tjalla Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Driver og mekker en liten fjortiss-cd til bilen nå. Tips til gode sanger med kvinnelige vokal? Du må i alle fall ha med "Caramell - Om du var Min"! Eurotrash på sitt beste det der. Nah, tenkte mer på no mer sånn som Nexus - Elements Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Eurotrash på sitt beste det der. Nah, tenkte mer på no mer sånn som Nexus - Elements Ikke diss Caramell! De ruler sterkt å du veit det! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 vet ikke om det er posta før, men disse folka streamer radio over nettet, noe bra trance, dance, underground, house, electronika osv der... streamer 24/7 i winamp eller WMP. Hører på vocal trance hele tiden, der er det mye bra, men litt dårlig utvalg i det siste syntes jeg... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 vet ikke om det er posta før, men disse folka streamer radio over nettet, noe bra trance, dance, underground, house, electronika osv der... streamer 24/7 i winamp eller WMP. Hører på vocal trance hele tiden, der er det mye bra, men litt dårlig utvalg i det siste syntes jeg... Takker for linken, der var det ganske mye bra musikk innpå Lenke til kommentar
kim Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) vocal: 4 strings - take me away into the night foggy - your eyes pierre pulsar - calling DJ Rad Feat Zoe - Come Home 01_moonlight_shadow-mod.mp3 godtrance:) blank and jones - dj culture matrix - protect the innocent Endret 12. mars 2005 av kim Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 The Thrillseekers feat. Alexis Strum - Dreaming of You (Svenson & Gielen Remix) Gus Gus - Purple (Sasha feat. The Light Remix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 A State Of Trance 2005, mikset av Armin Van Buuren... CD 1 ("light") 01. Interstate - I Found You 02. Hidden Logic Presents Luminary - Wasting 03. Markus Schulz - First Time 04. Max Graham Featuring Jessica Jacobs - I Know You're Gone 05. Mike Foyle Presents Statica - Space Guitar 06. Ave Mea - In The End 07. Elevation - Ocean Rain 08. Locust - Aerospace (Probspot Remix) 09. Armin van Buuren - Shivers 10. EnMass - Beyond Horizon 11. Kyau VS Albert - Falling Anywhere (Rework) 12. Fragile Featuring Alex Lemon - Inertia (Armin van Buuren Remix) 13. Sophie Sugar - Call of Tomorrow (John O'Callaghan Remix) 14. Marcos - Cosmic String 15. John Askew - Mood Swing CD 2 ("dark") 01. Peter Martin Presents Anthanasia - Simply Blue 02. Nu Frequency - 808 03. Andy Moor - Halcyon 04. Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell Remix) 05. Oliver Lieb VS Preach - Papel (Preach Mix) 06. Remy - Crackdown 07. Gabriel & Dresden - Arcadia 08. Tilt - Twelve (Max Graham Remix) 09. Matthew Dekay vs. Proluctors - The Deep Show 10. Recluse - Emotional Void 11. Adam White Featuring Martin Grech - Ballerina 12. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig 212 Dub) 13. Kyau VS Albert - Made of Sun (KvA Hard Dub - AvB Edit) 14. M.I.K.E. - Massive Motion 15. Eye Wall - Bad Deal 16. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Teck Mix) 17. Liquid Overdose - Ancient Space (Fred Baker Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Fire & Ice - Para Siempre (Original mix) Vet ikke om den er nevnt før, men den eier uans! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 neo cortex - elements dj jean - play it hard Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) 4 år gamle men veldig ok System F feat. Armin van Buuren - exhale System f - cry system f - spaceman system f - out of the blue shifter - metamorphosis Endret 14. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Begynner å få sansen for Earthbound. Svensk progressive dance fra 90'talet. -Living Just for Today -Mission Dreams / (Spacecorn Remix) -We are not Alone Tre utrolig bra sanger! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 DJ Tiesto - Adagio for Strings Dette er tidenes konge-låt! får "stå-hår" på ryggen av den! Slenger meg på den! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 vet ikke om det er posta før, men disse folka streamer radio over nettet, noe bra trance, dance, underground, house, electronika osv der... streamer 24/7 i winamp eller WMP. Hører på vocal trance hele tiden, der er det mye bra, men litt dårlig utvalg i det siste syntes jeg... Oooh.. Her var det mye godsaker gitt. Takk for opplysningen! Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hardstyle TNT - Freakuency Hardstyle Masterz - Beat Diz DJ Zany - Razzia Ard & Tech - Akustika Ultra Tech - Perfect Jump Sob Creators - The Noise Donkey Rollers - Strike Again 2004 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Finnes det en måte å lagre BARE denne tråden slik jeg kan kopiere alle disse artistene til word å se hva jeg her eller ikke=? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 ziggy x - x rulez drunkenmunky - calabria Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 4 år gamle men veldig ok System F feat. Armin van Buuren - exhale System f - cry system f - spaceman system f - out of the blue shifter - metamorphosis Lenke til kommentar
Opheim Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Sanger jeg synes er bra. DJ Tiesto - Theme from Norefjell.mp3 Alt av Dj Stein H er bare RÅTT! Tune Up - Start the game Gouryella - Walhalla (Ikke helt sikker på om det er sånn det skrives) Van Der Karsten - C.R.Y. Det var alt jeg kom på nå :!: Lenke til kommentar
div_ Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Bra du var enig: fredriri, spessielt exhale er utrolig kul. men de andre ligger rett i skorpa de og. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Ser at likevel om du skriver "Jeg vil ha DEN BESTE låta som du hører på. 1 stk. Ikke fler.", så kommer mange med flere låter. Jaja... Den beste trance-låta for øyeblikket er "Tune Up - Ravers' Fantasy". Hvis jeg "kan", legger jeg gjerne til flere fine trance-låter! Vil anbefale albumene "Trance Voices Vol 13", "Hard Dance Mania Vol. 3" og "Trancemaster 3002". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå