kaninkoker Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Atb - Better give up Er dette trance ? fin låt btw Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Disse 2 sangene her eier. Liker dem best på Trancemaster 3007, for der er dem i fullversjon, men disse jeg linker til er overgangssanger. E-Craig - Drum Beats (E-Craig Hard Dub Mix) http://www.youtube.com/watch?v=RHVOaE3FjiY Saltwater - The Legacy (Alphazone Mix) http://www.youtube.com/watch?v=8wC87FH0ld4 Endret 10. november 2008 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Epic tracks. Begge to! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Gratulerer med dagen, E-Wok Vår lille drittunge blir 18 år idag! Takk<3 Føler meg kjempediger. Jeg tar i hvert fall turen på neste UTS-shit, hva nå enn det blir. Satser på noe kult. Ellers så blir det UANSETT Tyas i desember, hvis det fortsatt er planen, cre8or? Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Med vs. Neil Bamford - One (Sunset Mix) <--- Sykt digg låt! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vet ikke om det klassifiseres som trance eller house eller hva som blir mest riktig, men fy faen å bra Benassi Bros. - Every Single Day er! Klarer ikke å sitte stille når jeg hører den... Har sikkert hørt på den 100 ganger i dag... Sjelden jeg digger sånn type musikk så mye... Hva synes dere? Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 thesinner: http://www.billettservice.no/html/artist.h...t=BENNY+BENASSI Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg, vet, men jeg er bedt i en avskjedsfest samme kvelden Skikkelig dilemma om jeg skal dra eller ikke... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hehe jeg tenkte på en annen låt da jeg så tittelen. Syns denne her er mye fetere Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Litt tech-trance til folket Marcus Schossow - The Last Pluck (Dave Schiemann Remix) Sied Van Riel - Riel People (W&W Remix) Messler - Nickel (DJ Preach Remix) Dave Schiemann - Shade (Bryan Kearney Remix) Deadmau5 - Clockwork (Mr. Sam Remix) Coldplay - Viva La Vida (Mike Koglin Remix) Markus Schulz - Fly To Colors (Genix Remix) Paolo Jackson feat. Shena - Funkt (Marcus Schossow Electrified Remix) Michael Tsukerman - My Name Is Sawtooth (Sebastian Brandt Remix) Conrad S. - Onegoa (Remo-Con Tech Dance Remix) Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Denne har nok vært nevnt før, men den er verdt å nevne igjen: Mike Wind & Ron Malakai - Sunday After Monday (David Newsum Remix) Dette er trance på sitt beste. Man kan drømme seg bort til de evige marker, og bare glemme alt kjas og mas. De myke tonene og den deilige flyten i låta er ubeskrivelig deilig. Anbefaler også Aly & Fila - Crystal Clouds 5th Birthday (30-07-2008). Utrolig bra sett fra gutta! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Oh my god!!! Noen som husker Nexus - Next? Ble released i 2001 en gang. Denne sangen er en av mine favorittsanger gjennom tidene og jeg fant nettopp ut at det er en av de artistene jeg digger mest i hardstylescenen som har laget sangen. Michel Pollen ftw! Han står forresten bak Silverblue og! Nexus - Next Endret 12. november 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Welcome to last week. Nexus + en annen dude = The Pitcher Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Pollen produserer bare for Luc (The Pitcher). Luc er artisten og DJen Men det visste jeg ikke før i dag Derfor breakene til The Pitcher er så tranceaktige. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hørt igjennom noe gammal musikk nå og fant den her. SATAN for den digg sang Arizona & Octagen - Starburst Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Pollen produserer bare for Luc (The Pitcher). Luc er artisten og DJen Men det visste jeg ikke før i dag Derfor breakene til The Pitcher er så tranceaktige. Vel, kan godt hende det er Luc som står bak platespillerne, men det er Pollen som har mekka og produsert låtene på de siste seks releasene (med litt hjelp av Zany i blant). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ikke det jeg har hørt Har bare hørt at det er Pollen og Luc som mekker sangene. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 The Thrillseekers pres. Hydra - Affinity Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Sjekk discogs. Discogs lyver litt akkurat der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå