diversity Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det vil jeg egentlig ikke si. Ligner like lite på hverandre. Samme som å si at Speedcore ligner på trance fordi begge har en 4/4 beat. kan godt hende.. men jeg skjønte liksom ikke hvorfor det kom inn i en trance tråd... men ferdig med prodigy diskusjonen da.. tydligvis folk som har mer peil enn meg på prodigy området Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Prodigy er mer dnb enn trance ihvertfall.. kan ikke det trance. Og _langt_ ifra fjortiss trance.... Edit: Forslag til fjortisstrance.. Prøv dj mango eller magoo eller noe... Dj Mangoo mener du vel ja.. Dj Mangoo.. det suger... Edit: quoting sux.. ble 2 innlegg Endret 3. juni 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Eurodancer er jo morsom. Vet den suger, men melodien er jo søt... morosang. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sjekk ut www.di.fm ! - online radio Sett på trance radioen der så har du evig med knallbra musikk ! Lenke til kommentar
andreas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Eller disse sidene/netradio'ene, Basibeats.net, Puredj.com, tranceairwaves.com... Endret 4. juni 2004 av andreas Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 følte jeg hadde noe å si siden jeg har likt ukommers trance en god stund, husker selv jeg ble hekta av dj tiesto sin magik, tror det var cd nr 2 som gjorde utslaget for mitt vedkommende. men er noen låter som jeg kommer på akkurat nå DJ Energy - Set You Free plastic angel - simulation Matt Darey - Beautiful dj mind x - Temple of Love Tenth Planet - Ghosts Mac J - Perfect Blend DJ Tandu - Velvet J&R Project - Keep it up Kay Cee- - Escape anser nesten alle de opplistede låtene som "klassikere" innenfor trancesjangeren men må også nevne at de gamle låtene/mixene gjort av signum er kongebra! 1 Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 anser nesten alle de opplistede låtene som "klassikere" innenfor trancesjangeren men må også nevne at de gamle låtene/mixene gjort av signum er kongebra! Du hadde mye bra her ja ser jeg. Jeg skal se om jeg har noen av disse i cd samlinga mi.. så blir vel noen av disse nevnt.. og deretter denne posten oppdatert, med god, flytende trance musikk. Lenke til kommentar
andreas Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen fine klassikere: Paul van Dyk - For an Angel Paul van Dyk - Another way 1 Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 min personlige favoritt over alle trance låter må bli Art Of Trance - Madagascar (Ferry Corsten Remix) Har vel denne i tre eksemplarer. På cd singel på 12" og på LP Det er kremlåt, blir forundra hvis den ikke danser opp på første sida her Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bra den, men liker orginalen enda bedre. Og chill mixen, den er digg den! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 skal få oppdatert siden etter eksamen i morgen.... Etter det, hører ingen av dere fra meg før etter helga.. FULL Fres med fest of folkehøyskole treff ( 5 års treff) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 , blir forundra hvis den ikke danser opp på første sida her da får du bare bli forundra--- Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 San - Stroke Nydelig låt på ITWT 02 (DJ Stigma) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 San - Stroke Nydelig låt på ITWT 02 (DJ Stigma) San - Stroke Nydelig låt på ITWT 02 (DJ Stigma) da burde få hørt på san - i know er såå mye bedre en den du nevnte Lenke til kommentar
ratata Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 mono - rise menno de jong - guanxi (original mix) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Alt av Phil Green & Dave 202 egentlig... noe av den beste trancen jeg vet om iallefall. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 tube and berger - straight ahead.....den er bra Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Ok.. på tide med et forslag fra meg, siden jeg er trådstarter, å trenger å gi dere noen tips av og til.. ARENA - jump Denne bruker den berømte sagelyden som trance har som varemerke ( desverre )nå til dags. Men denne låta er meget bra. Det er en cover av Van Halen sin orginal, så det skal være sagt, men jeg synes likevel låta rocker som få. Den har ikke så mange elementer i seg (det er bra), og utnytter både bass, i sammenheng med melodi, meget bra. kan også nevne en meget god klassiker... (fri for sage lyd) robert miles - children Endret 11. juni 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
ladso Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Blank & Jones - Nightfly Dj Balloon e også bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå