DanielvanSand Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg ler hver gang jeg hører Home ute på byen, for da tenker jeg bare på Dalh ekstreme hat mot den sangen. Ja. Hver gang jeg hører en tilfeldig låt fra settet til Virtual Vault fra fredagen, tenker jeg på dette: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gaytards.com! Eller noe sånn Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Dalh & Taraldsen pres. Choontard5 - Q-Qlimbaseqon Anthem 3009 (Original Blaff Mix) Endret 21. desember 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dalh & Taraldsen pres. Choontard5 - Q-Qlimbaseqon Anthem 3009 (Original Blaff Mix) OH YES! Den skal lages neste HWLIVE! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg ler hver gang jeg hører Home ute på byen, for da tenker jeg bare på Dalh ekstreme hat mot den sangen. Glad jeg slipper å tenke på andres hat mot musikk, og heller prøve å nyte den Nitrous Oxide - Promomix December 2008 er forøvrig et fantastisk sett med mye go'låter! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg koser meg alltid når jeg tenker på det jeg Alltid gøy å mobbe Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Poison Pro - Empty Inside (Ali Wilson Tekelec Remix) Endret 22. desember 2008 av Feh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Dalh - When Everything Falls Apart (Original Mix) Gief ris og ros Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det mangler en Fitjar-touch over den. Hjelper evt ved å lage en Fitjar Original mix av den. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det mangler en Fitjar-touch over den. Hjelper evt ved å lage en Fitjar Original mix av den. Noe som det her? Dalh - Theme From Fitjar (Unofficial Electro Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) HAHAHAHA! Herlig Daniel. Jeg ler som faen her :!: Faen som vi drar Fitjar langt. Og vi har nettopp startet Endret 22. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Faen som vi drar Fitjar langt. Og vi har nettopp startet Jeg drar den litt lengre... Dalh - Theme From Fitjar (Tech Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da regner jeg vel med at det kommer en uplifting mix snart og da. Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva med å starte Fitjar DJ Team? Take this show on the road? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Da regner jeg vel med at det kommer en uplifting mix snart og da. Hva er det du snakker om? Dalh - Theme From Fitjar (Uplifting Mix) (ok, nå har jeg dratt den langt nok på en stund :!: ) Endret 23. desember 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva med å starte Fitjar DJ Team? Take this show on the road? Jaaa. Lett med på den! Da regner jeg vel med at det kommer en uplifting mix snart og da. Hva er det du snakker om? Dalh - Theme From Fitjar (Uplifting Mix) (ok, nå har jeg dratt den langt nok på en stund :!: ) Nå mangler vi hard mix!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja. Hver gang jeg hører en tilfeldig låt fra settet til Virtual Vault fra fredagen, tenker jeg på dette: Oh wow...Hahaha... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gladnyhet for DJ_Dark? :!: Tiësto dumped DJ Tiësto is gedumpt door zijn verloofde Stacey Blokzijl . DJ Tiësto is dumped by his fiancee Stacey Blokzijl. Laatstgenoemde kon het niet meer verdragen dat Tiësto steeds wilde wachten met het prikken van een trouwdatum wegens zijn drukke schema. The latter could no longer be tolerated that Tiësto always wanted to wait for the sting of a trouwdatum because of his busy schedule. "Stacey heeft de stekker eruit getrokken", aldus Tiësto's manager. "Stacey has pulled the plug out," says Tiësto's manager. Tijs Verwest zou eigenlijk in oktober al getrouwd zijn met Blokzijl. Tijs would Verwest actually already married in October with Blokzijl. De trouwpartij ging echter niet door, wegens zakelijke verplichtingen van de DJ. The wedding did not, because of business commitments of the DJ. Volgens de mananger zijn geruchten dat Tiësto een nieuwe vriendin zou hebben "volledig uit de lucht gegrepen". According to the mananger Tiësto are rumors that a new girlfriend would have "fully grasped from the air." Kilde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Bwahahahaha! Sånn går det når du er 40 og blir sammen med ei kjerring på 19 eller hva hun var. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå