berixa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hei, noen som vet navnet på denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=qV1mPgwCYi0? Feil tråd.. ojj, sry x) men du har tilfeldigvis ikke peiling på hva den sangen heter ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dalh - Guitar Session Tracklist: 1. Tiësto - Lethal Industry 2. Armin van Buuren ft. Gabriel & Dresden - Zocalo 3. Moonman - Galaxia? 4. Sunlounger - White Sand (recorda fra en innebygd mic i laptopen!) Sier bare lattis jeg altså hehe Nice effort, men du spiller gjennomgående aaalt for lyst Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hei, noen som vet navnet på denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=qV1mPgwCYi0? Feil tråd.. ojj, sry x) men du har tilfeldigvis ikke peiling på hva den sangen heter ? Tviler på at folk som henger i denne tråden vet det. Spør heller i dance- eller handz up-tråden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 jeg vet det, men gidder ikke si det. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Uhh, gangster! Ny PC Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sitter nå og hører på Essential mix av Scott Bond, 03.01.1999, og må si det er fantastiske greier. Var vel for en uke siden jeg hørte nyeste TAWT, og det er den samme reproduserte møkka som jeg har hørt så altfor mange ganger før. I disse settene er det faktisk melodien en hører på, ikke typiske breakdowns... Er det noen som er enige her, og hvilke Essential mixer er det som anbefales? Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Indigo - "Here Comes The Rain" (Bedlam) 02. Ron Hagan - "Forever" (Jinx) 03. Chrome - "The Fly" (Taaach) 04. Fridge - "Paradise" (Go For It) 05. KC - "Escape" (Additive) 06. DJ Tiesto Presents Gouryells - Untitled (white Label) 07. Children - "Tilt [Courtyard Mix]" (Jetz Music) 08. DJ Tiesto Presents Control Freaks - "Sub Space Interference" (unknown) 09. Humate - "Love Stimulation" (Deviant) 10. Evolver - Untitled (white Label) 11. Liquid Child - "Driving Faces 99 [Thumper Mix]" (Neo) 12. The Other Two - "Weird Drum Woman [Quake Dub]" (ffrr) 13. Desert Moon - "Galbi [Choopie & Jez Remix]" (Agnosia) 14. Juan Verada - "Spiritual Healing" (Neo) 15. Steve Morley - "Reincarnation" (Neo) 16. Push - "Universal Nation" (Bonzai Trance) 17. DJ Sakin & Friends - "Project Your Mind" (Additive) 18. Pulp Victim - "The World '99" (Neo) Utrolig masse deilig musikk der! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tracklist:06. DJ Tiesto Presents Gouryella - Untitled (white Label) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Må si meg litt enig med deg Lil-H. Fant en (kanskje ikke altfor lovlig) mappe med mange live-sets og sendinger fra 1997-2003ish eller noe, og det er ikke alltid lett å høre når sangen bytter og det hele er så grusomt godt gjennomført . Selv om Richard Durand (Fanboy? Neeeeida ) klarer det til relativt stor grad av det lille jeg har hørt av live-show fra i år, en del goa-/psy-DJer føler jeg også klarer det (, men det kan ha noe med at jeg ikke hører på det like mye, så det høres mer likt ut). Paul Oakenfold liksom! Endret 21. september 2008 av chokke Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må ikke tro jeg ikke vet hva låta heter Mr Ferrymann! Det var kun copypaste fra tracklisten. Chokke: Livesets er lovlig å spre rundt, så vidt jeg vet =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må ikke tro jeg ikke vet hva låta heter Mr Ferrymann! Det var kun copypaste fra tracklisten. Var vel heller det at Ferry seff ikke var nevnt.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hvilke Essential mixer er det som anbefales? I forhold til spørsmålet, så lister jeg opp Essential mixer generelt. ikke kun trance! Paul oakenfold - essential mix in london Deep dish essential mix live @ sundissential 1998 Booka shade essential mix 02-07-06 for å nevne noen av mine favoritter. ikke akkurat trance de to siste, men f.. som jeg digger de! En stor favoritt: (for de som takler drum n bass) High Contrast :: Essential Mix :: 2007-10-07 en annen god DnB EM: Chase & Status - Essential Mix 08/09 Ellers av det som har kommet i det siste som er bra: Essential Mix - 2008-04-05 - Moby & Carl Cox (futt i denne!) John o callaghan - essential mix 12-07-2008 kunne lista opp i hele natt hadde jeg giddi (sorry hvis det har blitt surr i datoer og sånt. noen har mnd først, og noen har dag først) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fem OT innlegg/svar på OT er slettet. De som ikke liker trance oppfordres til å lese reglene i tråden før de poster. Useriøse innlegg som drittkasting om trance er uakseptabelt. Innleggene vil bli rapportert! Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hvilke Essential mixer er det som anbefales? Above & Beyond - Essential Mix 06.06.2004 Lenke til kommentar
AVandelay Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Heisann! Trance er egentlig ikke min "hoved sjanger". Men synes det kan være morro å ta av litt til, når det er fest:) Men kjenner ikke så altfor mange godlåter. Trance er vel en ganske vid sjanger. Men hvis jeg poster navnet på noen sanger jeg liker, kanskje dere kjenner dem lett igjen og kan gi meg tips til andre lignende låter? Dj Mangoo - Eurodancer Tidy Boys - Till tears do us apart (Heavens cry) Mario Lopez - Sound of nature Dreamgate - Now we are free Tiesto - He's a pirate Darude - Sandstorm ...etc... Altså trance låter som det er lite synging i, fengende og (enkel?) melodi, med flott takeoff:) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Trance er egentlig ikke min "hoved sjanger". Skjønnte det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skjønnte det Og norsk er vel ikke ditt hovedspråk? Sjekk ut alt av DJ Sammy og DJ Cammy! Skikkelig fett azz lizzm! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ALY & FILA I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sjekk ut alt av DJ Sammy og DJ Cammy! Skikkelig fett azz lizzm! Di ær best! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ALY & FILA I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg villt Har vært en drøm å høre de live i flere år! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Heisann! Halla. Trance er egentlig ikke min "hoved sjanger". Men synes det kan være morro å ta av litt til, når det er fest:)Men kjenner ikke så altfor mange godlåter. Trance er vel en ganske vid sjanger. Men hvis jeg poster navnet på noen sanger jeg liker, kanskje dere kjenner dem lett igjen og kan gi meg tips til andre lignende låter? Du befinner deg desverre blandt folka som hater den musikken du hører på, så du vil nok ikke få noen tips til lignende musikk i denne tråden. Den musikken du nevner er nemlig ikke trance. Kanskje hvis du spør Dalh her på forumet etter 12 på lørdagskveldene vil du få noen artige tips... Pssst, ikke si at jeg har sagt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå