Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Deadmau5 - Faxing Berlin (Dalh's Faxing Fitjar Mix)

 

En meningsløs remix. Skulle egentlig bare gjenskape pianoet fra 'Piano Version'en av låta fra D5's Essential Mix, men det hele ble en full remix. Følte det var viktig å gi en liten hyllest til Fitjar også; den lille komunen i Hordaland fylke :love:

 

PM for full versjon om du vil ha.

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Følte det var viktig å gi en liten hyllest til Fitjar også; den lille komunen i Hordaland fylke

Hvorfor? Den mopedgjengen der fortjener ingen remix. :ph34r:

Fordi Fitjar 'is a place on earth'. Dette er selvfølgelig kun basert på kommunenavnet. Har aldri satt min fot i Fitjar, men jeg planlegger en road-trip dit med Chris (DJ_Dark) og en annen kammerat.

Lenke til kommentar
Fordi Fitjar 'is a place on earth'. Dette er selvfølgelig kun basert på kommunenavnet. Har aldri satt min fot i Fitjar, men jeg planlegger en road-trip dit med Chris (DJ_Dark) og en annen kammerat.

Lett om vi skal til Fitjar ja!

 

Let me know når dere er der da, så kan jeg møte dere. Bor selv i nabo-kommunen. Dere har misforstått litt, tho, det er i Leirvik all actionen skjer (med action mener jeg fulle, slåssende polakker, narkiser og speedfreax). It's da place 2 be! :cool:

:!:

Lenke til kommentar
It's da place 2 be! :cool:

Neinei. Røyken. Ikke RØYken, men RøyKEN. Eier. Seriøst. Dritbra sted. :ph34r:

 

Så en fyr som slædda ut fra parkeringsplassen på skolen i dag. Vanskelig å forklare skikkelig, men det var litt sånn voooooooom, iiihihhiiiihhiihhiii, oooooOOOpshOooooooooOOpsh

 

psh = popoff eller hva de kaller det.

 

---

Jonas Steur And Leon Bolier-Lost Luggage

Jonas Steur And Leon Bolier-Lost Luggage (Rank 1 Remix)

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=K5Qz90t-iv0

 

Dette er en kjent trance sang som jeg har lett etter i et par år nå. Hadde den en gang i tiden på en cd så hører jeg den litt av og til. Nå har jeg endelig funnet deler av sangen og lurte på om noen vet hva denne sangen heter?

Takk for svar.

 

http://www.youtube.com/watch?v=K5Qz90t-iv0

 

Dette er en kjent trance sang som jeg har lett etter i et par år nå. Hadde den en gang i tiden på en cd så hører jeg den litt av og til. Nå har jeg endelig funnet deler av sangen og lurte på om noen vet hva denne sangen heter?

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...