Feh Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Blir nok et like spennende albumår til neste år også ja Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Boom Jinx og Aly & Fila album, OOOMG! Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Etter å ha hørt alle sangene på Twice In A Blue Moon kan jeg trygt si at Black Velvet er min favoritt sang på hele albumet. Det er første gang jeg har hørt på en cd om og om igjen, det sier veldig mye om hvor bra albumet er. Jeg liker alle sangene. Gabriella's Sky, Radio Crash og Visions of Blue er også av de beste sangene, synes jeg. Endret 5. november 2008 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Trolig en av de beste sangene i år Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Boom Jinx og Aly & Fila album, OOOMG! Satt faktisk akkurat å hørte på Come Play Perfect, også denne nyheten! Great stuff! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tidenes 2 beste låter. http://www.youtube.com/watch?v=wlFOZETW7Nw...feature=related Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Øh. Nei. Hydroid - The Eternal (Paul Webster Remix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Trenger litt hjelp med labeling her: Hvem er artisten her Nightclub - I Wanna Feel (Scot Project Remix) eller Yakooza - I Wanna Feel (Scot Project Remix) http://www.discogs.com/release/546037 http://www.discogs.com/release/1446059 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Øh. Nei. Hydroid - The Eternal (Paul Webster Remix) De 4 første minuttene var trasige greier. Ellers helt grei låt Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Øh. Nei. Hydroid - The Eternal (Paul Webster Remix) De 4 første minuttene var trasige greier. Ellers helt grei låt Ånei, en låt med flere minutter med dunking før den blir bra. - Det kalles oppbygning! Heatbeat - Paradise Garage (PAFF Deep Mix) Titlen gir meg ingenting, men låta er dritfet! DJ Eco remixen er også vært å få med seg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Trenger litt hjelp med labeling her:Hvem er artisten her Nightclub - I Wanna Feel (Scot Project Remix) eller Yakooza - I Wanna Feel (Scot Project Remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Heatbeat - Paradise Garage (PAFF Deep Mix) Titlen gir meg ingenting, men låta er dritfet! DJ Eco remixen er også vært å få med seg PAFF Deep Mix er den uten tvil den svakeste remixen. Randy Boyer og DJ Eco sin remix er elsk! Endret 5. november 2008 av W Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Prøver noe nytt. Denne gangen: progressive hard trance (elns) Er det potensiale i denne? (Selv om låta er crap mastret, kun en liten test av melodi og elendi bit rate) DJ_Dalh_pres._TBA___TBA__ID_Mix_.mp3 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Josh Gabriel - Azora Han gjør det ikke akkurat dårlig solo heller. Så sykt rå denne låta. Rykker i dansefoten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Yakooza - I Wanna Feel (Scot Project Remix) Takk Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Her kommer 2 deilige låter: DJ Johan Gielen Presents Abnea- Velvet Moods Yahel - Open Your Mind (Original) Gjennomført godlyd og deilige melodier Men jeg lurer på en ting, noen som vet hvor man kan kjøpe livesets fra eldre sensation white og trance energy? Sånn som feks denne? Får gåsehud av detta ass Jeg har vært inne på dance-tunes.com, men der har dem "bare" tilbake til 2005. En siste ting, hva synes folka om årets trance energy theme låt ernesto & bastian - thrill? Første gang jeg hørte den så syns jeg ikke den var så fet, men nå har jeg begynt å digge den mer og mer Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 A.M.R - Beach Sunset Finnes på Aly & Fila - Spiritual Moment 63. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Heatbeat - Paradise Garage (PAFF Deep Mix) Titlen gir meg ingenting, men låta er dritfet! DJ Eco remixen er også vært å få med seg PAFF Deep Mix er den uten tvil den svakeste remixen. Randy Boyer og DJ Eco sin remix er elsk! DJ Eco Remixen er BY FAR den beste. Elsker den oppbygninga før takeoffet. Samme oppbygning som i DJ Eco - Tonight Is Forever (som forøvrig også er min #1 låt i 2008 til nå). Er den merkelige bass-synthen han har i breakdownet/buildupet som gjør det så jævelig fett å høre på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Trolig en av de beste sangene i år Pokkern å fikk litt dilla på den sangen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå