Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Martin Roth pres. T.B.C (The Berlin Connection) - The First Time (Original Mix) :dribble:

Haha, er jo nærmest kopi av Mr Pit - Shana (Duderstadt Prog. Dub). Men god kopi var det jo.

-

Markus Schulz does Essential Mix at Radio 1! :dribble: Denne blir nok verdt å få med seg. Schulz er etter min mening den mest interessante DJen (og produceren) dette året.

-

To helt greie låter:

B.E.N. - Raised (Danilo Ercole Remix)

Simon Patterson - Different Feeling (Original Mix)

Lenke til kommentar

Da var min top5 sendt inn til ASOT Top 20 of 2008 :)

1. DJ Eco & Martin Roth - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit)

2. Mr. Sam feat. ClAud9 - Cygnes

3. Andy Duguid featuring Leah - Wasted (Original Mix)

4. Eric Prydz - Pjanoo

5. Adam Szabo - Altra (Original Mix)

Sistnevnte skulle egentlig vært Aly & Fila - Dynasty, men den var visst ikke i lista...

Lenke til kommentar

Æsj, så altfor mye bra å velge mellom (attpåtil mangler det en del valg). Men endelige listen ble i hvert fall:

1. Mr Pit - Shana (Duderstadt Progressive Dub Mix)

2. Mr Sam featuring Claud9 - Cygnes

3. Toltec - Afterglow (R.E.N.O.I.S.E. Remix)

4. Adam Szabo - Altra (Original Mix)

5. Sia - Buttons (Markus Schulz Return to Coldharbour Dub)

Endret av Volak
Lenke til kommentar

Har ikke følgt så veldig med på trance-fronten de siste 3 årene. Noen låter/artister jeg burde fått med meg? Av nyere trance har jeg nesten bare hørt Ferry Corsten, Above & Beyond og The Blizzard.

Er "Tiësto - Elements of Life" noe tess? Skal sies at jeg ikke likte verken He's A Pirate eller Dance4Life...

Lenke til kommentar
Har ikke følgt så veldig med på trance-fronten de siste 3 årene. Noen låter/artister jeg burde fått med meg? Av nyere trance har jeg nesten bare hørt Ferry Corsten, Above & Beyond og The Blizzard.

Er "Tiësto - Elements of Life" noe tess? Skal sies at jeg ikke likte verken He's A Pirate eller Dance4Life...

Elements of life er ganske fet, Airbase sin remix er ganske uplifting, og dermed veldig fengende. Samme med Airbase sin remix av Break my fall. :love: . Elsker begge om jeg er i humør til latterlig uplifting trance. Richard Durand er litt fail på den egentlig.

Selv stemte jeg på: Usikker på rekkefølge:

Eric Prydz - pjanoo

Andy Duguid & Mr Sam feat. Solarstone - Hold My Breath (Andy Duguid Remix)

Lemon & Einar - Anticipiation

Alext MORPH -Walk the edge (alex morph vs woody van eyden remix)

Marcus Schulz vs. Andy Moor - Daydram (Lemon & Einar K remix)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Chokke, det var fordi du var helt på tryne i går. Dalh sendte deg 10+ sms med forklaring hvor han stod. :p

Og litt morsomt, for Richard sa at dette eventet med Tiësto var det værste han har vært med på. Alt av oppsett og forberedelser var på tryne og han spilte elendig.

Lenke til kommentar
Chokke, det var fordi du var helt på tryne i går. Dalh sendte deg 10+ sms med forklaring hvor han stod. :p

Og litt morsomt, for Richard sa at dette eventet med Tiësto var det værste han har vært med på. Alt av oppsett og forberedelser var på tryne og han spilte elendig.

Dårlig kommunikasjon. Han ville heller aldri flytte på seg og sto sikkert i midten av en gjeng på 20 stk.

Richard er hvem? Selv er jeg ikke så kravstor, synes det var en veldig artig kveld. Ganske fascinerende å gjenkjenne sanger :) .

Lyden synes jeg var bedre her enn på Studentenes Hus, kanskje med tanke på at jeg sto litt lenger bak nå enn på PvD.

Garderobesystemet var latterlig, snakka med en dude som hadde visstnok venta i 45 minutter på å få henge av seg jakka (alle garderobene var fulle jo..).

Lenke til kommentar

Jeg hadde det kjempegøy på Tiësto igår :)

DJ SL var bra oppvarming, og han andre (som jeg ikke vet hvem er) var flink.. Jeg kom kl 22 og fikk hengt opp jakka mi etter 2 min venting.. Kosta 25 kr :p

Noen som har en "tracklist"? Var ikke alle sangene jeg kjente igjen, vil gjerne vite det meste av hva han spilte:p

Endret av Ida2806
Lenke til kommentar

Stemte inn mine 5 nå også. Kan ikke si med hånda på hjerte at det var de 5 beste fra i år. Hva jeg hører på kommer veldig an på humøret :p

Stemte også på 2 norske. Viktig!

Orjan Nilsen - La Guitarra (Original Mix)

Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix)

Luminary - Amsterdam (Super8 & Tab Remix)

C-Systems - Close Your Eyes (Lemon & Einar K Remix)

Leon Bolier - Ocean Drive Boulevard (Original Mix)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...