Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha hørt alle sangene på Twice In A Blue Moon kan jeg trygt si at Black Velvet er min favoritt sang på hele albumet. :D Det er første gang jeg har hørt på en cd om og om igjen, det sier veldig mye om hvor bra albumet er. :p Jeg liker alle sangene. Gabriella's Sky, Radio Crash og Visions of Blue er også av de beste sangene, synes jeg.

Endret av ITWT4Ever
Lenke til kommentar
Øh. Nei.

Hydroid - The Eternal (Paul Webster Remix) :love:

De 4 første minuttene var trasige greier. Ellers helt grei låt

Ånei, en låt med flere minutter med dunking før den blir bra.

- Det kalles oppbygning!

Heatbeat - Paradise Garage (PAFF Deep Mix)

Titlen gir meg ingenting, men låta er dritfet! DJ Eco remixen er også vært å få med seg

Lenke til kommentar

Titlen gir meg ingenting, men låta er dritfet! DJ Eco remixen er også vært å få med seg

PAFF Deep Mix er den uten tvil den svakeste remixen. Randy Boyer og DJ Eco sin remix er elsk!

Endret av W
Lenke til kommentar

Her kommer 2 deilige låter:

DJ Johan Gielen Presents Abnea- Velvet Moods

Yahel - Open Your Mind (Original)

Gjennomført godlyd og deilige melodier :D

Men jeg lurer på en ting, noen som vet hvor man kan kjøpe livesets fra eldre sensation white og trance energy?

Sånn som feks denne?

Får gåsehud av detta ass :D

Jeg har vært inne på dance-tunes.com, men der har dem "bare" tilbake til 2005.

En siste ting, hva synes folka om årets trance energy theme låt ernesto & bastian - thrill? Første gang jeg hørte den så syns jeg ikke den var så fet, men nå har jeg begynt å digge den mer og mer :)

Lenke til kommentar

PAFF Deep Mix er den uten tvil den svakeste remixen. Randy Boyer og DJ Eco sin remix er elsk!

DJ Eco Remixen er BY FAR den beste. Elsker den oppbygninga før takeoffet. Samme oppbygning som i DJ Eco - Tonight Is Forever (som forøvrig også er min #1 låt i 2008 til nå). Er den merkelige bass-synthen han har i breakdownet/buildupet som gjør det så jævelig fett å høre på. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...