wilzoo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 C-Systems - Close My Eyes (Lemon & Einar K Remix) Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vincent De Moor - Orion City (Moonmans Drift Mix) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=nCtjUGcNtfU 4.13 ute i sangen så tar det av, bokstavelig talt Endret 29. november 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Rank 1 - L.E.D. There Be Light (Trance Energy 2009 Anthem) Phuture Sound - Alone (Dereck Recay Remix) Daniel Wanrooy - Phenomena Sia - Buttons (Markus Schulz Coldharbour Dub Mix) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei! Hvilken artist er det som har laget denne sangen? har lurt på det i årevis nå tror jeg.. den er ikke så bra, men sånne ting irriterer meg Min_sang_12.mp3 noen som faktisk har funnet frem til den korrekte låten? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg skrev jo det her. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg skrev jo det her. danke schön;) Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Better of alone - alice deejay i pronti og kalmani mix Takk, da var iallefall den saken oppklart. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Da var biletter til trance energy 2009 bestilt Flere som har tenkt til å ta turen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Se filmen hos Youtube Over til noe nyere og bedre: Svenson Feat John Robinson - Lover (Helmut Kraft Remix)+ orignal Signum - Distant Signature (Original Mix) Sia - Buttons (Filterheadz Remix) Scot Project - Sueno (Scots Summer Break Remix II) Peaktwins - Tarragona Icone - Cosmos (Original Mi8x) Carlos - You Are My Dream, lenge siden de har brukt det aliaset. Arctic Quest Feat Anita Kelsey - Your Smile Feat (Arctic Quest's Bootleg Mix) Alex M.O.R.P.H.- Sunshine. (Nitrous Oxide Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Da var biletter til trance energy 2009 bestilt Flere som har tenkt til å ta turen? Yupyup. Må vente til lønning før bestilling av biletter skjer tho' Med hotel, fly og biletter, hva blir ca. avgiften? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva i helvette ?!? Og folk klager på at trance remixer mye? Jeez.. Med hotel, fly og biletter, hva blir ca. avgiften? Hmm, har bare bestillt billetter foreløpig, så får se hva som skjer. Tenker du å kjøpe alt i ett? Regner med vi finner et hotell i amster og toger inn på den store kvelden. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hva er aldergrensen på sensation? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er overrasket over at ingen har nevnt "Shaun M - Another Mans Language" jeg. Den er jo genial! Lenke til kommentar
Andenge Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=0t4MsG83Sdc Noen som klarer å plassere denne i en sjanger? Er fullt klar over at det ikke er trance, men jeg vet at det er en del kunnskap om elektronisk musikk her inne, og jeg håper derfor at noen kan hjelpe meg. For å holde ting on topic: Starchaser feat. Lo-Fi Sugar - So High (Martin Roth Remix) Lenke til kommentar
Andenge Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er overrasket over at ingen har nevnt "Shaun M - Another Mans Language" jeg. Den er jo genial! Helt enig. En fantastisk sang det der! Men når det kommer til sjanger havner den vel under hard house? Mange gode minner fra Extreme Euphoria-cden uansett Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fikk lyst til å følge med litt i denne tråden, litt ny trance kan ikke skade noen *Mine innlegg* Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som klarer å plassere denne i en sjanger? Experimental/mininal? Veldig stilig, uansett hva det er... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hva i helvette ?!? Og folk klager på at trance remixer mye? Jeez.. Det er ikke remix men bruk av sampling, som ganske vanlig innenfor rap/rnb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå