Exentler Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Paul Oakenfold - Southern Sun [barry Jays Electrance Bootleg] Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 5 desember, Sentrum Scene Men for faen da!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men for faen da!!!!!!!!!!! 18 eller 20? Foresten: HAHAHAHA :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du går ikke glipp av noe Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Her har jeg en mulighet til å oppleve Steve Forte Rio - A New Dawn (Extended Mix) live, men det må jo være 13 fuckings dager til bursdagen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Her har jeg en mulighet til å oppleve Steve Forte Rio - A New Dawn (Extended Mix) live, men det må jo være 13 fuckings dager til bursdagen! Jeg kan spille den for deg en gang. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, det blir jo akkurat det samme. Vi driter i Tijs Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ikke sant? Problem solved! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 5 desember, Sentrum Scene Åh, ISOS-tur. Der ble jeg litt usikker siden utifra det jeg har skjønt var fjoråret en gedigen skuffelse og ISOS 6 er faktisk veldig bra, men 7-ern synes jeg er lavmål og om det er den som spilles? Meh. ISOS7 er rævvdårlig. Jeg prøvde å gi den enda en kjangs her for 1 mnd siden, men den suger fortsatt utrolig. Tiesto-elskere, pass på: Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 5 desember, Sentrum Scene Er dette bekreftet? Ser det ikke på hjemmesiden hans Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tiesto-elskere, pass på: EPIC BILDE! Jeg ler meg i hjel. 5 desember, Sentrum Scene Er dette bekreftet? Ser det ikke på hjemmesiden hans http://www.facebook.com/home.php?ref=home#...3421&ref=nf Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan nok kanskje bli fett. Han eide sentrum scene så jævelig forige gang han var der. Ballroom eventet derimot var en skandale og en stooor skuffelse. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan nok kanskje bli fett. Han eide sentrum scene så jævelig forige gang han var der. Ballroom eventet derimot var en skandale og en stooor skuffelse. Når var det? Og hva var "temaet"? Sånn som nå er det ISOS-tur, det var vel det som var på Ballroom og? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Var vel det at SL fant ut at han skulle spille ETTER Tiësto om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 joop - future trance Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 joop - future trance :!: Nok et resultat av limewire og slikt. Den er vel kanskje i 128kbps også! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nok et resultat av limewire og slikt. Den er vel kanskje i 128kbps også! Du er dessverre et resultat av LimeWire . Sees på Tiësto! . Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det gjør vi faktisk! Mossy - (Un)muted City (Original Mix) Deadmau5'ish choon! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan nok kanskje bli fett. Han eide sentrum scene så jævelig forige gang han var der. Ballroom eventet derimot var en skandale og en stooor skuffelse. Når var det? Og hva var "temaet"? Sånn som nå er det ISOS-tur, det var vel det som var på Ballroom og? Nei når jeg tenker over det så var det Elements of Life som var temaet på Ballroom. På Sentrum Scene var det vel bare standard "Magik tour", ikke noe spesielt tema med andre ord. Var vel det at SL fant ut at han skulle spille ETTER Tiësto om jeg ikke tar feil. Nei det var da Tiesto innså at lyd-anlegget på Ballroom suger KUK og han ikke gadd å spille mer når han visste at han kom til å få en dårlig gig hvis han fortsatt å spille på det håpløse anlegget. SL derimot hadde ikke noe annet valg en å slepe skuta igjennom kvelden. Ikke bare var det lydanlegget men også han IDIOTEN som fant ut at han skulle kaste en tom vannflaske som traff Tiesto. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg forguder enda han som kastet den flaska! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå