Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett dahl! :dribble: Den der tror jeg har mye potensiale. Hvilken vei prøver du å gå med den egentlig? Hvis du hadde pitcha den opp litt kunne den biten der gjerne vært introen på en ganske heftig uplifting trance låt spør du meg. Du har jo så og si alt fram til breaket hehe så må du bare lage noe som virkelig tar av etterpå :D

Lenke til kommentar

Var på Ibiza forrige uke og opplevde Judgement Sunday, Tiësto og Cream. Fantastiske opplevelser alle sammen!

Fikk sett:

Mauro Picotto på Pre-party til Meganite (men reiste ikke til Meganite).

Eddie Halliwell, Marcel Woods, Judge Jules og Cosmic Gate på Judgement Sunday.

Fonzerelli og Tiësto på ISOS-kvelden

Andy Moor og Above & Beyond på Cream.

Vil ellers nevne

Oceanlab - Miracle (Above & Beyond Club Mix)

som en låt jeg anbefaler (selv om den sikkert er nevnt tidligere i tråden).

Lenke til kommentar

Hmms, var på nippet til å investere i Nyana og ISOS 6 idag, men klarte å stå imot :wee: . Men det ser ut som jeg kanskje skal ha et par folk her før vi skal på Solstice med House og Electro og tenkte å ha på noe passende i bakgrunnen, forslag anyone?

Jeg liker det meste av de mixede albumene, men hva er lettere for de som ikke er så into EDM å like? Merk at jeg skal også høre på CD-en i ettertid i bil og sånn :) , så ingen forslag er for dumme (untatt Oceanlab sitt nye album).

De jeg har vurdert er ISOS 6, Nyana, Another day at the Terrace, Tranceworld 2.

Skal kjøpes på platekompaniet eller en annen fysisk butikk i Oslo.

Takk på forhånd :) .

Lenke til kommentar
Haha. Rart at du velger denne helgen da. :p

Neste sier jeg bare!!!

Neste og ;) . Såklart skal jeg ha Aly & Fila og sånn.

Skulle gjerne hatt et trance-konsept fremfor House/Electro i morgen, men en tager hva en haver. Andre utesteder er ikke akkurat underholdene :wee: .

Ikke at jeg har sååå mye erfaring til dette stedet at det gjør noe, er vel ikke så mye "bouncing" ute på dansegulvet eller står en foran DJ-poden og woohoo-er, eventuelt cooler'n ved bar'n? :)

Men nå står CD-ene i fokus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...