DJ_Dark Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den er jo elsk! Og snart er det Frozen Moments på Solstice og Marco V og Leon Bolier på Stereo. Blir mye løping frem og tilbake i dag Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ralpha - Pandora, for engang skyld så digger jeg alle mixene til låta. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Gratulerer med dagen, E-Wok Vår lille drittunge blir 18 år idag! Endret 8. november 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Grattis Endelig party på deg Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jævlig lættizz ringetone. XDDD http://www.alle.no/ads/pr1/index.php?gclid...CFQOx1AodYxtuPQ Styggeste techno ringetonen jeg har hørt. xD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jævlig lættizz ringetone. XDDD http://www.alle.no/ads/pr1/index.php?gclid...CFQOx1AodYxtuPQ Styggeste techno ringetonen jeg har hørt. xD Snakket om den for mange sider siden, og det er ikke techno heller. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha, det er jo bare en helt basic psytrance bassline med noen sirener lagt oppå Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Åja, visste ikke at den har vært snakket om her tidligere, før du nevnte det nå. Lol Jeg så den stygge ringetonen nå nettopp, da jeg var på min last.fm bruker.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 A.M.R - Beach Sunset Finnes på Aly & Fila - Spiritual Moment 63. Oh yeeeaaaah! Hører en del på gamle gromtunes for tiden, og Kayu vs. Albert - Made of Sun er virkelig feit! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Blank & Jones - After Love (Signum Remix) <--- Godlåt fra '99 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Oh yes, hører ofte på den! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 A.M.R - Beach Sunset Finnes på Aly & Fila - Spiritual Moment 63. Oh yeeeaaaah! Hører en del på gamle gromtunes for tiden, og Kayu vs. Albert - Made of Sun er virkelig feit! Håper inderlig det er "Kva Hard Dub"en du har hørt på :drool: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Haha, man kødder ikke med polititechno-låta! Ble faktisk spurt om jeg kunne spille noe liknende tidligere i kved / natt. Og ja, jeg er seriøs! Marcus Schossow - The Last Pluck (Original Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men va fan? Kaster meg på der. Hva faen. Selv om han på gulvet minner litt om meg og Fredrik på epic breakdowns. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har nok fint lite med sjangeren Trance, heller det å være i en transe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jupp Tordenflesk skjønte det. Blitt helt hekta på denne låta om dagen. Talla 2xlc vs Carl B feat Katie Marne - Keep the Fire Burning (Sean Tyas mix) Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ah, go'sang det blåbær Jeg må si dette er en fantastisk digg låt, jeg vet det er Tiestô, men det driter jeg i, er musikken som gjelder - Tiësto pres. Alone In The Dark - Edward Carnby (Tiësto Instrumental Mix) Også en fin en: - Rene Ablaze pres. Fallen Skies - Stealing Love (Solid Mix) Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg bruker for mye penger på beatport! Anyways, idag har jeg dilla på: Shanti - Ferry Corsten Radio Crash - Ferry Corsten Made Of Love - Ferry Corsten (men synes den ikke er såå fryktelig bra, egentlig) Never Be The Same Again (Markus S. Coldharbour Club mix) - Markus Schulz feat. Carrie Skipper Never Again - Robert Nickson feat. Elsa Hill (Både originalen og Nitrous Oxide remix'en) Edit: må jo ha med Why (Aly & Fila Remix) - FKN feat. Jahala Endret 9. november 2008 av Ida2806 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå