Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det jeg synes også, mye av den gamle musikken var bedre enn mye av det som kommer ut i dag. Ta f.eks Tiësto - Carpe Noctum, det er et bra eksempel på ''dårlig'' trance. Alle sangene til Tiësto før var bare bra (kanskje ikke alle, men mange av dem), men stilen hans har endret seg i det siste. Mange av sangene på Elements OF Life er bra, mens noen andre litt kjedelige. Jeg tror også det har mye å gjøre med de nye artistene som har kommet de siste årene som har bidratt til å endre trance til det den er i dag.

Håper Platekompaniet har fått inn Twice In A Blue Moon i dag. Det skulle kommet ut i går, så det endte med en bomtur. XD

Lenke til kommentar

Nei de er/var favorittartistene, men det var nok Tiesto med sitt Magik - Story of the fall som gjorde susen. Aldri hadde jeg hørt noe lignende vakkert musikk man kunne komme i en slik euforisk stemning av.

Men skal heller ikke glemme Carlos - Silmarilla.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
Ta f.eks Tiësto - Carpe Noctum, det er et bra eksempel på ''dårlig'' trance. Alle sangene til Tiësto før var bare bra (kanskje ikke alle, men mange av dem), men stilen hans har endret seg i det siste. Mange av sangene på Elements OF Life er bra, mens noen andre litt kjedelige. Jeg tror også det har mye å gjøre med de nye artistene som har kommet de siste årene som har bidratt til å endre trance til det den er i dag.

Nå er vel ikke Carpe Noctum direkte uplifting trance heller da, som du kanskje er vant til. Han prøvde å dra en Sander van Doorn'ish låt, og endte opp med en progressiv techy greie. DJ Preach remixen er grisefet foresten!

Lenke til kommentar
Tiesto er vel litt oppskrytt? Men ikke direkte dårlig?

Han er VELDIG oppskrytt. Jeg mener han er dårlige, men alle fjortisene mener det ikke fordi de kun har hørt om han. :tease:

Men han er vel en god DJ (dette kom ikke fra meg) , men faen som han går meg på nervene.

Hehe. Er ett sett han har, fra tiesto.com release party i nederland i 2005 (jeg var der :D) som er var og kommer alltid til å være det beste DJ setet jeg noensinne har hørt/opplevd i historien. 5 eller 6 timer med 100% kvalitet og kun 2 eller 3 av hans egne produksjoner i hele settet :O

Endret av Feh
Lenke til kommentar

FKN ft. Jahala - Still Time (Aly & Fila Remix) [DEEP BLUE]

Oi fuck meg baklengs inn i fuglekassa!. Denne er tilogmed bedre enn 'How Long'!!!

Ferry Corsten - Galaxia (Aly & Fila Remix) [TBA]

Er ingen direkte remix. Egentlig kun LEF-versjonen med A&F kicks, bassline og perc over. Men den er jo så JÆVLIG BRA! Misunner dere som hørte den live på Under The Sun :)

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
FKN ft. Jahala - Still Time (Aly & Fila Remix) [DEEP BLUE]

Oi fuck meg baklengs inn i fuglekassa!. Denne er tilogmed bedre enn 'How Long'!!!

Ferry Corsten - Galaxia (Aly & Fila Remix) [TBA]

Er ingen direkte remix. Egentlig kun LEF-versjonen med A&F kicks, bassline og perc over. Men den er jo så JÆVLIG BRA! Misunner dere som hørte den live på Under The Sun :)

:innocent:

Lenke til kommentar

ARUNA IS CURRENTLY WORKING ON:

* Aly & Fila feat. Aruna - "Falling Down" (first single from A&F's forthcoming album due out mid 2009, label TBA)

* ATB feat. Aruna - "Legacy" (for ATB's forthcoming album due out early 2009 on Kontor Records)

* Boom Jinx feat. Aruna - untitled new track (for BJ's forthcoming album due out 2009 on Anjunabeats)

Gleder meg spesiellt til Aly & Fila låta :) Helt enig Dalh, de låtene er fantastiske!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...