DJ_Dark Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 IIO - Rapture er jo classic Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Den er fin, ja Skulle ønske kom med noe annet som er like bra.. er jo lov å drømme.. I mellomtiden får man klare seg med Carl B Hihi.. Forresten; hvor får jeg tak i Alright - Red Carpet vs James Doman? Finner den ikke på beatport eller itunes store.. vil ha en sang uten all skrikinga fra EoL-dvd'en. Og; er Tomahawk - Oliver Smith en helt annen en enn den på EoL-dvd'en? Er litt forvirra her nå, den høres helt annerledes ut enn den jeg har på min iTunes enn den på beatport.. Endret 11. september 2008 av Ida2806 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kerli - Walking On Air (Armin Van Buuren Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Forresten; hvor får jeg tak i Alright - Red Carpet vs James Doman? Finner den ikke på beatport eller itunes store.. vil ha en sang uten all skrikinga fra EoL-dvd'en. For alt jeg vet er den ikke sluppet Og; er Tomahawk - Oliver Smith en helt annen en enn den på EoL-dvd'en? Er litt forvirra her nå, den høres helt annerledes ut enn den jeg har på min iTunes enn den på beatport.. Er feil på DVDen. Oliver Smith - Nimbus er den ekte titelen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Husk å komme til Solstice i dag folkens! Freeloop Lemon & Einar K Progression Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Husk å komme til Solstice i dag folkens! Er det så lite folk at dere slipper inn folk med fake leg? :) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du kan jo prøve å komme med fake leg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Husk å komme til Solstice i dag folkens! Er det så lite folk at dere slipper inn folk med fake leg? :) Anbefaler ikke for solstice sin skyld, om de blir tatt så forsvinner skjenkebevillingen og dermed hele klubben. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du sier noe der. Hehe. Men dere som er over 18 må gjerne komme. Det gjelder deg og Rakib. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tror ikke det er noen skade i om Jørgen tar en tur med fakelegget sitt. Folka fra sjenkevesenet finner jo ikke frem uansett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Tror ikke det er noen skade i om Jørgen tar en tur med fakelegget sitt. Folka fra sjenkevesenet finner jo ikke frem uansett :!: Endret 12. september 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 For alt jeg vet er den ikke sluppet... Er feil på DVDen. Oliver Smith - Nimbus er den ekte titelen. Dobbelt takk Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Dream Dance Alliance - A day at the beach Sunlounger - Lost (Extended Version) Satan for en sang Endret 13. september 2008 av Trancefisken Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=tZfFZ1EXn8E Mmm, denne er deilig! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Åh, men please... Blake Jarrell vs. Dane Cook - Dude I Just Wanna Dance (Sean Tyas Remix)... Men Tyas da. Hva faen? Dette er det desidert dårligste jeg noensinne har hørt av han. Han har remixa denne låta som egentlig er laget av Blake Jarrell med samples fra Dance Cook, og Tyas sin er så lik originalen at det er rett og slett kvalmt.. Fullstendig meningsløst. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Åh, men please... Blake Jarrell vs. Dane Cook - Dude I Just Wanna Dance (Sean Tyas Remix)... Men Tyas da. Hva faen? Dette er det desidert dårligste jeg noensinne har hørt av han. Han har remixa denne låta som egentlig er laget av Blake Jarrell med samples fra Dance Cook, og Tyas sin er så lik originalen at det er rett og slett kvalmt.. Fullstendig meningsløst. Synes den er litt fet jeg da Bare litt da! Hehe. Men har ikke hørt originalen. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Sunlounger - Lost (Extended Version)Satan for en sang Enig! Helt sykt! Det er galskap satt i system! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 DJ Passion - Kingston Kitchen DJ Passion - Pitch Black Ahh, eldre hard trance som jeg vokste opp med *mimre* Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Stoneface & Terminal vs Def Tactical - Driven By Venus (Askew Mash Up) skam rå låt!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnus Utrolig feit låt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå