Tordenflesk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Er det noe jeg er møkk lei så er det pitch-bend, irriterende chords og plumpe "catch-phrases". Usj Marcus. Skjerpings! Endret 19. september 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Joop - 3008 (S.H.O.K.K. remix) Kunne ikke alle de gamle gode gjort comeback som S.H.O.K.K.? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er det noe jeg er møkk lei så er det pitch-bend, irriterende chords og plumpe "catch-phrases".Usj Marcus. Skjerpings! Jeg synes den var feit! Noen som vet om DJ Eco holder på med noe spennende for tiden? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er det noe jeg er møkk lei så er det pitch-bend, irriterende chords og plumpe "catch-phrases".Usj Marcus. Skjerpings! Jeg synes den var feit! Noen som vet om DJ Eco holder på med noe spennende for tiden? Jeg også synes den var fet Men jeg hørte den 2 ganger. En gang med anlegget pumpa opp som faen og en gang på lavt volum. Må si den hørtes bare dritt ut på lavt, men ble faktisk jævelig fet når jeg kjørte på litt Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trodde jeg aldri skulle sagt dette, men: ELSK PÅ RADIO TØNSBERG!! Hadde aldri kommet gjennom denne arbeidsdagen, uten å ha hørt Gouryella - Tenshi, Guru Josh - Infinity (Klaas Mix), Armin van Buuren - In and Out of Love, Pryda - Pjanoo, en eller annen choon av Carl Cox +++ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Yelle - A Cause des Garcons (Tepr remix) Når bassen kicker inn ca 1 min inn - herlig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Var på Harbour i tbg i dag. Jeg syntes bare synd på djen jeg som måtte spille på en dobbel dj spiller stakkars mann... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Trodde jeg aldri skulle sagt dette, men: ELSK PÅ RADIO TØNSBERG!! Hadde aldri kommet gjennom denne arbeidsdagen, uten å ha hørt Gouryella - Tenshi, Guru Josh - Infinity (Klaas Mix), Armin van Buuren - In and Out of Love, Pryda - Pjanoo, en eller annen choon av Carl Cox +++ tru det eller ei, de speller "mye" bra i helgene Var på Harbour i tbg i dag. Jeg syntes bare synd på djen jeg som måtte spille på en dobbel dj spiller stakkars mann... var det no bra musikk da? skal du på støperiet i dag eller? føler ikke jeg gidder å sponse daniel larsen mer Edit: Noen som har denne som jeg kan få? Har bare funnet sangene fra mixer og sånt.. ikke originalen (godt over 4 år siden jeg leita sist da ) Endret 20. september 2008 av spax Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det Fahrenheit du snakker om, Spax? Hadde vært fett å tatt turen faktisk, kjenner jo alle DJene og! Men, er selvfølgelig stuck @ work med... Ra-ra-raaad---raa-raddioooo Tø-tøns.... berg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Var ræva musikk hehe Bare listePOP. Aldri sett en så uengasjert dj i hele mitt liv Skal ikke på fahrenheit i dag nei.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det Fahrenheit du snakker om, Spax?Hadde vært fett å tatt turen faktisk, kjenner jo alle DJene og! Men, er selvfølgelig stuck @ work med... Ra-ra-raaad---raa-raddioooo Tø-tøns.... berg jepp! du skulle vært 18! jobb i kveld altså? Var ræva musikk hehe Bare listePOP. Aldri sett en så uengasjert dj i hele mitt liv Skal ikke på fahrenheit i dag nei.. Forventa ikke mer av harbour egentlig Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Harbour er vel det mest oppskrytte utestedet i Tønsberg? Ja, fyller som sagt 18, men har ingen problemer å komme ut og inn enkelte steder Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 jeg henger ikke på harbour for å si det sånn. hender jo at jeg ramler innom da. du skulle vært dj på farenheit i dag vøttø. hadde vært rått! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det skjer senere Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Yelle - A Cause des Garcons (Tepr remix) Når bassen kicker inn ca 1 min inn - herlig. Fet låt, men litt for electro housey for denne tråden tror jeg. --- Noen som var Eneste sommerparaden jeg var på. Synd det ikke skjer lenger, var jo egentlig et ganske genialt opplegg. Digger låta også <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Northern Spirit er chill ja! Var kun på den siste jeg gitt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Dalh - Guitar Session Tracklist: 1. Tiësto - Lethal Industry 2. Armin van Buuren ft. Gabriel & Dresden - Zocalo 3. Moonman - Galaxia? 4. Sunlounger - White Sand (recorda fra en innebygd mic i laptopen!) Endret 20. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) lol du har et godt stykke igjen til Eller , men drit fett. kunne da høre at det var de forskjellige sangene da Endret 20. september 2008 av Exentler Lenke til kommentar
berixa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hei, noen som vet navnet på denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=qV1mPgwCYi0? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hei, noen som vet navnet på denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=qV1mPgwCYi0? Feil tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå