Blåbær Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva slags side var det der? Folk som bare laster opp låter, så tilogmed en låt fra en forumbruker som garantert ikke er ute på noe label. Uansett omtrent 0 trance der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) @ chokke Ok, ikke mitt problem Hvorfor poster du egentlig den lenken i denne tråden? Faller ganske greit utenfor sjangeren. Og det er ihvertfall ikke techno . Ser ut som hovedandelen der er norsk, så ikke overraskende om en tar tak i sanger fra diskusjon.no og laster opp uten tillatelse (eventuelt med). Endret 26. november 2008 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hahaha. Så småsært! Må tydeligvis deaktivere Real Player Browser (noe jeg ikke vet hvordan jeg gjør uansett?). Men utifra det dere sier, så er det kanskje ikke vært det? Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 @ chokke Ok, ikke mitt problem Hvorfor poster du egentlig den lenken i denne tråden? Faller ganske greit utenfor sjangeren. Og det er ihvertfall ikke techno . Ser ut som hovedandelen der er norsk, så ikke overraskende om en tar tak i sanger fra diskusjon.no og laster opp uten tillatelse (eventuelt med). Gi et eksempel på en sang som er tatt herifra?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi har 484 sider du kan gå gjennom for å sjekke. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi har 484 sider du kan gå gjennom for å sjekke. ...hvor 100 av disse er sider full av deg og din kjærlighet for Tiësto Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi har 484 sider du kan gå gjennom for å sjekke. ...hvor 100 av disse er sider full av deg og din kjærlighet for Tiësto Nå mangler det vel bare at du poster de jalla-bildene dine... NO PLEASE DON'T!!! Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er vel mest "party" musikk på siden jeg sendte. Det jeg liker best Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er vel mest "party" musikk på siden jeg sendte. Det jeg liker best Fortsatt feil tråd, og feil sjanger. Såe... EPIC FAIL! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fant ihvertfall en låt av denne brukeren. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er vel mest "party" musikk på siden jeg sendte. Det jeg liker best Vel, dette er ikke tråden for "party" musikk. Om jeg finner noe "rockemusikk" jeg liker, så poster jeg ikke i metall-tråden. Eller begynner å snakke om pokemonkort i fotballkortbytteforumet? Håper du tar poenget mitt . Tiësto spilte under åpningen av 2004 OL? Right? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tiësto spilte under åpningen av 2004 OL? Right? Jepp, og jeg så på Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jepp, og jeg så på U r an maget. Du skal da dit 5. Desember? Eller er du for awesome? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jepp, og jeg så på U r an maget. Du skal da dit 5. Desember? Eller er du for awesome? Selvfølgelig skal han dit. Han var jo i gledesrus på forrige konsert: FUCK YEAH! DU TAPTE CHRIS! Endret 26. november 2008 av Dalh Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvorfor har de med en rullestolmisbruker på venstresida? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hahahahaha :!: Epic photoshoping! Men ja chokke, jeg er for awesome. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hahahahaha :!: Epic photoshoping! ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hahahahaha :!: Epic photoshoping! ? Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fant ihvertfall en låt av denne brukeren. Hvordan vet du at han har laget den?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå