Blåbær Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Prøver å lage litt mer blest rundt min siste låt her jeg. Linky Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Noen filmklipp fra gårsdagen (Ser ut som at jeg ikke klarer å laste opp på youtube, så får nøye meg med dump.no så lenge): Tiësto - Lethal Industry (Richard Durand Remix) Art of Trance - Madagascar (Richard Durand Remix) Ton T.B. - Dream Machine (Original Mix) San - Insane (Artento Divini Remix) Paul Webster - Cut Off (Original Mix) Tiësto pres. Alone In The Dark - Edward Carnby ID - ID Endret 6. desember 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er du helt på trynen din eller Dalh? Hvor er Scot Project remixen!? Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som har hørt Oliver Smiths remix av 'Meet me in Montauk'? Any good? Føler jeg maser mye om denne låta for tiden, men den er bare så forbanna smooth! Love it! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg storkoste meg iallefall på Tiësto i Bergen. Fra ende til annen! Skulle likt å sett en tracklist, så viss noen har, så gi beskjed. Endret 7. desember 2008 av El Matador Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som har hørt Oliver Smiths remix av 'Meet me in Montauk'? Any good? Føler jeg maser mye om denne låta for tiden, men den er bare så forbanna smooth! Love it! Vanvittig deilig låt Oliver Smith remixen av den Savner litt mer driv over bunnen kanskje, men satan for ei låt! Låt nummer 13 på Trance Around The World 243 21-11-2008. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mr. Sam feat. clAud9 - Cygnes (Alex Kunnari Remix) Men hva faen. Det der må være den VÆRSTE voldtekten av en låt jeg har hørt på lang lang tid. Å klare å gjøre om noe så vakkert, til noe så fælt! Godeste Kunnari skal ha for innsatsen, for maken til innsats for å fullstendig ødelegge en låt skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mr. Sam feat. clAud9 - Cygnes (Alex Kunnari Remix) Men hva faen. Det der må være den VÆRSTE voldtekten av en låt jeg har hørt på lang lang tid. Å klare å gjøre om noe så vakkert, til noe så fælt! Godeste Kunnari skal ha for innsatsen, for maken til innsats for å fullstendig ødelegge en låt skal man lete lenge etter! +1 Originalen er jo en av årets beste låter. Kunnari gjør ingenting annet enn å ta breakdownet og legge til en tech-basslinje lead og en hard basslinje. Voldtekt som faen Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dalh er det du som synger med på instrumental låter? lol hørtes jevlig ut på opptaket ditt Men virka fet med Tiesto i Norge, har kun sett han en gang før i utlandet. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dalh er det du som synger med på instrumental låter? lol hørtes jevlig ut på opptaket ditt Var delvis meg, men han ved siden av var han som bråket mest Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Mr. Sam feat. clAud9 - Cygnes (Alex Kunnari Remix) Men hva faen. Det der må være den VÆRSTE voldtekten av en låt jeg har hørt på lang lang tid. Å klare å gjøre om noe så vakkert, til noe så fælt! Godeste Kunnari skal ha for innsatsen, for maken til innsats for å fullstendig ødelegge en låt skal man lete lenge etter! +1 Originalen er jo en av årets beste låter. Kunnari gjør ingenting annet enn å ta breakdownet og legge til en tech-basslinje lead og en hard basslinje. Voldtekt som faen Jeg ventet meg bare at ordet "E-jay" skulle komme inn. Fordi den remixen der... høres billig ut. MEGET billig ut Alikevel presterer folk å skrive på Facebook wallen og Myspacen hans "Nice work" hehe Endret 8. desember 2008 av mihkku Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha. Jeg synes det er jævelig rart egentlig at Mr. Sam godkjente den remixen der, eller kanskje bare plateselskapet gjorde det uten hans godkjenning... Dessuten så pleier jo Alex Kunnari å levere bra låter men det der var bare way off altså. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Andy Blueman med ny EP i Februar Hør smakebiter her. Dette er uplifting trance på sitt beste! Andy Blueman - Sea Tides [PR015] 01. Sea Tides (Original Mix) 02. Sea Tides (Energetic Mix) 03. Everlasting (Original Mix) 04. Neverland (Original Mix) 05. Neverland (Energetic Mix) Endret 8. desember 2008 av Dalh Lenke til kommentar
W Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Andy Blueman med ny EP i Februar Hør smakebiter her. Dette er uplifting trance på sitt beste! Andy Blueman - Sea Tides [PR015] 01. Sea Tides (Original Mix) 02. Sea Tides (Energetic Mix) 03. Everlasting (Original Mix) 04. Neverland (Original Mix) 05. Neverland (Energetic Mix) Skikkelig snask! Får håpe vi også får noen "Bangin Mix"-er av Kandi. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Stemte på disse fem til ASOT Top 20 2008: Bart Claessen and Dave Schiemann - Madness (I Prefer This Mix) Orjan Nilsen - La Guitarra (Orjan Nilsen Balaeric Mix) Orkidea and David West - God’s Garden Pryda - Pjanoo Sindre Eide - Only When I Sleep ______________ Forresten, noen som har hørt noe mer om Richard Durand's artistalbum som i begynnelsen av året vart sagt skulle komme i juli i år? Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vet noen hvilken versjon av 'Off the world' Tiesto spilte? Hvis ikke jeg hørte helt feil, så var det litt av den Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sunlounger feat Zara - Crawling. Album og Club mix er to stykk deilige låter. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sunlounger feat Zara - Crawling. Album og Club mix er to stykk deilige låter. Foretrekker fortsatt 'Lost' over den. Må se å få tak i noen album utpå nyåret tenker jeg... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vet noen hvilken versjon av 'Off the world' Tiesto spilte? Hvis ikke jeg hørte helt feil, så var det litt av den First State Reshuffle Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sunlounger feat Zara - Crawling. Album og Club mix er to stykk deilige låter. Foretrekker fortsatt 'Lost' over den. Må se å få tak i noen album utpå nyåret tenker jeg... Men da er vi over på et annet album! På 'Sunny Tales'albumet må jeg si Sunny Tales og Baelaric Breakfast utmerker seg svært positivt. Chill selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå