Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen av dere som digger Markus Schulz da? Og Global DJ Broadcast? Best vil jeg si :dribble::thumbs:

 

GDJB var best for noen år siden. 05-06 ca. Han var mye flinkere til å invitere litt mer spesielle gjester og hadde bedre musikksmak :p Det siste året synes jeg ikke GDJB har hatt noe bedre å stille opp med enn f.eks ASOT, TATW eller Club Life så de stiller ganske likt i mine øyne.

 

 

Jeg starta vel å høre på GDJB sent 2006, eller så var det tidlig 2007. Så det vet jeg ikke så mye om, men Markus er flinkest til å spille progressive. Armin og A&B spiller mere trance og det blir litt for tamt for meg i lengden, Tiesto spiller grei musikk han, selvom jeg aldri hører på club life :!:

Lenke til kommentar
TATW for the win!

Elsker Anjuna soundet.

Det er SLIK trance skal være!

Bullshit.

Above & Beyond har ikke levert noe bra siden 'Buzz'.

Synes du Buzz er bra? kremt...

Anjuna soundet går jo så langt som Boom Jinx, Daniel Kandi, Nitrous Oxide etc.

Anjunadeep leverer mye bra, men Anjuna (med A&B i spissen) har gått langt ned i glemmeboken det siste året.

Lenke til kommentar
TATW for the win!

Elsker Anjuna soundet.

Det er SLIK trance skal være!

Bullshit.

Above & Beyond har ikke levert noe bra siden 'Buzz'.

Synes du Buzz er bra? kremt...

Anjuna soundet går jo så langt som Boom Jinx, Daniel Kandi, Nitrous Oxide etc.

Anjunadeep leverer mye bra, men Anjuna (med A&B i spissen) har gått langt ned i glemmeboken det siste året.

 

Anjunadeep leverer jo stort sett kjedelig house...

Lenke til kommentar

Anjunadeep er stort sett Joonas Hahmo, Komyetea og Jaytech. Synes så absolutt at disse tre ikke leverer kjedelig house, men deilig progressive house og noe progressive trance.

 

Anjunabeats har jo ikke gått helt under jorda Dalh. Nitrous Oxide, Super8 & Tab, Boom Jinx, Mat Zo, Adam Nickey, Daniel Kandi, Signalrunners, Oliver Smith, Andy Moor, Myon & Shane 54, Tritonal, Bart Calessen, ja... lista er LANG. A&B er jeg helt enig i at har tatt en retning som er alt for kjedelig og alt er liksom likt.

 

Cosmic Gate - Sign Of The Times 2009

 

1. Cosmic Gate feat. Tiff Lacey - Open Your Heart

2. Cosmic Gate - London Rain

3. Cosmic Gate - feat. Kylder England - Flatline

4. Cosmic Gate - Sign Of The Times

5. Cosmic Gate feat. Aruna - Under Your Spell

6. Cosmic Gate feat. Emma Hewitt - Not Enough Time

7. Cosmic Gate - F.A.V.

8. Cosmic Gate - Trip to P.D.

9. Cosmic Gate feat. Tommy Clint - Only Time

10. Cosmic Gate - Arctic Sunset

11. Cosmic Gate feat. Denise Riviera - Body Of Conflict

12. Cosmic Gate - Whatever

13. Cosmic Gate feat. Jades - Seize The Day

 

Pew pew! Beste artist albumet jeg har hørt på LANG tid. Utenom Not Enough Time og Body Of Conflict som allerede er to store favoritter så var det mye bra på den plata her. Spesielt F.A.V som tydelig er en litt classic trance inspirert låt. Er også god variasjon i plata. Digger måten Cosmic Gate greier å få blanda en god del tech-trance elementer inn i ellers melodiske låter som gjør det hele litt tøffere. Er et par reine tech-trance låter også, Arctiv Sunset og Whatever.

 

Enda bedre blir det å vente på Cosmic Gate - Sign Of The Times - The Remixes :D

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Anjunabeats har jo ikke gått helt under jorda Dalh. Nitrous Oxide, Super8 & Tab, Boom Jinx, Mat Zo, Adam Nickey, Daniel Kandi, Signalrunners, Oliver Smith, Andy Moor, Myon & Shane 54, Tritonal, Bart Calessen, ja... lista er LANG.

 

Har noen greie releases, men siste Anjunareleasen jeg virkelig likte var ACD-088 (Oliver Smith - Nimbus / Tomahawk)

Kan ikke si meg enig i N2O, Super8 & Tab og Adam Nickey tho'.

 

Enda bedre blir det å vente på Cosmic Gate - Sign Of The Times - The Remixes :D

Source?

Lenke til kommentar
TATW for the win!

Elsker Anjuna soundet.

Det er SLIK trance skal være!

Bullshit.

Above & Beyond har ikke levert noe bra siden 'Buzz'.

Synes du Buzz er bra? kremt...

Anjuna soundet går jo så langt som Boom Jinx, Daniel Kandi, Nitrous Oxide etc.

Anjunadeep leverer mye bra, men Anjuna (med A&B i spissen) har gått langt ned i glemmeboken det siste året.

Deadmau5 fan ja?

jaja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...