Feh Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Aner ikke hvor gammel/ny denne er, men... I'm speechless Tech-Trance på sitt beste. Endret 17. september 2008 av Feh Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gjerne ID et par gamle tunes jeg fant på en gammel pc:) : http://www.speedyshare.com/210821642.html http://www.speedyshare.com/908490892.html Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Aner ikke hvor gammel/ny denne er, men...Jun-16-2008 I'm speechless Tech-Trance på sitt beste. Fetere enn Krusty Partially Gelatinated Non-Dairy Gum-Based Beverages. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sunlounger - Punta Galera! Sinnsykt deilig! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Litt snadder ___ Cylum and Velden - Leyenda Ronski Speed - Hemisphere Daniel Kandi & Robert Nickson - Liberate Guy Mearns - Northern Lights Vaselin Tesev - After Sunset Ariel - A9 (Paul Morrell Remix) Endret 17. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Gjerne ID et par gamle tunes jeg fant på en gammel pc:) : http://www.speedyshare.com/210821642.html http://www.speedyshare.com/908490892.html Den siste der høres ut som noe av DJ Quicksilver(?) Endret 17. september 2008 av Alkjeks Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Adam Nickey - Shift Åhhh! Fy feite for en grom sang! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dalh pres. Van Hanson - TBA Hva sier dere?. Noe vært å jobbe med videre? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fett dahl! Den der tror jeg har mye potensiale. Hvilken vei prøver du å gå med den egentlig? Hvis du hadde pitcha den opp litt kunne den biten der gjerne vært introen på en ganske heftig uplifting trance låt spør du meg. Du har jo så og si alt fram til breaket hehe så må du bare lage noe som virkelig tar av etterpå Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Fett dahl! Den der tror jeg har mye potensiale. Takk takk Hvilken vei prøver du å gå med den egentlig? Går en techy progressive men allikevel uplifting vei tror jeg ...du bare lage noe som virkelig tar av etterpå ...og det er det jeg har gjort nå! --- >Dalh pres. Van Hanson - ID (Sample) <--- Endret 18. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Var på Ibiza forrige uke og opplevde Judgement Sunday, Tiësto og Cream. Fantastiske opplevelser alle sammen! Fikk sett: Mauro Picotto på Pre-party til Meganite (men reiste ikke til Meganite). Eddie Halliwell, Marcel Woods, Judge Jules og Cosmic Gate på Judgement Sunday. Fonzerelli og Tiësto på ISOS-kvelden Andy Moor og Above & Beyond på Cream. Vil ellers nevne Oceanlab - Miracle (Above & Beyond Club Mix) som en låt jeg anbefaler (selv om den sikkert er nevnt tidligere i tråden). Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fett dahl! Den der tror jeg har mye potensiale. Takk takk Hvilken vei prøver du å gå med den egentlig? Går en techy progressive men allikevel uplifting vei tror jeg ...du bare lage noe som virkelig tar av etterpå ...og det er det jeg har gjort nå! --- >Dalh pres. Van Hanson - ID (Sample) <--- Må virkelig si du har talent dalh jævelig fett! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Må virkelig si du har talent dalh jævelig fett! Takktakk Oceanlab - Miracle (Above & Beyond Club Mix) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Dalh pres. Van Hanson - TBA Hva sier dere?. Noe vært å jobbe med videre? digg. selvfølgelig skal du jobbe videre med den! passa perfekt i høstmørket akkurat nå Adam Nickey - Shift Åhhh! Fy feite for en grom sang! nice! den skal være med på vors på lørdag for å si det sånn Endret 18. september 2008 av spax Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) *slettet* - se over Endret 18. september 2008 av spax Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hmms, var på nippet til å investere i Nyana og ISOS 6 idag, men klarte å stå imot . Men det ser ut som jeg kanskje skal ha et par folk her før vi skal på Solstice med House og Electro og tenkte å ha på noe passende i bakgrunnen, forslag anyone? Jeg liker det meste av de mixede albumene, men hva er lettere for de som ikke er så into EDM å like? Merk at jeg skal også høre på CD-en i ettertid i bil og sånn , så ingen forslag er for dumme (untatt Oceanlab sitt nye album). De jeg har vurdert er ISOS 6, Nyana, Another day at the Terrace, Tranceworld 2. Skal kjøpes på platekompaniet eller en annen fysisk butikk i Oslo. Takk på forhånd . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Solstice i morgen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Solstice i morgen? Hmm, om alt går etter planen vil jeg tro. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Solstice i morgen? Hmm, om alt går etter planen vil jeg tro. Haha. Rart at du velger denne helgen da. Neste sier jeg bare!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Haha. Rart at du velger denne helgen da. Neste sier jeg bare!!! Neste og . Såklart skal jeg ha Aly & Fila og sånn. Skulle gjerne hatt et trance-konsept fremfor House/Electro i morgen, men en tager hva en haver. Andre utesteder er ikke akkurat underholdene . Ikke at jeg har sååå mye erfaring til dette stedet at det gjør noe, er vel ikke så mye "bouncing" ute på dansegulvet eller står en foran DJ-poden og woohoo-er, eventuelt cooler'n ved bar'n? Men nå står CD-ene i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå