Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dennis de Laat - Every Breath [bH257-0]

1. Dennis de Laat - Every Breath (Original Mix)

2. Dennis de Laat - Every Breath (Anthem Instrumental)

 

Knall låt fra Black Hole som er spilt til døde. Originalen har stjålet lyrics fra 'Every Breath You Take' av Sting & The Police - noe som passer overraskende bra, men det er 2eren som er gullet her :new_woot:

 

Ronski Speed - Overfloat [EUPH098]

1. Overfloat (Club Mix)

2. Overfloat (Ronski Speed pres. Sun Decade Mix)

3. Overfloat (Mike Saint-Jules Planet Bounce Mix)

 

Originalen er en tøff tech'er med et koselig breakdown. Sun Decade mixen er mer progressive, mens Mike Saint-Jules gjør låta litt mer melodisk. Vært å få med seg! ;)

 

Dalh - EP [TBA]

1. Requiem for a Stranger (Original Mix)

2. When Everything Falls Apart (Original Mix)

3. Lost In Cheeseville (Original Mix)

 

En EP jeg jobber med, som jeg håper noen plukker opp. En preview av 'Requiem for a Stranger' kan høres på min dritflotte og high-tech myspace side! :dribble:

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Tror nesten jeg kan utnevne min personlige #1 for 2009 alerede :p I fjor var det DJ Eco - Tonight is Forever og nå er oppfølgeren ute. DJ Eco - American Blues. De er meget like, men satan for å en følelse det gir å høre på de låtene. Er ingen andre låter som får meg til å ha gåsehud fra stortåa til øreflippen i 8 minutter i strekk som de låtene der.

Lenke til kommentar

Har nettopp oppdaget Mike Foyle - og må si jeg ble slått hardt i gulvet av Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix) - kan anbefales på det absolutt sterkeste! Har hørt den fler ganger på rad, og er ennå ikke lei! Kan kjøpes på bl.a djdownload.com

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som er rimelig skuffa over årets Trance Energy Anthem (Rank 1 - L.E.D There Be Light)? Jo mer jeg hører på den jo dårligere blir den! Nå har jeg nettop hørt Wippenberg og Marcel Woods remixene og må si de skuffer like mye! Finnes liksom ikke noe epic eller noe skikkelig driv over noen av de. Hører tilbake på anthemet fra i fjor (Ernesto vs. Bastian - Thrill), 2007 (Joop - The Future) og 2006 (Marcel Woods - Advanced) og 2005 (Rank1 - [email protected]). Alle de tidligere låtene har jo vært MEGA hits og vært utrolig sterke låter. Får jo faen meg tårer i øya hver gang jeg hører The Future :p Spesielt ræva er det at Rank 1 lagde jo en mega feit låt som anthem i 2005.

 

Årets låt synes jeg var skikkelig ræva. For det første var hele låta slapp. Kicket var slapt, drumsa var slappe og det var dårlig driv. Selve hoved anthemet/melodien er jo også bare trist og kjedelig.Etter min mening skal en TE låt være BANGIN'! Hva syns dere?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...