Ida2806 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ok, så jeg skal flytte til Maastricht (Nederland) i februar til juli. Er det noe jeg bør dra på, annet enn Trance Energy? Sensation kanskje? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Ok, så jeg skal flytte til Maastricht (Nederland) i februar til juli. Er det noe jeg bør dra på, annet enn Trance Energy? Sensation kanskje? Noen anbefalinger? Kan jeg flytte med deg? :!: Men seriøst, jeg misunner deg. Og dra på alle events du finner Hardstyle og! www.partyflock.nl er din venn! Endret 28. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Kan jeg flytte med deg? :!: Hvis du tåler å sove på gulvet! :!: Takk for linken. Bare å begynne på et universitet og utveksle det! Blir oppholdet mitt bra, tar jeg mastergrad i Nederland Endret 28. desember 2008 av Ida2806 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Hva kan du studere i Maastricht egentlig? Bare hørt mye om Groningen jeg. Endret 28. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Går på BI - utveksler til Maastricht University - markedsføring. Skulle egentlig til Amsterdam, men fikk ikke fag godkjent osv. Men jeg gleeeder meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hmmm. Er liksom Groningen som er studentbyen da. Drar til Holland på tirsdag jeg da! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nok OT gutt og jente! Dalh - The Best Machinery [DALHREC04] Dalh - The Best Machinery (Original Mix) Dalh - The Best Machinery (Other Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Other mix Passet overraskende bra inn i sangen!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kunne ikke dy meg, lol... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ok, så jeg skal flytte til Maastricht (Nederland) i februar til juli. Er det noe jeg bør dra på, annet enn Trance Energy? Sensation kanskje? Noen anbefalinger? Trance energy er vel et must å få med seg i 2009, lineupen er rimelig sinnsyk Sjekk ut id-t.com og trykk på events. Der er det mye for enhver smak! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 ID&T har (nesten) bare jalla-events igjen. De har jo kvittet seg med BLACK og Thunderdome Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Trance energy er vel et must å få med seg i 2009, lineupen er rimelig sinnsyk Sjekk ut id-t.com og trykk på events. Der er det mye for enhver smak! Har bestilt billett dit allerede Btw; jeg likte Armin sin "yearmix" 2008 Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Mr. Sam Feat. Claud9 - Cygnus Stoneface & Terminal - Blueprint (Club Mix) Feite låter ! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) HW-forumets TE folk: Dalh magio FlatMat5 Ida2806 theck1 ___ Hadde vært fett med en gathering Endret 29. desember 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skal uten tvil gjøre hva jeg kan for å komme meg til Trance Energy 2009 (hadde ubeskrivelig lyst i år (2008) da jeg så line-up'en), og største problemet når man først kommer dit (som jeg i grunn prøvde å finne ut av i år også, selv om jeg ikke kom meg dit ) er å finne ut hvilken "stage" man skal til når flere man vil se/høre spiller samtidig! Er det da man har hva man kan kalle et "luksusproblem" ? And now to something completely different..-ish Er ganske ny i Oslo (studerer der nå), og har ikke fått muligheten til å kikke noe særlig på klubbene der. Visste om Club Solstice (gamle Club PI), men hver gang det var line-up jeg VIRKELIG ville på, kræsjet det med enten skole eller jobb. Nå tenkte jeg at jeg skulle virkelig slå til og feire det nye året skikkelig når jeg stikker tilbake til Oslo igjen over nyttår (etter å ha feiret nyttårsaften med kompisser i en annen by), men til min store overraskelse ser jeg nå at Club Solstice stenges for godt den 1. januar 2009 Hvor (hvis noe sted som helst) er det da mulig å stikke ut i Oslo for å finne et (bra) utested som spiller trance? Save me! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vi på Solstice er vel det eneste stedet i byen som spiller/spilte trance, men problem med eiere gjør at det er fra i overimorgen slutt på det Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Club Stereo har også trance iblant. Endret 30. desember 2008 av Feh Lenke til kommentar
W Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vi på Solstice er vel det eneste stedet i byen som spiller/spilte trance, men problem med eiere gjør at det er fra i overimorgen slutt på det Da får dere fikse problemet asap! Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 noen som har vært på rocky eller hva det heter? slang innom på en lokal revyfest som ble arrangert av skolen... ble ikke spess imponert verken av musikken og ihvertfall IKKE av dj'ene haha men men det er care.. Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Er det noen remixer av Ferry C - Made of Love? Liker ikke originalen såå godt, men liker vokalen. Alex MORPH, Woody van Eyden & Michelle Citrin - Turn it on --- Anguilla Project Endret 30. desember 2008 av Ida2806 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå