chokke Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den passer best i et stort rom? Så å spille Voyage eller Traffic (kjeften Dark ) i et stort rom er dårlig? Also: Smør på flesk? Snakk om å ødelegge/ta æren. Rank 1 - Airwave (Sean Tyas Remix)????????? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Cosmic Gate album jo Hææ? Nytt album fra Cosmic Gate? Samme tenkte jeg Fiks signaturen din. Bilde i signatur er ikke lov. Å, så dumt, da. <_< Slettet den nå. Ville bare få driver lisensen opp i level. xD Jeg kopierte den rett fra Mario Kart forumet og trodde jeg kunne bruke den her også. Edit: Er det mye info om det nye Cosmic Gate albumet? Om når det kommer f.eks? Endret 19. februar 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Edit: Er det mye info om det nye Cosmic Gate albumet? Om når det kommer f.eks? Kommer vel ut på Black Hole / Maelstrom i løpet av noen dager tror jeg. Dalh - When I Found Her (Sample) Brukte vel ikke mer enn én time på denne i natt. Feedback plz Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du laget denne? O: Nice Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du laget denne? O: Nice Yupyup Besøk min überfete myspace-side for flere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Symbol of the North Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Edit: Er det mye info om det nye Cosmic Gate albumet? Om når det kommer f.eks? Kommer vel ut på Black Hole / Maelstrom i løpet av noen dager tror jeg. Dalh - When I Found Her (Sample) Brukte vel ikke mer enn én time på denne i natt. Feedback plz Ok. Men det er kanskje ikke samme release dag som i Norge, den blir vel releaset litt senere her? Sjekket Platekompaniet, og det stod ingenting om et nytt album. :S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjøp det på nettet. Noe annet er galskap. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kommer snart, er ikke gitt ut ennå. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dalh - When I Found Her (Sample) Brukte vel ikke mer enn én time på denne i natt. Feedback plz Fet bassline Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Dalh - When I Found Her (Sample) Brukte vel ikke mer enn én time på denne i natt. Feedback plz Fet bassline takktakk Dalh - When I Found Her (Radio Edit)v2.0 Ny versjon Endret 19. februar 2009 av Dalh Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Litt annen buildup? Likte sangen godt Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dalh - When I Found Her (Radio Edit)v2.0Ny versjon Den sangen beskriver jeg som deilig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Når kan vi forvente Sindre Eide & Dalh sammen? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 In Progress - Crossover (Mike Shiver's Catching Sun Edit) Se filmen hos Youtube 3:35 <3 Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Når kan vi forvente Sindre Eide & Dalh sammen? I følge Armin så ble Sindre EID på ASOT Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Ja, og Dalh er jo fra Sandjelford. Endret 20. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, og Dalh er jo fra Sandjelford. Du får mase på Sindre om det. Jeg kan jo ta en tur innom han på min road-trip til Fitjar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, og Dalh er jo fra Sandjelford. Du får mase på Sindre om det. Jeg kan jo ta en tur innom han på min road-trip til Fitjar ØYH! Jeg skal være med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå