Sneglen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Brenner selv ut Club Life, Trance Around the World, Weekend Warmup's og andre godsaker jeg finner på www.newmixes.com (som såvidt jeg vet er lovlig?). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Synes ikke disse radioshowene er så grusomt spennende lenger, det mangler litt flyt synes jeg. "Vi setter på en vokal som sier A state of trance mens overgangen foregår i bakgrunnen." Überfett liksom. Sier ikke at det ikke er underholdene, men ville foretrukket spor og flere gode sanger på rekke og rad, enn å satse på at neste sang kan hende er bra. Har heller ikke så store økonomiske problemer nå så kan koste på meg noen CD-er uten at det skader for mye (og artistene trenger litt støte selv om de får en brøkdel av salget). Endret 8. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du får meg til å mixe CDene (les: Bulldozer på repeat) Problem solved Lenke til kommentar
jaco Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Akesson - Perfect Blue [A State Of Trance / Offshore Egypt] Denne slår ann Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Synes ikke disse radioshowene er så grusomt spennende lenger, det mangler litt flyt synes jeg. "Vi setter på en vokal som sier A state of trance mens overgangen foregår i bakgrunnen." Überfett liksom.Sier ikke at det ikke er underholdene, men ville foretrukket spor og flere gode sanger på rekke og rad, enn å satse på at neste sang kan hende er bra. Har heller ikke så store økonomiske problemer nå så kan koste på meg noen CD-er uten at det skader for mye (og artistene trenger litt støte selv om de får en brøkdel av salget). Er ikke alle radioshow som blir hørt om igjen like mye, helt klart. Har stort sett bare specials brent ut for bilkjøring; Club Life ISOS-special, Weekend Warmup @ Ibiza og andre jeg har hatt sansen for. Den nyeste Club Life-mixen har potensiale til å gå i bilen (http://www.newmixes.com/tiesto-club_life_0...10-03-2008.html), men den er jo også en special.. Dagens låt: Ferry Corsten - Radio Crash. Endret 9. oktober 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) ooooo Jon O'bir - Ways & Means Jon O'bir - Ways & Means (Originial Mix) Jon O'bir - Ways & Means (Paul Van Dyk Remix) Jon O'bir - Ways & Means (Neal Scarborough Remix) Paul Van Dyk remixen av denne er noe av det beste jeg har har hørt fra PvD på veeeldig lang tid. Hvertfall når det gjelder uplifting trance scenen. Meget fet tune. Originalen har skikkelig epic uplifting trance oppbygning så ikke noe nytt sånn set, men veldig fet melodi og uplifting er jo alltid fett. PvD remixen er også meget bra. + til PvD for den her. Neal Scarborough remixen var så der. Overall fet release. Edit: Raska innom beatport istad for å kjøpe en låt Orjan Nilsen - Vivida :dribble: Uten TVIL den mest spenstige låta han noen sinne har laget. Det take-offet på slutten der er jo bare RÅTT. Endret 9. oktober 2008 av Feh Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Anjunabeats Vol. 6! Herregud, sier jeg bare. Ellers, så er Thrillseekers - Nightmusic volume 2 og 3 virkelig å anbefale! Feh: Vivida er en ultragrom låt! Prøv å hør denne i bilen mens du kjører en lengre tur, gjerne litt utpå kvelden i solnedgangen/skumringen.... Endret 9. oktober 2008 av SupremeX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil anbefale alle over 18 til å komme på Solstice i morgen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Noen skikkelig go' låter, for folk som vil ha skikkelig old skool trance og skikkelig club Fant en gammel cd med masse gode mp3låter som har vært bortgjemt i mange år. CJ Stone - The Sun goes Down Above & Beyond - Far From In Love +airbase mix Kamaya Painters - Soft Light York - The Reachers Of Civilisation Baby D - Let Me Be Your Fantasy (Rank 1 Remix) Magica - Magica + (Klubbheads Remix) Stray Dog - Mirror (Signum Remix) Agnelli & Nelson - El Nino Sasha and Emerson - Scorchio Lange feat. Skye - Drifting Away Chicane - Lost You Somewhere Tukan - Light a rainbow (CJ Stone mix) Sander Kleinenberg - My Lexicon BT - Mercury and Solace RMB - Tribal Beam vs. Cyrus - Take This Sound (Out Of My Head) Miranda - Mars needs women VDM - No Hesitation Collusion - Conspiracy Dj Air - Alone with Me (Tukan Remix) DJ Air - Alone with Me (Flutlicht Mix) U.S.U.R.A. - Trance Emotions Plastic Boy - Twixt Mario Più - Communication (Somebody Answer The Phone) Marc Dawn - Expander (Flutlich Rmx) FC Kahuna - Glitterball Mauro Picotto - Awesome!!! Moonman - Don't Be Afraid '99 Spacecorn Vs. Artificial - Inside Of Me (Spacecorn remix) Three Drives - Sunset On Ibiza (Above & Beyond Mix) Yomanda - Synth & Strings Diamondback - Mekka 2HD - Sunflakes (Vincent De Moor Mix) Walter Solo - Fire In Your Heart A.I.D.A - Corvana A.I.D.A - Remember me A.I.D.A. - Far And Away Mythos 'N DJ Cosmo - Send Me An Angel (Tandu Remix) Agnelli & Nelson - Everyday Airwave - Venus of my dreams Alice DeeJay - Better Off Alone (Signum Remix) Alpha Breed - Beyond The Moon Alpha Breed - Floating (Original Mix) Ambassador - Fade Anglia - Out of Grace Antiloop - In my mind Antiloop - Nowhere To Hide Mario Piu & Mauro Picotto - Arabian Pleasure Art of Trance - Breathe (Cygnus X Remix) Slusnik Luna - Sun ATB - 9pm (Till I Come) (Signum Remix) Er det rart jeg digger signum! Aurora - Hear You Calling (Dark Moon Single Cut) Shrink - Pump It Up Blank & Jones - After Love (signum Remix) Humate - Love Stimulations Blank & Jones - The Art Of Love Blank & Jones - The Nightfly Blank & Jones feat. Anne Clark - The Hardest Heart Bob Sinclair - Gym Tonic Endret 9. oktober 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ørjan har sluppet mye bra i det siste. Soulflayer er enda bedre enn Vivida IMO. Også: Jon O'Bir vs. Oliver Smith - Ways of Nimbus (Daniel Kandi Bootleg). Denne burde du sjekke ut, Feh! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 OMG!! Fant en gammel cd med gamle trance låter. Skal oppdatere posten med eldre trance for de liker det. Me 2! Fant CD-mappa mi fra da jeg var superdj på ungdomsklubben (som mamma drev, husker det var dritflaut!) for en god del år sia. MASSEVIS med snacks! ..og mye piss som jeg ikke fatter at jeg brente. Artig det der forresten. Jeg maser sånn på lillesøstra mi om at hu skal høre på litt ordentlig dunk-dunk, i stedet for DJ Cammy og det hu digger, men når jeg ser tilbake nå på det jeg elsket da jeg var på hennes alder så er det faktisk skremmende likt, hehe ... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Artig det der forresten. Jeg maser sånn på lillesøstra mi om at hu skal høre på litt ordentlig dunk-dunk, i stedet for DJ Cammy og det hu digger, men når jeg ser tilbake nå på det jeg elsket da jeg var på hennes alder så er det faktisk skremmende likt, hehe ... Hehe. Men, skal jo sies at trancen ikke var like utviklet da, som nå?! Får satse på hun tar til fornuften etterhvert som hun også bli eldre Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Meget fet goa-trance låt Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Herregud Anjunabeats vol6 var bra =) Paul Keeley har seriøst talent! Btw, Jochen Miller - Eclipse, fantastisk låt! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Sunset - Anywhere (Astuni and Manuel le Saux Remix Herlig låt!! Endret 11. oktober 2008 av Simkin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 WEEEEEEEEEEE TIËSTO KOMMER TIIL NORGE!!! :new_woot: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: Jeg vet om en som ikke skal dit. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Flott at du legger til dato og informasjon. Ellers, jeg skal dit (sett at det er etter nyttår eller 18 års-grense). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 5 desember, Sentrum Scene Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 5 desember, Sentrum Scene Åh, ISOS-tur. Der ble jeg litt usikker siden utifra det jeg har skjønt var fjoråret en gedigen skuffelse og ISOS 6 er faktisk veldig bra, men 7-ern synes jeg er lavmål og om det er den som spilles? Meh. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 5 desember, Sentrum Scene Åh, ISOS-tur. Der ble jeg litt usikker siden utifra det jeg har skjønt var fjoråret en gedigen skuffelse og ISOS 6 er faktisk veldig bra, men 7-ern synes jeg er lavmål og om det er den som spilles? Meh. ingenting overgår ISOS 5. ellers er tiesto ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå