boffeeen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Tipz til musikk type Justice A Cross The Universe @ Betong 22.10 tas godt imot, både fra franskmennene og vennene deres. (Er vel bare å finne litt fra Ed Banger recs, men livemixene jeg hørte der var såå mye tøffere, mye tøffere og headbanging, om noen skjønner) Takk Endret 24. oktober 2008 av xBoffen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ser ut som Dalh (!) blir glad nå . Fine utgivelsen. Told ya Endret 25. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Steve Forte Rio - A New Dawn [sONGBIRD] 1. Virtual Vault Remix 2. Original Mix :grin: Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Har en bra låt jeg vil dele med dere http://www.youtube.com/watch?v=R5GRBhEQfN4 Det er verdt å høre på hele. Den starter treigt men bygger seg opp i noen fine temaer etterpå. Favoritt trance låten min for tia Endret 25. oktober 2008 av SxTxRxIxFxExR Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har hørt igjennom Andy Duguid albumet en del nå, og må si meg mektig imponert. Er et heftig driv over det som er heftig. Drar man på electro låtene på anlegget er det drit tøft! Mÿon & Shane 54 vs. Smith & Pledger - Not A Lot Left (Above & Beyond Edit) vs. Forever (Acapella) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ble litt skuffet over 'Believe'-albumet, men fant hvertfall noen kule låter Bortsett fra 'Don't Belong' og 'Wasted', var 'My Number' veldig tuff. Håper den kommer i noen bra mikser. Endelig noe info angående Conjure Ones 3. album. Wednesday, August 27th, 2008 new album update I know its been awhile, but its been such a busy year and a half production wise for Rhys that completion of the new album has been delayed. It is still in progress, just with all the other production work, its taking longer than planned. The new material completed so far is strong and should not disappoint fans of either album. There are also some pretty different flavors as well as new voices. Know it will be dramatic with lots of analog synths and atmospherics.. og Thursday, October 23rd, 2008 new album update II Rhys is working on new tracks with Free Dominguez of Kidneythieves fame. De som kjenner meg, vet jeg brenner veldig for denne karen <3 Total klimaks når SolarStone mikser noe av Conjure One, det er absolutt noe av det hotteste. Conjure One - Sleep (SolarStone's Afterhours Remix) Conjure One - Center Of The Sun (Solarstone's Chillout Remix) hothothot Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen her som vet hva denne sangen heter? http://www.youtube.com/watch?v=WocWxtKWoC8 lastet den opp for å finne ut navnet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Minner meg om en Dave 202 & Phil Green sang! Tror jeg. Du droppet jo melodien, som hadde hjulpet meg veldig mye. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Konge! Takk DJ_Dark Dave 202 & Phil Green - Legends Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Selvfølgelig er det Legends! Haha, at jeg ikke kunne huske det. Er jo en av de beste Dave 202 & Phil Green har laget! Hijackers mixen er best Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World (First State Reshuffle) hva faen er Reshuffle ? Endret 27. oktober 2008 av Exentler Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World (First State Reshuffle) hva faen er Reshuffle ? Om man fornorsker det, blir det vel: Martin Roth og Alex Bartlett - Av Verden (Første Delstat Omstokk) håper dette sier deg noe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Omstokking og tror jeg faktisk! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Over til noe annet: Over og Under - Godt for meg (Over og unders klubb mix) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Over til noe annet: Over og Bortenfor(elns) - Godt for meg (Over og Bortenfors klubb mix) *Rettet* :!: Endret 27. oktober 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha. DJ Mag top 100-lista er sluppet 2 dager for tidlig :!: Les mer her. Topp 10: 01. Armin van Buuren 02. Tiësto 03. Paul van Dyk 04. Above & Beyond 05. David Guetta 06. Ferry Corsten 07. Sasha 08. Markus Schulz 09. John Digweed 10. Infected Mushroom Men hvem bryr seg uansett..... Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Cool, IM er på topp 10 i år også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva faen gjør Tiësto der oppe enda? Og Guetta før Ferry!? WTF! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei noen som vet hvor man får kjøpt de gode gamle goliath platene? Lisa lashes hadde og vært greit å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå