Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, så jeg skal flytte til Maastricht (Nederland) i februar til juli. Er det noe jeg bør dra på, annet enn Trance Energy? Sensation kanskje? Noen anbefalinger?

Kan jeg flytte med deg? :innocent: :!:

 

 

Men seriøst, jeg misunner deg. Og dra på alle events du finner :)

 

Hardstyle og! :w00t:

 

www.partyflock.nl er din venn!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Ok, så jeg skal flytte til Maastricht (Nederland) i februar til juli. Er det noe jeg bør dra på, annet enn Trance Energy? Sensation kanskje? Noen anbefalinger?

 

Trance energy er vel et must å få med seg i 2009, lineupen er rimelig sinnsyk :)

Sjekk ut id-t.com og trykk på events. Der er det mye for enhver smak!

Lenke til kommentar

Skal uten tvil gjøre hva jeg kan for å komme meg til Trance Energy 2009 (hadde ubeskrivelig lyst i år (2008) da jeg så line-up'en), og største problemet når man først kommer dit (som jeg i grunn prøvde å finne ut av i år også, selv om jeg ikke kom meg dit :p) er å finne ut hvilken "stage" man skal til når flere man vil se/høre spiller samtidig!

 

Er det da man har hva man kan kalle et "luksusproblem" ? :p

 

And now to something completely different..-ish

 

Er ganske ny i Oslo (studerer der nå), og har ikke fått muligheten til å kikke noe særlig på klubbene der. Visste om Club Solstice (gamle Club PI), men hver gang det var line-up jeg VIRKELIG ville på, kræsjet det med enten skole eller jobb. Nå tenkte jeg at jeg skulle virkelig slå til og feire det nye året skikkelig når jeg stikker tilbake til Oslo igjen over nyttår (etter å ha feiret nyttårsaften med kompisser i en annen by), men til min store overraskelse ser jeg nå at Club Solstice stenges for godt den 1. januar 2009 :(

 

Hvor (hvis noe sted som helst) er det da mulig å stikke ut i Oslo for å finne et (bra) utested som spiller trance? Save me!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...