DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Da blir dette bedre uansett. Blir Hard Bass for min del. Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Active Visions - See You Again name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Calderone Inc. - Bells of Eden name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Hans Zimmer - Prime Time name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube David West feat. Andreas Hermansson - Larry Mountains Se filmen hos Youtube Algarve - Longest Journey (Alex m.o.r.p.h. Short Mix) Se filmen hos Youtube Arksun - Arisen (Original Mix) Se filmen hos Youtube Endret 5. januar 2009 av BudweiserMan Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Holla folkens! Da var tiden kommet for meg og Robin aka Robinson/NiCe sitt radioshow som har premiere i dag (Onsdag 7. Jan)! Her er infoen: Subzero er et nytt radioshow på Radio Volum som fokuserer på den norske klubbscenen. Velkjente The Blizzard og Robinson (NiCe) serverer sine favorittlåter innen trance og progressive. The Blizzard står for progressive delen, mens Robinson kjører på med litt raskere trancerytmer. De tar også for seg hva som skjer og har skjedd i det norske klubbmiljøet. Forebered dere på intervjuer, reportasjer, konkurranser og herlige beats som får rockefoten i gang! Tune inn på Radio Volum kl. 21-22, den første onsdagen i hver måned. Let the fun begin! Radio Volum: http://www.radiovolum.no Facebook gruppe: http://www.facebook.com/groups/edit.php?gi...gid=42561564524 Håper folk tuner inn på Onsdag! Vi storgleder oss! Cheers, Lars og Robin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heia Lars! Hilsen Chris! Får vel tune inn og Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Da var 4 dager i Amsterdam booket fra 5-9 Mars, fly og billetter til Trance Energy Dette blir moro. Første ordentlige eventet mitt, har kun sett Tiesto live for 1 år siden :O Har samme dagene jeg også Vi får samle troppene og ta en meetup en av dagene samt ta en tur på Escape etterpå Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Da var 4 dager i Amsterdam booket fra 5-9 Mars, fly og billetter til Trance Energy Dette blir moro. Første ordentlige eventet mitt, har kun sett Tiesto live for 1 år siden :O Har samme dagene jeg også Vi får samle troppene og ta en meetup en av dagene samt ta en tur på Escape etterpå Og da skulle jeg visstnok også være med! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Liker Moonbeam bedre og bedre jeg, selv om kanskje ikke alt de lager er trance.. Spesielt "Seeming Reflection" Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da var 4 dager i Amsterdam booket fra 5-9 Mars, fly og billetter til Trance Energy Dette blir moro. Første ordentlige eventet mitt, har kun sett Tiesto live for 1 år siden :O Har samme dagene jeg også Vi får samle troppene og ta en meetup en av dagene samt ta en tur på Escape etterpå Og da skulle jeg visstnok også være med! Høres bra ut. Vet dere om noen gode kaffesjapper der de spiller trance? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Se filmen hos Youtube ch000n! Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da var 4 dager i Amsterdam booket fra 5-9 Mars, fly og billetter til Trance Energy Dette blir moro. Første ordentlige eventet mitt, har kun sett Tiesto live for 1 år siden :O Har samme dagene jeg også Vi får samle troppene og ta en meetup en av dagene samt ta en tur på Escape etterpå Og da skulle jeg visstnok også være med! Høres bra ut. Vet dere om noen gode kaffesjapper der de spiller trance? Du får nok bare rastafarimusikk der Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei. Lusker til vanlig i House tråden, da det er "my cup of tea". Men nå er jeg i humør for noe Psytrance. Noen sang ambefalinger? Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei. Lusker til vanlig i House tråden, da det er "my cup of tea". Men nå er jeg i humør for noe Psytrance. Noen sang ambefalinger? Oldskool goa eller litt nyere? 90-talls goa: Astral Projection - Enlightened Evolution (Remix) Cydonia - Animals Hallucinogen - Alpha Centauri Man With No Name - Teleport S.U.N. Project - Tribolus The Infinity Project - Feeling Weird ++ Sjekk gjerne ut 'Distance to Goa'-serien, Paul Oakenfolds 'A Voyage Into Trance' og alt på TIP Records (nå TIP.World). Av litt nyere psy-trance kan jeg anbefale Bizzare Contact, Infected Mushroom, Astrix, Electro Sun, Vibe Tribe, Growling Mad Scientists og 1200 Micrograms. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da var 4 dager i Amsterdam booket fra 5-9 Mars, fly og billetter til Trance Energy Dette blir moro. Første ordentlige eventet mitt, har kun sett Tiesto live for 1 år siden :O Har samme dagene jeg også Vi får samle troppene og ta en meetup en av dagene samt ta en tur på Escape etterpå Og da skulle jeg visstnok også være med! Aah, godt å høre at det er flere folk som skal nedover til Amsterdam ja Vi er en gjeng på 11 stk som reiser ned den 5-9 mars. Må si jeg gleder meg hisides Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare jeg som ikke skal? Lenke til kommentar
W Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare jeg som ikke skal? Nope. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare jeg som ikke skal? Nope. Vi får slå oss sammen Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er klar for gathering på escape! Latterlig høy lyd der, men det duger Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World (Lange Remix - First State Reshuffle) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lyden er jo "bare" på 100 desibel Lenke til kommentar
W Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Bare jeg som ikke skal? Nope. Vi får slå oss sammen Apropos, noen spennende djs som gjester Oslo i tiden fremover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå