DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Deadmau5 - Faxing Berlin (Dalh's Faxing Fitjar Mix) En meningsløs remix. Skulle egentlig bare gjenskape pianoet fra 'Piano Version'en av låta fra D5's Essential Mix, men det hele ble en full remix. Følte det var viktig å gi en liten hyllest til Fitjar også; den lille komunen i Hordaland fylke PM for full versjon om du vil ha. Endret 9. desember 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Why You Rock And I Rave Del til alle dere kjenner haha! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Why You Rock And I Rave Del til alle dere kjenner haha! begynner å bli gammel den nå... Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Følte det var viktig å gi en liten hyllest til Fitjar også; den lille komunen i Hordaland fylke Hvorfor? Den mopedgjengen der fortjener ingen remix. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Følte det var viktig å gi en liten hyllest til Fitjar også; den lille komunen i Hordaland fylke Hvorfor? Den mopedgjengen der fortjener ingen remix. Fordi Fitjar 'is a place on earth'. Dette er selvfølgelig kun basert på kommunenavnet. Har aldri satt min fot i Fitjar, men jeg planlegger en road-trip dit med Chris (DJ_Dark) og en annen kammerat. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Let me know når dere er der da, så kan jeg møte dere. Bor selv i nabo-kommunen. Dere har misforstått litt, tho, det er i Leirvik all actionen skjer (med action mener jeg fulle, slåssende polakker, narkiser og speedfreax). It's da place 2 be! Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Holla alle sammen, ville bare fortelle om den nye video gig dagboka vi i The Blizzard akkurat har starta. Episode 1 er tatt fra Sound of Cream i Ungarn, den 21. november 2008 og handler om mine eventyr når jeg er ute på gigs. Håper dere liker den! http://au.youtube.com/watch?v=JIF6qSrvr48 Cheers, The Blizzard Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Edit: Glem det, alle låtene er nevnt på slutten av videoen. Endret 9. desember 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Første låta: Liquid Soul - Love In Stereo (Jerome Isma-Ae Mix) Andre låta: Mashup av Kalopsia? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nick Chagal - Sky Blue er det du mener på nr2. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nick Chagal - Sky Blue er det du mener på nr2. mashed opp med Kalopsia, ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi Fitjar 'is a place on earth'. Dette er selvfølgelig kun basert på kommunenavnet. Har aldri satt min fot i Fitjar, men jeg planlegger en road-trip dit med Chris (DJ_Dark) og en annen kammerat. Lett om vi skal til Fitjar ja! Let me know når dere er der da, så kan jeg møte dere. Bor selv i nabo-kommunen. Dere har misforstått litt, tho, det er i Leirvik all actionen skjer (med action mener jeg fulle, slåssende polakker, narkiser og speedfreax). It's da place 2 be! :!: Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Folkens, inviter vennene deres hit da! http://www.facebook.com/group.php?gid=47313684702 Handler om å få Sensation til Norge. Hvem vet, om gruppa bikker 20.000 kanskje vi får det også! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 min ASOT EOTY Vote: DJ Eco - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit) Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Mix) Alex M.O.R.P.H - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H B2B Woody Van Eyden Mix) Orjan Nilsen - La Guitarra (Original Mix) 4 Strings - Take Me Away (Re-Ward Remix) du har pm Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Se filmen hos Youtube Oioi, choon! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fy faen, du posta de her og. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fy faen, du posta de her og. og ClubLife! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 It's da place 2 be! Neinei. Røyken. Ikke RØYken, men RøyKEN. Eier. Seriøst. Dritbra sted. Så en fyr som slædda ut fra parkeringsplassen på skolen i dag. Vanskelig å forklare skikkelig, men det var litt sånn voooooooom, iiihihhiiiihhiihhiii, oooooOOOpshOooooooooOOpsh psh = popoff eller hva de kaller det. --- Jonas Steur And Leon Bolier-Lost Luggage Jonas Steur And Leon Bolier-Lost Luggage (Rank 1 Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 sånn voooooooom, iiihihhiiiihhiihhiii, oooooOOOpshOooooooooOOpsh Tror jeg har hørt Inpetto remixen av den...! Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=K5Qz90t-iv0 Dette er en kjent trance sang som jeg har lett etter i et par år nå. Hadde den en gang i tiden på en cd så hører jeg den litt av og til. Nå har jeg endelig funnet deler av sangen og lurte på om noen vet hva denne sangen heter? Takk for svar. http://www.youtube.com/watch?v=K5Qz90t-iv0 Dette er en kjent trance sang som jeg har lett etter i et par år nå. Hadde den en gang i tiden på en cd så hører jeg den litt av og til. Nå har jeg endelig funnet deler av sangen og lurte på om noen vet hva denne sangen heter? Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå