chokke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei når jeg tenker over det så var det Elements of Life som var temaet på Ballroom. På Sentrum Scene var det vel bare standard "Magik tour", ikke noe spesielt tema med andre ord. Nei det var da Tiesto innså at lyd-anlegget på Ballroom suger KUK og han ikke gadd å spille mer når han visste at han kom til å få en dårlig gig hvis han fortsatt å spille på det håpløse anlegget. SL derimot hadde ikke noe annet valg en å slepe skuta igjennom kvelden. Ikke bare var det lydanlegget men også han IDIOTEN som fant ut at han skulle kaste en tom vannflaske som traff Tiesto. Når var denne "Magik Tour"? Ifjord? Hadde ikke Tiësto en ISOS-tur i Norge? Mener at spillelista var rimelig lik ISOS 6. Så Dahl, skal vi på Benny Benassi eller? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så Dalh, skal vi på Benny Benassi eller? OMGJA! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei når jeg tenker over det så var det Elements of Life som var temaet på Ballroom. På Sentrum Scene var det vel bare standard "Magik tour", ikke noe spesielt tema med andre ord. Nei det var da Tiesto innså at lyd-anlegget på Ballroom suger KUK og han ikke gadd å spille mer når han visste at han kom til å få en dårlig gig hvis han fortsatt å spille på det håpløse anlegget. SL derimot hadde ikke noe annet valg en å slepe skuta igjennom kvelden. Ikke bare var det lydanlegget men også han IDIOTEN som fant ut at han skulle kaste en tom vannflaske som traff Tiesto. Når var denne "Magik Tour"? I fjor? Hadde ikke Tiësto en ISOS-tur i Norge? Mener at spillelista var rimelig lik ISOS 6. Så Dahl, skal vi på Benny Benassi eller? Norway Magik Tour var i 2006. Han skulle egentlig spille i drammen, men etter mye klabb og babb ble det flyttet til Oslo. Jeg mente også at Ballroom var ISOS event. Det var dama som påsto det var Elements of Life og vi hadde rett i at det var ISOS 6 exclusive release party. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 nei, ballroom var ISOS! det var magik tour i 2006, men ble avlyst på grunn av sykdommen hans... skulle til ålesund, bergen, stavanger, drammen. ble arrangert en trøste event på sentrum scene i desember 2006 gleder meg til den 5.desember hvis det stemmer og fuck den som setter det til ID:20 for da er jeg 18 år og 29 dager stakkars deg da dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg håper de setter 20ID så dere slipper å se han Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg håper de setter 20ID så dere slipper å se han Fra facebook eventen: "5 Desember åpner dørene igjen på Sentrum scene i Oslo for en heftig kveld med DJ.Tiesto. Lørdag 6.Desember står han på scenen i det nye konsert huset i Bergen, Nemlig Arenum. Billetter legges ut til salg på www.postensbilettservice om noen få dager. 18 år ID" Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) DJ Substance - Superstring [CLONE 2.1] 01. DJ Substance - Superstring (DJ Sakin Progressive Mix) 02. DJ Substance - Superstring (DJ Substance Mix) Ser ut som at raping av Superstring is the shit. Sistnevnte mixen er faktisk grisefet, selv om den er litt handz up'ish og inneholder en eller annen cheesy one-liner. Progressive mixen av DJ Sakin er elendig btw! Endret 13. oktober 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Progressive mixen av DJ Sakin er ellendig btw! Den er vel kanskje like dårlig som du er til å stave? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det frister jo ikke akkrurat med ISOS 7 tour Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Progressive mixen av DJ Sakin er ellendig btw! Den er vel kanskje like dårlig som du er til å stave? Dalh - Leif Was Here (Original Choon Mix) Selv om det er en ISOS7-promo-tour, betyr det ikke at den er dårlig. De fleste ISOS7-relaterte setta til Tiësto, har vært 50/50. Dvs ca 50% album, 50% andre choons. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 blir sikkert fett noen nye release fra deg nå dalh ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Dalh pres. Choonhau5 - EP [DALHREC03] 1. Dalh pres. Choonhau5 - Arsenal 2. Dalh pres. Choonhau5 - Fortress 3. Dalh pres. Choonhau5 - At Worlds End Noe skit jeg jobber med. Har hatt så mye å gjøre i det siste, så har prioritert annet. Endret 13. oktober 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Andy Duguid - Believe Andy Duguid - Inspiration Of A Believe Andy Duguid feat. Leah - Don't Belong Andy Duguid feat. Julie Thompson - Falling Andy Duguid feat. Leag - Wasted Andy Duguid with Mr. Sam feat. Solarstone - Hold My Breath (Andy Duguid Remix) Andy Duguid - The Crossings Andy Duguid feat. I-Fan - To The Floor Andy Duguid feat. Donna & Anthony - My Number Andy Duguid feat. Esmaye - Touching Ground Andy Duguid feat. Alanah - Run Andy Duguid feat. Julie Thompson - White Sands Kan uten tvil si at dette er årets beste artist album sålangt. By far. Man skulle tro at et album med så mye vokaler (9 av 11) ikke kunne bli noe fett men her ble det faktisk ganske bra! Alle vokalene passer utrolig godt til hver sin låt så det funker. Merk at for ihugga trance-fanatikere vil nok dette virke som et sellout siden albumet ligger veldig i grenseland mellom progressive trance, progressive house og electro house. To The Floor og My Number er veldig electro house inspirert. Det som gjør albumet så bra for min del, at det er så stor variasjon i låtene. Det begynner 3 låter i typisk rolig, deilig ISOS stil. Så kommer to litt mer techy låter: Hold My Breath og The Crossings. Så kommer to electro house inspirerte låter To The Floor og My Number. Så kommer et par litt prog house aktige låter og til slutt en rolig låt med kun vocal og fiolin. Favorittlåtene på skiva må sies å være Wasted, Hold My Breath og To The Floor. Wasted fordi det er en helt sykt nydelig laat. (tastaturet ble fucked skriver resten senere. wtf??? faar ikke skrevet AE OE AA paa vanlig maate mere__??>> Endret 14. oktober 2008 av Feh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dalh - Leif Was Here (Original Choon Mix) Send til meg når du har laget den da! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ble foreslått forholdsvis få forslag til musikk til bilen.. Jeg leter nå etter et sted hvor jeg kan finne Sunlounger - Another Day at the Terrace, Godskitchen 10th anniversary og vurderer å kjøpe Paul van Dyk - Cream Ibiza, om det ikke er andre forslag . Enda usikker på om jeg skal få med meg Benni Bennassi og/eller Tiësto.. Regner med billettene ikke blir utsolgt før ut i Desember, eventuelt aldri som med PvD? Et preparty med for eksempel John O'Callhagan eller DJ Shah hadde ikke gjort noe . Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Enda usikker på om jeg skal få med meg Benni Bennassi og/eller Tiësto.. Regner med billettene ikke blir utsolgt før ut i Desember, eventuelt aldri som med PvD? Et preparty med for eksempel John O'Callhagan eller DJ Shah hadde ikke gjort noe . Det anbefales å kjøpe på forhånd uansett hvordan du tenker, billigere + at du slipper å få beskjed i døra om at det er fult. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det anbefales å kjøpe på forhånd uansett hvordan du tenker, billigere + at du slipper å få beskjed i døra om at det er fult. Blir kjøpt på forhånd, men ikke så lang tid i forveien. Gidder ikke bestille nå eller neste uke når det er halvannen måned til, for regner ikke med at det blir utsolgt med det første. Ble PvD utsolgt/fullt? Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Var litt over 1200 på PvD og lokalet er godkjent for 1200 så ja Mange som også satset på å kjøpe billetter rett før eventet til Brennan Heart, nå drukner jeg i emails fra fortvilte og partyglade mennesker. Er forøvrig vanskelig å selge ut et dance event om dagen, folk i Norge bryr seg jo kun om Hyperstate eller Tiesto. Det er da flesteparten får rumpa i gir. Men UTS har hatt fulle hus hele tiden i år så det er jo egentlig et bra tegn. Blir enda mer spennende å se hvordan det blir med Benassi, spesielt når det er 1 uke etter Tiesto. Endret 15. oktober 2008 av mihkku Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Blir enda mer spennende å se hvordan det blir med Benassi, spesielt når det er 1 uke etter Tiesto. Jeg får ikke med meg noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå