Blåbær Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er i april, nok av tid til å tenke på det. Må se om jeg får med meg noen, dessverre ingen i mitt nærmeste omgangskrets som liker trance. Ser frem til Dj jean, atb kan jeg nok klare meg uten. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vast Vision feat. Fisher - Everything (Aly & Fila Remix) Fantastisk låt! Fisher leverer varene nok engang. Finnes på ASOT 390! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ATB og Dj Jean til Oslo 17 April. Fett! http://www.facebook.com/event.php?eid=52580771882 Og dit skal jeg og. Vet egentlig ikke hvorfor tho'. Jean trainwrecker jo hele tiden, og har ikke noe sårlig forhold til ATB. Jaja. Blir kult å se Josh Callaghan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg visste om dette før jul Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg visste om dette før jul OMGFZMZ Du er rå! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg visste om dette før jul Woa! Selv så tviler jeg på at jeg haster med å bestille billetter. Kanskje et par uker før om det enda er noen ledige. DJ Tiësto - Live at innercity til bursdagsgave til et metallhode, god eller dårlig ide? Anyways. Paul Oakenfold - Zoo York (Leama & Moor Remix) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ATB og Dj Jean til Oslo 17 April. Fett! http://www.facebook.com/event.php?eid=52580771882 Og dit skal jeg og. Vet egentlig ikke hvorfor tho'. Jean trainwrecker jo hele tiden, og har ikke noe sårlig forhold til ATB. Jaja. Blir kult å se Josh Callaghan Du burde høre Jean anno 2008/2009, er tilbake der hvor han var før. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Activa - Affirmation (Tom Colontonio Remix) Sweeet! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ATB og Dj Jean til Oslo 17 April. Fett! http://www.facebook.com/event.php?eid=52580771882 Og dit skal jeg og. Vet egentlig ikke hvorfor tho'. Jean trainwrecker jo hele tiden, og har ikke noe sårlig forhold til ATB. Jaja. Blir kult å se Josh Callaghan Du burde høre Jean anno 2008/2009, er tilbake der hvor han var før. Kos Sensation 05-settet hans var en katastrofe! Lenke til kommentar
Timster Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ohh, fyller 18 år, den 15 april i år,kanskje jeg skal bestille billetter til ATB/Dj Jean. Har riktignok ikke noe forhold til dem men har da hørt noe fra dem som var bra. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Elsker Radio Sunnhordland! Først Joonas Hahmo og nå Chicane. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ferry Corsten - Made of Love er ute som singel med remixer fra Duderstadt, Push, Bobina, Super8 & Tab. Tenkte jeg skulle linke til videoen av singelen men det var noe av dårligste jeg har sett så vil ikke skade øynene deres, musikken derimot er av ypperste klasse. Blizzard remixer låt av gåte: Iselilja. Endret 9. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Made Of Love (Super8 & Tab Remix)en var bare nydelig! En til som ble sluppet i dag, ETT HELT ÅR etter den først ble spilt på ASOT: A State Of Mind - Like A Dream (Conrad S Remix) Den låta er bare så vanvittig nydelig! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjøpte EP'en til Andy Blueman i dag...yikes! Makan til samling er det lenge siden jeg har hørt Finnes exlusive på audiojelly.com Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Tritional feat. Soto - Let Solitude (Original Mix) http://www.youtube.com/watch?v=GpYA9Z73SY8 Endret 9. februar 2009 av Simkin Lenke til kommentar
W Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjøpte EP'en til Andy Blueman i dag...yikes! Makan til samling er det lenge siden jeg har hørt Finnes exlusive på audiojelly.com Sea Tides er elsk! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 SYKE platekjøp her om dagen av en kompis som er dust: Dumonde - Never Look Back (Orginal + Tiesto og Mario Lopez remixes) Tomcraft - Brainwashed (DJ Choose & F'S That Mucho Remix) / Loneliness (A&B Remix) Bad Habbit Boys - Weekend (Inkl. Woody van Eyden Mix) Club Caviar - Game Over (Inkl. JFK og Paul Janes remixes) DT8 Project - Detination (Jurgen Vries Remix og Dub) + Noen til, men disse var høydepunktene! Lenke til kommentar
kfhauger Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei Jeg leter etter en sang jeg hørte en gang på midten av 90-tallet. Den starter med dijiridoo og jeg mener at vokalen hvisker "Bantana" eller noe i den duren. Er det noen som kan hjelpe meg med artist/gruppe og tittel? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kosmonova - Discover the world? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) DJ Eco - American Blues EP Part 2 DJ Eco - Dazed & Confused (Riho S Deep Mix) DJ Eco - Lost Angeles (Breakfast Remix) DJ Eco - Lost Angeles (Markus Schussow Remix) DJ Eco - Lost Angeles (Original Mix) Endret 12. februar 2009 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå