DJ_Dark Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ALY & FILA I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg villt Har vært en drøm å høre de live i flere år! Når kommer du til Solstice da? Og skal du på supervors hos Fredrik på lørdag? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Heisann! Halla. Åh, hei du artige tips... Pssst, ikke si at jeg har sagt dette. Mike Foyle - Bittersweet Nightshade! Endret 25. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ALY & FILA I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg villt Har vært en drøm å høre de live i flere år! Når kommer du til Solstice da? Og skal du på supervors hos Fredrik på lørdag? Spørs når sunshine er klar Men hun skal se an litt, mulig jeg bare kjører inn selv. Blir uansett edru party for min del i morra, så kan sikkert sitte litt i døra om det trengs Skal på supervors ja Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ahh, memories fra i fjor: Tiësto - Live at Alexandra Palace / Tiësto's Club Life Podcast 004 1. Nic Chagall - What You Need (Prog Mix) 2. Snow Patrol - Open Your Eyes (Tiësto Remix) 3. Radiohead - Street Spirit (Tiësto Remix) 4. The Killers - Read My Mind (Gabriel & Dresden Remix) 5. Tiësto - In The Dark (Live Vocals) 6. Meck ft. Dino Lenny - Feels Like Home (Marco V Remix) 7. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) 8. Sander van Doorn - King of My Castle 9. Tiësto ft. Blue Man Group - No More Heroes 10. Breakfast - The Air Between ___ 1->3 samt. 7->10 gir meg fremdeles gåsehud (Lovlig) nedlastning -> http://media.radio538.nl/download/radio538...au_20070430.m4a Endret 25. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Spørs når sunshine er klar Men hun skal se an litt, mulig jeg bare kjører inn selv. Blir uansett edru party for min del i morra, så kan sikkert sitte litt i døra om det trengs Skal på supervors ja Haha. Håper dere kommer! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) 1. Nic Chagall - What You Need (Prog Mix) Dududududu clap dududududu clap clap <3 Endret 25. september 2008 av E-wok Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så hvem var the sexy guy på Blindern idag og hang opp plakater? De fanget relativt mye oppmerksomhet fra forbipaserende som jeg kunne se, godt tegn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så hvem var the sexy guy på Blindern idag og hang opp plakater?De fanget relativt mye oppmerksomhet fra forbipaserende som jeg kunne se, godt tegn. Du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du? Nei, jeg lurer bare på hvem det var, og at det var bra gjort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du får spørre Mihkku i kveld. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) FUCK DERE BIG RED LETTERZ, LOL ___ Russel G - Stranded / Whiplash [songbird] 1. Stranded 2. Whiplash Fet release!. Liker dere Andy Duguid'ish musikk, vil dere like denne Endret 26. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er det nå vi kjører i gang med... DALH ER FOR LITEN!! Big red letterz again, lol Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 DALH ER FOR LITEN!! Big red letterz again, lol Im in for shouting that. Da har jeg begynt å forberede meg! GLED DERE! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du får si hei til meg i dag, Chokke. For jeg kjenner deg vel som vanlig ikke igjen Lenke til kommentar
W Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ser ut til at jeg tar turen innom i kveld. Regner med det blir like gøy som forrige gang! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kom tidlig a. Tror det blir fullt i kveld, og vi slipper ikke inn folk som kommer sent om det er fullt Jeg drar straks til Solstice. Lenke til kommentar
W Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skal prøve. Regner da med det er plass til meg uansett Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vel, da tenker jeg på å ta turen, kopier av billett skaffet, klær skiftet, alkohol konsumert, Dalh mobbet. Ser ut til å bli en jævla kul kveld . Bussen går om 18 minutter woot. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jeg er center of attention, selv om jeg ikke er der ___ Deadmau5 - Clockwork ( Jonas Steur's Ultra Violence Remix) Endret 26. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hva kan jeg si? Annet enn at samtlige av DJ.ene leverte pretty good . Følte meg helt jævlig siste halvtimen så jeg stakk. Og kule DJ-s stakk av med kule bilder av meg. Da er det baree å glede seg til PvD i morgen (i dag) . Forresten, DJ_Dark mobba deg Dalh . Also, Aly eller Fila gave me øresus . Endret 27. september 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå