W Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 FY faen til primitiv dritmusikk...Huff... Jaja... My opinion Noen som ba om din mening? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 FY faen til primitiv dritmusikk...Huff... Jaja... My opinion Noen som ba om din mening? Var det noen som ba om din mening, fra ditt forrige innlegg? Jeg syntes HardHouse blir for hakkete, sketchy og harry for min smak. Jeg trenger en mer flytende lyd, en lyd som morpher seg over i forskjellige retninger. Derfor jeg liker psytrance :=) Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Anbefaler dere Trance Arena Vol.5 2004, ganske mange bra trance låter Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Nuphaze - Mental Thing 2004 Denne er bra! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Monsun - Monsun (Callisto Remix) Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 trance 4mal - twilight (original mix) 4mal - twilight (intro mix) phil york - together in this dream (original mix) phil york - together in this dream (technikal remix) asle presents frost - wait for me (max grahams sidechain mix) asle presents frost - wait for me (6am club mix) the thrillseekers presents hydra - affinity 2005 (menno de jong remix) <-- MASSIV!! dj ernesto - in me (danjo and styles remix) marc et claude - free (club mix) marc et claude - free (original mix) marc et claude - free (marc van linden remix) marc et claude - free (mark norman remix) lost witness feat tiff lacey - home (original mix) lost witness feat tiff lacey - home (mike shiver mix) lost witness feat tiff lacey - home (michael parsberg mix) lost witness feat tiff lacey - home (atomic puppies vs kumuchi remix) 2 breed - thinking of you (original mix) thomas penton - deeper vowels (original mix) walsh and coutre feat holly - burn (original mix) synergy - hello strings final sylas - classic wave (marcos remix) buro - mindlessness (audioplacid remix) buro - mindlessness (original mix) buro - forever ahmet ertenu - why (derek howell remix) progressive, trance og house: penn and chus - esperanza (dr kucho remix) nikola gala - out of body nikola gala - next room girl nobody - sirens (monkz remix) girl nobody - sirens (shilohs boy everybody mix) propaganda - let the base (orginal mix) propaganda - feel the groove (original mix) 2 breed - thinking of you (subtech remix) hamel and vogt - outbreakz (original mix) ahmet ertenu - why (original mix) mine anbefalinger for denne gang, n-joy! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Fifth Entity - Melody of Consolation (Frank J's Remix) Dream yourself away-sang... Denne betyr mye for meg Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 For å være ærlig: Har ikke noe imot Gigi D'Agostino jeg!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Har ikke noe imot Gigi D'Agostino jeg!! Gigi har en del gode sanger, og han har veldig bra beat i sangene sine. Men det kan vel ikke akkurat kalles trance, det peker vel mer i dance-retningen... Noen kule sanger fra Gigi D'agostino: -Another Way -Baci & Abbracci -Bla Bla Bla (Dark Mix) -Campane -Cubalibre -Escuzme -La Dance -La Marche Electronique -L'amour Toujours (I'll Fly with You) -Super Song (Live) -Tekno Jam Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Fifth Entity - Melody of Consolation (Frank J's Remix)Dream yourself away-sang... Denne betyr mye for meg Den er ikke så værst, men akkurat det "soundet" (uplifting trance) begynner å bli vel utgått! Samme type låt anno 2005 vil jeg si er Ava Mea - In The End -> finner ganske mangle likheter mellom de to låtene. Driven er ganske lik, det samme gjelder "akkordene i melodien", tempoet er riktignok mye "slowere", men likevel... For B-R-A uplifting trance sjekk ut DJ Underwater og BuRo Endret 2. mars 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 For B-R-A uplifting trance sjekk ut DJ Underwater og BuRo Jeg har hørt DJ Underwater - Planet Water (Buro Remix), men synes ikke den skiller seg så veldig ut akkurat... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg syns "Allure - no more tears" er ganske bra... nå vet jeg ikke om jeg kom midt inni en diskusjon, men ihvertfall, noen andre som syns den også er bra...? Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg syns "Allure - no more tears" er ganske bra...nå vet jeg ikke om jeg kom midt inni en diskusjon, men ihvertfall, noen andre som syns den også er bra...? Den er ganske bra, ja. Er ikke Allure et Tijs Verwest (DJ Tiësto) prosjekt? Hvis ikke jeg husker feil da... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg syns "Allure - no more tears" er ganske bra...nå vet jeg ikke om jeg kom midt inni en diskusjon, men ihvertfall, noen andre som syns den også er bra...? Den er ganske bra, ja. Er ikke Allure et Tijs Verwest (DJ Tiësto) prosjekt? Hvis ikke jeg husker feil da... stemmer bra det ja allure - rejected Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg syns "Allure - no more tears" er ganske bra...nå vet jeg ikke om jeg kom midt inni en diskusjon, men ihvertfall, noen andre som syns den også er bra...? Den er ganske bra, ja. Er ikke Allure et Tijs Verwest (DJ Tiësto) prosjekt? Hvis ikke jeg husker feil da... Tiësto & Cor Fijneman faktisk Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 For B-R-A uplifting trance sjekk ut DJ Underwater og BuRo Jeg har hørt DJ Underwater - Planet Water (Buro Remix), men synes ikke den skiller seg så veldig ut akkurat... Hør original av "Water Planet" som den faktisk heter, den er fet den! Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 Katana - Gemini Nexes - Il Vicious Bas & Ram - Protocol Yahel - Massive Control DJ Air - Alone With Me (Tukan Remix) Rising Star (AvB) - Clear Blue Moon M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive Pandemonium Project - The Active Building G&M Project - Feeling the Sunrise (Up-Mix) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 Monsun - Monsun (Callisto Remix) Likte denne utrolig godt Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix) Young Parisians - U Write The Rules (Solarstone Remix) 2 godlåter. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 Hører egentlig bare på ca 3 trancesanger. Ayumi Hamasaki - Trauma (dumonde remix) Svenson & Gielen - Twisted (Energy Mix) Nexus - vicious Og noen andre som jeg hører i fragmovies som tar helt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå