Ida2806 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Da blir det Sensation på meg i København 15. november :D Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Da blir det Sensation på meg i København 15. november :D Sensation i køben faktisk. Hvor mange, når og hva er lineup? Kos deg Sensation konseptet er heftig, men har du mulighet til å dra til amster for sensation white, dra for all del dit! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 ^Takktakk Skal studere et halv år i Amster fra våren av, så det er store sjanser for at jeg får med meg det, ja Lineupen legges ut 2-3 uker før, har jeg hørt, så vet ikke enda Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Sunlounger - Catwalk Denne har vokst på meg i det siste. Elsker gitar-riffet i den Endret 30. august 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 er usikker på artisten, men denne songen bare eier Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 er usikker på artisten, men denne songen bare eier Det er ikke Trance Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sunlounger er fantastisk herlig Men er det trance? Det høres mer ut som noe gøy chillout av noe slag ... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sunlounger er trance, type 'balearic music' Sjekk ut albumet 'Another Day On The Terrace' og det nye 'Sunny Tales'! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Push - Tranzy State of Mind (Original Mix) Gammel, men fet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dalh, jeg har bestilt "Another Day on the Terrace". Sitter og gleder meg til det kommer sammen med Daft Punks fantastiske "Interstella 5555: 5ecret of the 5ecret 5tar 5ystem" ^^ Har hørt noen spor fra Sunny Tales og jeg må si jeg liker det jeg hører Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dalh, jeg har bestilt "Another Day on the Terrace". Du er litt for sein tho'. Plata er perfekt for sommeren, som nå er over... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 He he, men jeg liker å sette meg i en state of mind på vinterstid som gjør at jeg tror det er sommer, og da er det flott med sommermusikk. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (Må bare ha tråden i mine favoritter, ufattelig at jeg ikke er innom her oftere) Hva syntes de litt mer hardbarka Trance folka har inne om Sean Tyas forresten? Har selv et rimelig godt øye (eller kanskje heller øre) for den gutten. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Meh. Mista det meste av respekten jeg hadde av han under UTS 19. April, nå er han kun et navn , men noen av låtene hans er bra. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Meh. Mista det meste av respekten jeg hadde av han under UTS 19. April, nå er han kun et navn , men noen av låtene hans er bra. Mista respekten for han??? Bare fordi han spilte dårligere enn forventa den ene gangen? Virker som et tynt grunnlag spør du meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Mista respekten for han??? Bare fordi han spilte dårligere enn forventa den ene gangen? Virker som et tynt grunnlag spør du meg. Kanskje litt dårlig formulering, men for min del så synes jeg han ble litt kjedelig (inntrykket jeg fikk av han). Men som sagt, han har bra sanger på samvittigheten. Han har gitt ut en del i varierende kvalitet og sounden hans var bra når den var ny. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ikke helt oppdatert på trance fronten for tia, gjerne sleng ut noen låter som er onfire atm:) Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Laget Trance Community side på Facebook. Her vil dere får update den 1 i hver måned på hvor det skjer i Norge på trance fronten. Spre ordet til dine venner ved å del denne linken: http://www.facebook.com/pages/Norwegian-Tr...ity/26991497108 Dette er kanskje litt offtopic så admin får skyte meg om han vil, men tenkte bare at folk trenger å få vite om dette Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er det bare meg, eller hvor faen er alle låtene hen? Er det rett og slett trance-tørke om dagen, eller har jeg falt helt ut? Har nesten ikke hørt en ny, god låt siden før sommeren? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Få blir faktisk released pga sommeren. De som trykker plater har ofte ferie. Er det samme på alle fronter Inkl. hardstyle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå