Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skam seg Choon merket synes jeg absolutt ikke den fortjener Helt gjennomsnittlig uplifting trancelåt. Jeg tok meg til og med bryet med å watte opp anlegget som faen for å høre om det gav noe bedre følelse, men nei... Er så mainstream uplifting trance som det går an å bli. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Ja, og det er noe av grunnene for at jeg elsker den. Den er så utrolig forutsigbar, og breakdownet tar meg tilbake til trance fra '99 '00... ___ Hihi, litt morsomt å tenke på at jeg hadde et større publikum enn det Daniel Kandi hadde den 6. Endret 11. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 På videodjinga di? Nei, det var mandagen. Snakker om lørdag kveld! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skal jeg ta med 4 og 5 og så blir det sånn her: 1. DJ Eco - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit) Kul sang! Bra at dere er flinke med å poste sanger. Keep it up Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 A State Of Trance @ DI.FM Trance Channel on air! Tune inn folkens! Knallbra åpning :dribble: Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Sander van Doorn vs. Robbie Williams-låta var awesome! Samme er denne (Mau5'ish) ___ Det var faktisk Armins remix ja. MEGALULZ! Endret 11. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Yeah, låta heter Kerli - Walking On Air (Armin Van Buuren Remix). Men no hurry hverken released eller leaked enda hehe. Sjekket så fort den var aired Lenke til kommentar
W Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sander van Doorn vs. Robbie Williams-låta var kjedelig! Fixed Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sander van Doorn vs. Robbie Williams-låta var alt annet enn kjedelig! Fixed W - My Post (Dalh Re-Edit) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Oh noes ! ENDA en silence mix.... Gosh jeg er lei av silence-rapes nå! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dette er ikke en Silence remix. Er en mashup!. Vet jeg har hørt instrumentalen før Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Aight. Anywas, please spare me Silence er KUN fet i dens originale stand og det er ALDRI noen som har vært i nærheten av å lage en bedre versjon enn Tiesto sin originale. By the way. Vi ligger nå et lite hode foran Metal tråden i post/viewcount, men vi har en laaang vei å gå før vi har tatt igjen Hip-Hop tråden Endret 11. september 2008 av Feh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tiësto sin originale?. Tiësto remixet den vel bare. A-Siden var hans remix, og B-Siden var Fade's Sanctuary mix. Senere i 2000 kom remixer av Airscape og Above & Beyond bla. Men, Tiësto remixen er udødelig Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tiesto sin er for meg den originale versjonen, don't care hvem som egentlig har den originale. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Originalen er en downtempo versjon av Delerium & Sarah McLachland Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Gareth Emery vs. Delerium - This Is Silence (Myon vs. Shane 54 Mashup) Den ble spillt i dagens ASOT. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sangen er generelt pissræva. EOD! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jentedance deluxe? Hehe.. Synes den var fengende iallefall.. litt "rotete", men ellers grei Tenkte kanskje den vil være grei, elsket Iio med "Rapture".. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 elsket Iio med "Rapture".. Det har vært yndlingssangen min gjennom mange år Den er bare så deilig å høre på. Men er desverre den eneste bra Iio har etter min mening. Litt synd men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå