Lil-H Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Amsterdam (Super8 & Tab remix) - Luminary Sjekk ut Maor Levi Remix også. En del slakkere, men helt klart bedre spør du meg =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen andre som hørte på DI.fm Hardcore søndag 00.01-04.00? Det var utrolig fet mix der da! Av? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ferry Tayle - Carnet De Vol. Et fantastisk album av franskammen ! Blandet med chilla låter og skikkelig trance på sitt beste. Anbefales virkelig for trancefolket, og øvrige også for den saks skyld. Utrolig bra album! Kanskje et av de bedre så langt i år Ute på Camouflage Record Label. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Dalh pres. ID - Yaramini (Original Demo Mix) Prøvde å dra en Muranyi. Syns den i utgangspunktet ble fet. ____ Darren Tate ft. Pippa Fulton - I Would Die For You (Jurgen Vries Remix) Fuck yeah! Darren Tate is back! Han gjennoppliver aliaset 'Jurgen Vries' (The Opera Song, The Theme ++) og legger til en herlig uplifting og melodisk tøtschj på låta. Er ikke så veldig fan av vokaler, men vokalene i denne er epic! Låta er ute på beatport i skrivende stund Endret 19. november 2008 av Dalh Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Helt enig Dalh, for en fantastisk låt! Minner meg litt og DT8 project låtene også, og det er utelukkende positivt! Mannen er genial Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes det ble litt for DT8ish jeg med Jurgen Vries Remixen.. Da kunne han jo heller spart JV aliaset og heller brukt DT8 på den Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes det ble litt for DT8ish jeg med Jurgen Vries Remixen.. Da kunne han jo heller spart JV aliaset og heller brukt DT8 på den Ja, enig! Den remixen jeg mente hehe. Artig med aliaser tydeligvis! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) SOLSTICE I MORGEN: Club Volum presents Apocalypse releaseparty med Lemon & Einar K LINE UP: - Lemon & Einar K (NO) Apocalypse Recordings - www.lemoneinark.com - C-Systems (NO) Apocalypse Recordings - www.c-systemsmusic.com - Dj Tony L (NO) Twisted - www.myspace.com/dj_tony_l MØTEPLIKT! SOLSTICE PÅ LØRDAG: Club Solstice pres. Kimito Lopez LINE UP: - Kimito Lopez - ChrisRemix MØTEPLIKT! Endret 20. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skulle ønske jeg kunne. Blir nok to fete kvelder! Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fant en artig sang på youtube... . Dritbra.. Hørt på den i hele dag Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=dVHHPNermmc H.E.R.R.E.M.I.N.H.A.T.T. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Skulle ønske jeg kunne. Blir nok to fete kvelder! Dude! Kom! Selv om du er langt oppe i jalla. Lenke til kommentar
W Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hm, skal en ta seg en tur på solstice, eller lese til eksamen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hm, skal en ta seg en tur på solstice, eller lese til eksamen? For et dumt spm! Solstice så klart! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ingen som har nevt den den nye til Oceanlab - Breaking Ties kommer med bl.a Duderstadt remix, men selv foretrekker jeg Martin Roth mixen. Check it out! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fant en artig sang på youtube... . Dritbra.. Hørt på den i hele dag Føy, her er det noen som har voldtatt originalen, ja 'Benny Benassi - Put you're hands up' 'Benny Benassi - I love my sex' Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) The Thrillseekers - City of Angels. Steve gjør det igjen En herlig låt med deilige flytende toner. Flytetrance på sitt beste Record of the week på TATW 243. Endret 22. november 2008 av theck1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Skuffet over de som ikke møtte opp! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvor mange var det der sånn ca? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Husker ikke. Rundt 100 kanskje? Endret 22. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå