DanielvanSand Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Uff, Paul van Dyk, Marcus Schossow, Aly & Fila, Marco V, Leon Bolier, Sied van Riel, Daniel Kandi, Super8 & Tab, Sean Tyas ++ uff, sux to be 17... Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 eid:( snx på daniel kandi til fredag;-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du får Ferry til neste år da Dalh Du nevnte ikke Dumonde btw. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dumonde back together? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Et par kjappe fra forige ukes asot: Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes Deilig sang, synd den ikke kom før sommeren, for den her tror jeg virkelig kunne slått an som en sommerhit! Chill! Ferry Corsten - Radio Crash Det beste jeg har hørt fra Ferry på flere år... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dumonde back together? Er nok bare han ene, men det blir classics hele kvelden!!! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fet ny release jeg kom over i farta Eller ikke released enda da, men den erpå vei hehe. Meget interessant låt fra en for meg ukjent producer. Releasen som kommer inneholder også remixer av Danilo Ercole, Estiva og 7 Skies & Static Blue, men likte originalen best Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som fortsatt er her eller er alle og har det fett med Kandi i kveld? Digg tune btw, Feh. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bestilte nettopp billett til Paul Van Dyk om et par uker. Skal også på aly & fila dagen før. Blir en knall trance helg av de sjeldne Mange som har tenkt seg dit? Rapha - Pandora (Daniel Kandi’s Emotional Mix) fra ASOT ikveld, sinnsykt digg låt! Lenke til kommentar
W Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Rapha - Pandora (Daniel Kandi’s Emotional Mix) fra ASOT ikveld, sinnsykt digg låt! Nydelig sang. Daniel Kandi skuffer aldri! Airbase feat. Floria Ambra - Denial (Airbase Remix) var høydepunkt nummer 2. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bestilte nettopp billett til Paul Van Dyk om et par uker. Skal også på aly & fila dagen før. Blir en knall trance helg av de sjeldne Mange som har tenkt seg dit? Rapha - Pandora (Daniel Kandi’s Emotional Mix) fra ASOT ikveld, sinnsykt digg låt! Jeg skal hvertfall 100% på PvD, men er vel bare 50% sjanse for at jeg dukker opp på Aly & Fila, spørs på dama Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Digital Nature - Aeon (Original Mix) Herlig låt !! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bestilte nettopp billett til Paul Van Dyk om et par uker. Skal også på aly & fila dagen før. Blir en knall trance helg av de sjeldne Mange som har tenkt seg dit? Rapha - Pandora (Daniel Kandi’s Emotional Mix) fra ASOT ikveld, sinnsykt digg låt! Jeg skal hvertfall 100% på PvD, men er vel bare 50% sjanse for at jeg dukker opp på Aly & Fila, spørs på dama Hun drar du vel lett med! Er på Solstice og jo! Skal kjøpe meg billett til PvD snart. Billett på Solsticer er np! Og Kandi er i kveld E-wok! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) VA - Dalh pres. Choonhau5 Remixes [DALHREC02] Artist(s) .........: VA (Cygnus X, Ton T.B., Primer, Selu Vibra, Dalh) Title .............: Dalh pres. Choonhau5 Remixes Genre .............: Dun-dun-dun-dun Progressive Trance Record Label ......: Dalh Recordings Catalogue Number ..: DALHREC02 Quality ...........: 320kbps avg / 44.1KHz / Joint Stereo Duration ..........: 00:44:18 (101MB) Release Date ......: 09-05-2008 Download Store ....: http://www.lolz.info Tracklist : 1. Cygnus X - Superstring (Dalh pres. Choonhau5 Re-Rape) 2. Ton T.B. - Dream Machine (Dalh pres. Choonhau5's Balearic Mix) 3. Primer - Everlast (Dalh pres. Choonhau5 Remix) (Rework) 4. Cygnus X - The Orange Theme (Dalh pres. Choonhau5 Re-Rape) 5. Selu Vibra - Divine (Dalh pres. Choonhau5 Remix) ---> OMGOMG last ned <--- Endret 5. september 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, jeg skal hvertfall prøve Dark Nice one @ Dalh, legg de ut på clublife og så kanskje du får litt pr0 feedback Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Frekk aften på solstice i går, håper på litt bedre oppmøte neste gang tho.. ellers sabla artig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Faen! Var du der og? Hvorfor sa du ikke hei til meg som W gjorde? Kom til Solstice neste fredag og! Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Klar for neste fredag og ja, lett Ellers er jo Aly & Fila bankers Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ikke ny, men siden dere fikk meg til å høre på Daniel Kandi så fant jeg ihvertfall Evbointh igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Klar for neste fredag og ja, lett Ellers er jo Aly & Fila bankers Når kom du i går? Da jeg satt i coveren eller senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå