da! For et dilemma. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Somewhere_Inside Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg foreslår at vi bare gir faen i hele sangen og later som den ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg foreslår at sangen har dobbeltnavn, og at vi nå kan sitte oss ned og nyte dens vakkerhet for resten av universets eksistens. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Aled Mann - To The End (Last Man Standing Remix) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Noen gode album som er komt ut siden sist? (har egentlig ikke lastet noe ny trance siden slutten av August 08) Tenker mest innenfor uplifting med andre undersjangere innen trance er også velkommen. Endret 22. februar 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen gode album som er komt ut siden sist? (har egentlig ikke lastet noe ny trance siden slutten av August 08) Tenker mest innenfor uplifting med andre undersjangere innen trance er også velkommen. De to første albumene jeg tenker på må vel være Ferry Corsten - Twice In A Blue Moon og Cosmic Gate - Sign Of The Times. Armin Van Buuren - Imagine er jo også et godt album men husker ikke om det kom ut før eller etter august. Et som kom ut for litt siden var Kuffdam - Network, men det har jeg ikke rukket å høre igjennom enda. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Takker for tips, Imagine har jeg ja. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fant en liste over de som kom i 2008: Absolute - Horizons Affective - Unable Dreams Airwave - Touareg Andy Duguid - Believe Aurosonic - Always Together Armin Van Buuren - Imagine Blank & Jones - The Logic Of Pleasure Bobina - Again Cape Town - Aviateur Chicane - The Best Of DJ Orkidea - Metaverse DJ Shah - Songbook Ernesto Vs Bastian - Authenticity Ferry Corsten - Twice In A Blue Moon Ferry Tayle - Carnet De Vol Fred Baker - Never Forget/Hollywood Fairytales In Progress - The Album Yahel - Xport Jaytech - Everything Is OK John Askew - Z List Uber Star Jon O'Bir - From Within Lange - Better Late Than Never Leon Bolier - Pictures Mirco De Govia - Iconic Path Mojado - Skizo Oceanlab - Sirens Of The Sea Phynn - Metamorphosis Ronski Speed - Pure Devotion Sander Van Doorn - Supernaturalistic Sensorica - Best Singles Solarstone - Rain Stars Eternal Sunlounger - Sunny Tales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå