Tordenflesk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trodde det bare var Faxing Berlin loopen jeg...?Har ikke sett noe til en Faxing Berlin loop nei. Kun "Deadmau5 - Thats not true... (dream electro mix)" Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Det er en chill sang det:) Er slike sanger jeg hører mye på i eksamenstida. Edit: Måtte legge inn en til jeg digger for tida Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Vocal Mix) Endret 12. desember 2008 av EnergY30 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trodde det bare var Faxing Berlin loopen jeg...?Har ikke sett noe til en Faxing Berlin loop nei. Kun "Deadmau5 - Thats not true... (dream electro mix)" Er snakk om at Deadmau5 har 'stjelt' en loop fra FL-Studio 8 sitt bibliotek i sin 'Faxing Berlin'. Sannheten er han han har jobbet / jobber som lyddesigner for Image-Line, så det er han som lagde loopen til å begynne med. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er en chill sang det:) Er slike sanger jeg hører mye på i eksamenstida. Edit: Måtte legge inn en til jeg digger for tida Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Vocal Mix) A: Nei, men resten av albumet er digg . B: Dub-mixen er 100 ganger bedre. Har i det siste falt pladask for Solar Stone sine eldre sanger som Seven Cities og Solar Coaster . Want more of these, mens jeg venter på Sunlounger - Another Day at the Terrace . Hvem bryr seg om Deadmau5? Dramaqueen.. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Seven cities er en genial låt! John O'Callaghan feat. Jaren - Surreal Dette er en utrolig deilig låt. Hvis dette representerer det kommende albumet hans, så gleder jeg meg til det kommer! Når er release date? Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 April eller mai, tror jeg. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 John O Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky http://www.youtube.com/watch?v=es4mkTQRnUw Jeg har ikke sett gjennom hele tråden, vet ikke om den er blitt postet før, men når vi er inne John så poster jeg den. Ellers nyter jeg Ferry Corsten om dagen, noen som vet om det er noen konsert i Oslo med han nærmeste året? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Postet mange ganger før, men det gjør vel ingenting.. Er vel ikke noe regel mot å anbefaler/diskutere låter om igjen. :---) Endret 12. desember 2008 av E-wok Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ellers nyter jeg Ferry Corsten om dagen, noen som vet om det er noen konsert i Oslo med han nærmeste året? Var planlagt, men blir ikke noe av Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Siden ingen har nevnt denne: Wippenberg - Chakalaka (Shpaera's Boom Chakalaka Remix) Van Doorn kan gå å legge seg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sean Tyas @ juletrefest på Soltice var vel også egentlig planen, men så vidt jeg vet ble ikke det noe av, eller? :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det var Under The Moon, så det ble kansellert. Mest fordi folk var så teite og ikke møtte opp! Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min ultrafete uplifting mix for kveldens tranceparty!!: 01. Talla 2XLC feat. Susana - I Know (Paul Miller Vocal Mix) 02. DJ Ange - S.E.A. (Arctic Moon Remix) 03. Dan Stone & Phil Young - Summer Tide (Rozza Remix) 04. Robert Nickson & Daniel Kandi - Rewire (Original Mix) 05. Oceanlab - Breaking Ties (Above & Beyond's Analogue Haven Mix) 06. Ilya Soloviev & Paul Miller - Lover Summer (Original Mix) 07. Gai Barone - Appetite (Cold Blue Remix) 08. Ronski Speed - Revolving Doors (Immoral Monkeys Remix) <-- VOCAL TUNE OF THE YEAR!!! 09. Peaktwins - Tarragona (Original Mix) 10. Sunny Lax - Mique (Original Mix) 11. The Thrillseekers feat Fisher - The Last Time (Simon Bostock Remix) 12. Hodel & Hornblad - Hydrogen (David Newsum Remix) 13. Will Holland feat. Yana Kay - Tears In The Rain (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody Van Eyden Remix) 14. Karybde - Daylight (Naico Remix) 15. Dima Krasnik & Vol Deeman - Escape From The Earth (Original Mix) 16. Phuture Sound - Alone (Dereck Recay Remix) 17. ATA - Blue Skies (Temple One Remix) 18. Ehren Stowers - Both Worlds (A.M.R. Remix) 19. Paul Miller pres. Motion Blur - Take A Look And See (Adam Nickey Remix) 20. Roger Shah pres. Savanah - Body Lotion (Original Mix) Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som har noe god minimalitisk trance/lignende? Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, men siden det er mest aktivitet her så spør jeg her. Takker for alle svar(gjelder også andre steder man kan finne slik musikk typ blogger, nettsteder osv) Lenke til kommentar
nih Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen eksempler du kan gi Dr. Jacoby? Til noe helt annet, Signalrunners & Julie Thompson - These Shoulders Fy for en god sang dette er. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har ikke så mye kjennskap til trance, eller elektronisk musikk generelt, men jeg trenger som noe formidler en litt kald ensom og atmosfærisk følelse. Vet ikke helt om det hjalp. Faller vel heller under ambient eller noe slikt egentlig.. Endret 12. desember 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
nih Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Du kan sjekke disse om de er i riktig retning av det du leter etter. http://uk.youtube.com/watch?v=FSKsP4XkP_Q http://uk.youtube.com/watch?v=_fO6zJ0AXNM http://uk.youtube.com/watch?v=FRuPOk7olg8 http://uk.youtube.com/watch?v=GFjPs_z7_wA Endret 12. desember 2008 av nih- Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) BT - Mercury & Solace (Transa Remix) Delerium feat. Leigh Nash - Innocente (Lost Witness Remix) Ron Van Den Beuken - Find Away <---- Hva skjedde med han egentlig? Tragida - Elisabeth (Original Mix) Gamle, men gode som gull Endret 12. desember 2008 av WonderBjarne Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ron Van Den Beuken - Find Away <---- Hva skjedde med han egentlig? Han har vel egentlig ikke laget noe bra siden 'Sunset'. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Noen som har noe god minimalitisk trance/lignende? Har ikke så mye kjennskap til trance, eller elektronisk musikk generelt, men jeg trenger som noe formidler en litt kald ensom og atmosfærisk følelse. Vet ikke om det er dette du mener, men de første to sangene jeg tenker på som kan falle under en slik kategori er Terry Ferminal vs. Mark Sherry - Walk Away (Terry Ferminal Mix) og Terry Ferminal - Deep Inside. Er sikkert masse lignende, men det var de to jeg kom på nå. (Føyer til og "DJ Eco - Song Of Innocence (Martin Roth & Paris Nova Remix)"(fant ikke link)) Kanskje også noe som Glenn Morrison - Contact og Deadmau5 - Jaded, men det er mer house og er egentlig ikke så veldig minimal Minimal (techno) er jo også en egen sjanger, f.eks. (har ikke mye greie på denne sjangeren). Håper det var til litt hjelp i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå