Ida2806 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Deep Melange feat Alan Connor - I love the sunshine (Beltek remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Deep Melange feat Alan Connor - I love the sunshine (Beltek remix) Det var den Tiësto spilte i Desember @ Sentrum Scene! Januar chart: 5. Adam Ashleigh - Chea (Original Mix) Vet ikke hva jeg skal kalle den. Progressive electro house kanskje. Dritfet låt hvertfall! 4. Audible - White Mouse (Original Mix) Unik låt fra nykommeren Audible fra Sverige. Allerede spilt til døde av Tiësto! 3. Reconceal - When I Find You (Pulze Remix) Har elsket denne helt siden jeg mottok promoen fra Perceptive Records. Knall låt! 2. Mat Zo - Our Self (Original Mix) Episk breakdown. Knalltøff take-off. Knall låt rett og slett! 1. Progressive på sitt beste IMO. Funky bass, herlig guitar-lead, for å ikke snakke om sitatet han har samplet. Tror jeg har en liten fetish for tilfeldige sitater i prog-låter! Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Orjan leverer varene igjen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
W Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Above & Beyond pres. OceanLab - on A Good Day (Daniel Kandi Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Above & Beyond pres. OceanLab - on A Good Day (Daniel Kandi Remix) Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som har laga en Spotify-playlist herfra? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kan godt lage, hva vil du ha? Nyere eller eldre, melodisk/uplifting eller mer prog? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Går vel mest i nyere progressive trance/house for min del Lenke til kommentar
W Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Above & Beyond pres. OceanLab - on A Good Day (Daniel Kandi Remix) "ost" Tullball! Endret 24. januar 2009 av W Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Deep Melange feat Alan Connor - I love the sunshine (Beltek remix) Det var den Tiësto spilte i Desember @ Sentrum Scene! Var det?? Husker ikke å ha hørt den men.. Var endel nye sanger for meg den dagen, så skylder på det Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vil selge sin Live at Goliath Part 7 - The Challenge med lady tom? Mangler kun den så har jeg komplett goliath samling Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Above & Beyond pres. OceanLab - on A Good Day (Daniel Kandi Remix) Begynt å like kandi's verk mer og mer den siste tiden, og denne remixen er utrolig bra. Gleder meg til å få fyrt den av på anlegget igjen! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Oceania - Always (Stoneface & Terminal Remix) SJUK!!1 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Oceania - Always (Stoneface & Terminal Remix) SJUK!!1 yupyup Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Above & Beyond pres. OceanLab - on A Good Day (Daniel Kandi Remix) Begynt å like kandi's verk mer og mer den siste tiden, og denne remixen er utrolig bra. Gleder meg til å få fyrt den av på anlegget igjen! Den er så sinnsykt deilig! Har et temmelig brukbart anlegg i bilen, og den trykker noe enormt! Sinnsykt deilig låt! Har det kommet nytt album fra OceanLab, siden det er så mye nytt med de? Endret 26. januar 2009 av SupremeX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kandi er en genial mann! Samtidig som han er veldig hyggelig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kandi er en genial mann! Samtidig som han er veldig hyggelig Slutt å skryt av at du har møtt fyren a! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kandi er en genial mann! Samtidig som han er veldig hyggelig Slutt å skryt av at du har møtt fyren a! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Alle trancefolk er hyggelige, ingen nytt der i gården. Bare dark som følte ett lite behov for å tøffe seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Etter Solstice har jeg jo møtt de fleste av de "mindre kjente". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå