spellbound Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nettopp fordi det ikke er hardtrance. Hvorfor er det ikke hard trance? Mixene heter "Evolution of hard trance". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nettopp fordi det ikke er hardtrance. Hvorfor er det ikke hard trance? Mixene heter "Evolution of hard trance". På et forum jeg er på har vi en tråd som heter så mye som "n00b dedication topic". Der ler vi av alle som ikke greier å skrive navn/sangre riktig, som denne DJ Yim. Dette gjelder YouTube-n00bs og P2P-n00bs. Han vet ikke hva sjanreren er, der har du det. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Liker Nexus Next og mye Sasha. Ellers liker jeg best House og Techno når det kommer til elektronisk musikk. Electonica er jo også bra (gjerne litt røyksopp). Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mine inboks-SMSer mottat av DJ_Mørk denne helga: DJ_Mørk | Dalh Danse ___ Danse! ___ Ligge i senga! ___ Og W og ole petter. ___ Se forest gump! Møtt på Knut? ___ Knut står og digger som faen foran scenen! ___ Jeg ligger i senga ___ Haha! Sucker! ___ Vi ler av deg! ___ Akkurat... Tror den svir mer i morgen ___ For deg ja... ___ For en kveld ___ Skjer med at jeg ikke kræsjer sanger a! ___ Jo, men du... HÆ? ___ Haha. Vi koser oss her! Meg og rezo! ___ Han er like irriterende i full tilstand som når han er edru... San Antonio Harbour - Romantic Avenue (Original Mix) San Antonio Harbour - Romantic Avenue (Sundown Mix) Blir Shah aldri lei av å produsere? Greie låter, men føler at det blir litt for mye av det samme i alle hans releaser siste... året... or so Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes stilen til Shah har vært omtrent den samme mer eller mindre balearic greia som har vært de siste hvertfall 2 åra som han har vært kjent for meg. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Yup. "Don't fix something which is not broken" sies det, men det må da være grenser... Samme mener jeg om Paul Miller. Hater han! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Eh, Sean Tyas? Han var værre i fjor Paul Miller, Inpetto, DJ Shah / Sunlonger / Andre aliaser er navn jeg har sett for mange ganger i år... Endret 30. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) *Leste feil* -Slettet Endret 30. september 2008 av Ty4on Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Han er like irriterende i full tilstand som når han er edru... Lenke til kommentar
Andenge Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Darren Tate - I Would Die For You (Jurgen Vries Instrumental Remix) I mine øyne en av de helt klart beste trance-sangene til nå i år. Om jeg kommer til å ha samme meningen når jeg ikke lenger har kokepunktet til kroppstemperatur er uvisst, men jeg håper virkelig det... Uansett, et stykke deilig sang. Endret 30. september 2008 av Andenge Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Darren Tate - I Would Die For You (Jurgen Vries Intstrumental Remix) I mine øyne en av de helt klart beste trance-sangene til nå i år. Om jeg kommer til å ha samme meningen når jeg ikke lenger har kokepunktet til kroppstemperatur er uvisst, men jeg håper virkelig det... Uansett, et stykke deilig sang. Meget chill låt det der. Digger trance låter som har på en måte skikkelig deilig, chill melodi, men samtidig så er beaten og resten skikkelig drivende. Lenke til kommentar
Andenge Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Darren Tate - I Would Die For You (Jurgen Vries Intstrumental Remix) I mine øyne en av de helt klart beste trance-sangene til nå i år. Om jeg kommer til å ha samme meningen når jeg ikke lenger har kokepunktet til kroppstemperatur er uvisst, men jeg håper virkelig det... Uansett, et stykke deilig sang. Meget chill låt det der. Digger trance låter som har på en måte skikkelig deilig, chill melodi, men samtidig så er beaten og resten skikkelig drivende. Vet akkurat hva du mener, og jeg skulle ønske at det var mer av den typen... Noen som sitter inne med forslag? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Super 8 Presents Aalto - 5 Oliver Smith - Tomahawk Boom Jinx Feat Thomas J. Bergensen - Remember September Super8 & Tab With Mark Pledger - Worldwide Jussi Polet - Two Seas Apart (Original Mix) JPL - Mirakel (Supuer mix) Lemon & Einar K - Hope 8 Wonders - Sex On The Beach (Depths Of My Thoughts Sunset Dub) Noen jeg synes er både chill, og litt drivende. Elsker å kjøre til denne musikken! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Vi som overlevde hele kvelden på fredag! Endret 1. oktober 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Crap, fetteren min og jeg dro akkurat før de bildene ble tatt. Vel vel, var greit å finne senga og gradvis få tilbake hørselen Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som klarer å laste ned DJ Zero - This is my way? Finner den faen ikke jeg assa.... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som klarer å laste ned DJ Zero - This is my way?Finner den faen ikke jeg assa.... Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mr Sam feat. Kirsty Hawkshaw - Split (T4L Remix) er slettes ikke dum, dere ... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå