Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er fin, ja :love: Skulle ønske kom med noe annet som er like bra.. er jo lov å drømme..

I mellomtiden får man klare seg med Carl B :love: Hihi.. :p

Forresten; hvor får jeg tak i Alright - Red Carpet vs James Doman? Finner den ikke på beatport eller itunes store.. vil ha en sang uten all skrikinga fra EoL-dvd'en.

Og; er Tomahawk - Oliver Smith en helt annen en enn den på EoL-dvd'en? Er litt forvirra her nå, den høres helt annerledes ut enn den jeg har på min iTunes enn den på beatport..

Endret av Ida2806
Lenke til kommentar
Forresten; hvor får jeg tak i Alright - Red Carpet vs James Doman? Finner den ikke på beatport eller itunes store.. vil ha en sang uten all skrikinga fra EoL-dvd'en.

For alt jeg vet er den ikke sluppet

Og; er Tomahawk - Oliver Smith en helt annen en enn den på EoL-dvd'en? Er litt forvirra her nå, den høres helt annerledes ut enn den jeg har på min iTunes enn den på beatport..

Er feil på DVDen. Oliver Smith - Nimbus er den ekte titelen.

Lenke til kommentar

Åh, men please...

Blake Jarrell vs. Dane Cook - Dude I Just Wanna Dance (Sean Tyas Remix)...

Men Tyas da. Hva faen? Dette er det desidert dårligste jeg noensinne har hørt av han. Han har remixa denne låta som egentlig er laget av Blake Jarrell med samples fra Dance Cook, og Tyas sin er så lik originalen at det er rett og slett kvalmt.. Fullstendig meningsløst.

Lenke til kommentar
Åh, men please...

Blake Jarrell vs. Dane Cook - Dude I Just Wanna Dance (Sean Tyas Remix)...

Men Tyas da. Hva faen? Dette er det desidert dårligste jeg noensinne har hørt av han. Han har remixa denne låta som egentlig er laget av Blake Jarrell med samples fra Dance Cook, og Tyas sin er så lik originalen at det er rett og slett kvalmt.. Fullstendig meningsløst.

Synes den er litt fet jeg da :blush: Bare litt da! Hehe. Men har ikke hørt originalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...