Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Takk for en herlig kveld, og jeg ble dritings. Tror vi greide å kjøre på med 4 Ferry-låter i løpet av kvelden! :w00t: Avslutningen med Out of the Blue var zhe bezt!

Selv om 4 høytallere døde var det fett.

PvD i kveld! Og jeg har wrecka foten min og har ikke penger! Dette lover godt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahhh, det irriterer meg! Pleier iblant å få plutselige innfall der jeg husker en melodi jeg har hørt før, men jeg greier ikke å plassere navnet på låta. Noen som kan hjelpe meg? Det jeg husker er omtrent dette:

"breathing in, pull it out"

"heart to surrender" 

"to change"

"some people"

Det er noe av det som sies, uten at rekkefølgen er riktig. Har googlet etter lyrics lenge nå, men det er umulig å finne noe.

Ellers, Jussi Polet - Two Seas Apart (Original Mix) :love:

Lenke til kommentar
Ahh, for en helg!! Råeste helgen på lenge. Hva syntes folket om kvelden? Jævlig kjipt med brannalarmen som ingen brøy seg om, og fantastisk kaotisk jakkekø. Ellers utrolig bra! Hørselen er betydelig svekket også. Good times :)

Okok, det var rått! Synd det var litt problemer, men ellers særdeles vellykket.

Største minuset var at han ene vakta gikk på skolen min, men ble kasta ut pga forjævlig oppførsel :wee: .

Tok med en plakat og hang på rommet, wohoo!!! :w00t:

Damn, at jeg ikke tenkte på det.. Får ta med meg en imorgen eller noe da.

Du burde vært der :D

Lenke til kommentar

Tja. Så en kar som kjeftet som bare det på Mihkku når det var slutt. Var ikke deg håper jeg Dark? ;) Så ikke helt poenget med å kjefte etter et så bra arrangement til en som har jobba ræva av seg. Var ingen tvang å være der. hehe.

Ellers syntes jeg det var 2 ganske så forskjellige kvelder. Fredagen var mer intim og med en stemning som var fantastisk, og ikke minst digg musikk. Paulern blir litt annerledes når det er såpass stort, syntes jeg. Men, alt i alt, drit bra helg :)

BTW: Hydroid - The Eternal (Paul Webster Remix) :new_woot:

Endret av theck1
Lenke til kommentar
Jeg dro 1-1,5 time før der var ferdig jeg. Synes det var litt kjedelig.

Og theck1, hvorfor hilser du ikke på andre forum-lads når du er på Solstice!

Okaj. Skulle gjerne gjort det, men aner jo ikke hvordan folket her ser ut! Litt småflaut og spørre alle som er der om de er Dj_Dark også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...