Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ler hver gang jeg hører Home ute på byen, for da tenker jeg bare på Dalh ekstreme hat mot den sangen.

Glad jeg slipper å tenke på andres hat mot musikk, og heller prøve å nyte den :p

Nitrous Oxide - Promomix December 2008 er forøvrig et fantastisk sett med mye go'låter! :)

Lenke til kommentar

Gladnyhet for DJ_Dark? :!:

Tiësto dumped

DJ Tiësto is gedumpt door zijn verloofde Stacey Blokzijl . DJ Tiësto is dumped by his fiancee Stacey Blokzijl. Laatstgenoemde kon het niet meer verdragen dat Tiësto steeds wilde wachten met het prikken van een trouwdatum wegens zijn drukke schema. The latter could no longer be tolerated that Tiësto always wanted to wait for the sting of a trouwdatum because of his busy schedule. "Stacey heeft de stekker eruit getrokken", aldus Tiësto's manager. "Stacey has pulled the plug out," says Tiësto's manager.

Tijs Verwest zou eigenlijk in oktober al getrouwd zijn met Blokzijl. Tijs would Verwest actually already married in October with Blokzijl. De trouwpartij ging echter niet door, wegens zakelijke verplichtingen van de DJ. The wedding did not, because of business commitments of the DJ. Volgens de mananger zijn geruchten dat Tiësto een nieuwe vriendin zou hebben "volledig uit de lucht gegrepen". According to the mananger Tiësto are rumors that a new girlfriend would have "fully grasped from the air."

Kilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...