Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer et surt innlegg. Dere er herved advart.

Jeg er så forbanna lei av at folk aldri møter opp på events i Oslo. Vi gjør vårt beste for at klubbNorge skal ta seg opp igjen til der det var, men da trenger vi faktisk folk som møter opp på events også. Hvis ikke blir det bare store tap for arrangørene og ingen fler events. Dette skjønner faen ikke folk i Norge, og de møter kun opp når det er store stjerner som spiller. Hva med å støtte lokale DJs? Mange ganger har jeg hørt lokale stjerner spille bedre enn hva utlendinger har fått til. Problemet er bare at det norske folk ikke fatter dette.

Det beste eksemplet på dette er Under The Moon som ble arrangert forrige helg. Arrangøren hadde leid inn Daniel Kandi og Kris O'Niel fra Danmark, samt at vår egen The Blizzard spilte. Dette var tydeligvis ikke nok for det kresne norske folk som aldri dukket opp. Kvelden var helt rå, men herlig musikk hele kvelden, men det var ikke utenlandske DJs så folk uteble. Dette har ført til at Under The Moon Classic Night med Dumonde 3. oktober har blitt kansellert. Denne kvelden har jeg gledet meg til i mange mnd, helt siden jeg fikk vite om det. Men nå har det norske folk selv satt en stopper for dette. Takk skal dere faen meg ha.

Vi på Club Solstice (Gamle Pi) i Oslo prøver å gjøre vårt beste for at klubbmiljøet i Norge skal ta seg opp igjen og at folk kan få en herlig helg på byen med god house og trance. Slik som det er nå får vi ingen hjelp fra folket, som vi virkelig trenger, og det er ikke sikkert at klubben kan fortsette med dette da underskuddet blir for stort.

Hvis folk heller har lyst til å dra på steder hvor det florerer pakistanere som bare er ute etter bråk og hvor det i tillegg er forferdelig dårlig musikk, be my guest, men ikke klag når klubber med god musikk forsvinner.

Håper alle som leser dette kommer seg på klubben til helgen (Og Dalh etter sen-desember en gang) for et herlig event med Lemon & Einar K!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Tror vel det er bare Solstice som har problemer med promoteringen?

Nei, vi promoterer som bare faen, og når vi har events på facebook har det mange "attending" som ikke kommer. Og ja, flere av dem er ikke fra Oslo, men det er fler fra Oslo som har "attending" enn det kommer.

Lenke til kommentar

Skylde på kunden ja, nå har jeg hørt det å :p

Jobb mer med promo!

Armin Van Buuren Ft Sharon Den Adel - In And Out Of Love (Push Trancedental Remix)/(Richard Durand Remix)

Cosmic Gate - Should Have Known (Wippenberg Remix / Indecent Noise Rework)

DJ Tatana - Spring Breeze (Original Mix)

Fat Boy Slim - Right Here Right Now (Scot Project Mix)

Nic Chagall - What You Need (Scot Project Remix)

Filterheadz - Day At The Beach

George Acosta feat. Aruna - Fallin' Backwards (Vast Vision Remix)

Orjan Nilsen Pres. O & R - Rain (Original Mix)

Sindre Eide - Only When I Sleep (Estiva Tech Remix), nydelig melodi på den, ellers middelmådig tech.

The Thrillseekers feat. Fisher - The Last Time (Hydroid & Roman Weinstein Remix)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...