wilzoo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette må suge å få oppleve... Episk! Har konserten i BR. Er ganske kos Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg synes synd på deg... Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg synes synd på deg... Jasså? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Må bare unnskylde han der DJ_Dark. Ta alltid Tiësto-kommentarene hans med en gravemaskin salt... Lenke til kommentar
kfhauger Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kosmonova - Discover the world? Nei, er ikke den. Det er vel en form for fløyte som brukes her. Sangen har en mye mørkere stemning også. Takk for at du prøvde Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vil anbefale: Myon & Shane 54 - Trapped (Jonas Steur’s Inevitable Remix) Oppdaget gjennom Club Life 094. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Må bare unnskylde han der DJ_Dark. Ta alltid Tiësto-kommentarene hans med en gravemaskin salt... Snodig, går vel ann å holde litt sammen i et så smått trance-community. Tenk om jeg hadde begynt å pasta Sputnik-konserter? Da hadde jeg kunnet godtatt litt whining Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Snodig, går vel ann å holde litt sammen i et så smått trance-community. Tenk om jeg hadde begynt å pasta Sputnik-konserter? Da hadde jeg kunnet godtatt litt whining Bare å ignorere det. Han er litt sur fordi han ikke fikk med seg Tiësto i Desember. Kjedelig med låter som aldri blir utgitt, ja jeg snakker om et par remixer av Richard Durand . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det var av veldig egen vilje, Chokke. Jeg gir blanke faen i han fyren. Foretrekker de som faktisk lager musikken sin selv! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ferry Corsten - Made of Love er ute som singel med remixer fra Duderstadt, Push, Bobina, Super8 & Tab. Jipppiiii.. Likte Duderstadt og Super8 & Tab remixene:) Snart TE!!! Endret 13. februar 2009 av Ida2806 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Pff! Lenge til TE! Jeg drar til NL i morgen jeg Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Meck feat. Dino - So strong (Vandalism remix) Meck feat. Dino - So Strong (Inpetto Remix) Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det var av veldig egen vilje, Chokke. Jeg gir blanke faen i han fyren. Foretrekker de som faktisk lager musikken sin selv! Har dette noe med Armin vs Tiesto-krigen å gjøre? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det var av veldig egen vilje, Chokke. Jeg gir blanke faen i han fyren. Foretrekker de som faktisk lager musikken sin selv! I know, I know. Relax lizzm! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 DJ_Tiesto-Live_at_Club_Eau_2_Year_Anniversary-06-03-01.mp3 "We got a new sound, we got a new style, we got a new direction" donadonkadonkadonka (Members of Mayday - 10 in 1) Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ingen av dere som digger Markus Schulz da? Og Global DJ Broadcast? Best vil jeg si Endret 14. februar 2009 av Rune89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det var av veldig egen vilje, Chokke. Jeg gir blanke faen i han fyren. Foretrekker de som faktisk lager musikken sin selv! Har dette noe med Armin vs Tiesto-krigen å gjøre? Nei. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ingen av dere som digger Markus Schulz da? Og Global DJ Broadcast? Best vil jeg si GDJB var best for noen år siden. 05-06 ca. Han var mye flinkere til å invitere litt mer spesielle gjester og hadde bedre musikksmak Det siste året synes jeg ikke GDJB har hatt noe bedre å stille opp med enn f.eks ASOT, TATW eller Club Life så de stiller ganske likt i mine øyne. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vast Vison feat. Fisher - Everything (Aly & Fila Remix) Digg låt!!!! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 TATW for the win! Elsker Anjuna soundet. Det er SLIK trance skal være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå