Feh Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er desverre det som skjer mer og mer om dagen hos en del artister. Selv om de mister supporten av de som liker trance gjør det ingenting fordi de tjener sikkert det tidobbelte av å gå kommerst. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Satt på Nyana cd 2 istad, og fy fader og herlig den er. Er en stund siden jeg sist hørte på den nå, men blir forbauset over hvor god en plate kan være. Det jeg digger med denne er hvor avslappende og behagelig den er, og følelsen av å vite de neste sangene er top notch. BPM'en er litt høy, og det plager i noen tilfeller, spesielt under 'U Write the Rules', men men. Destination Sunrise - Catcher In Your Eyes - Filterheadz present Orange 3 (blue mix) Beautiful Things - Andain (Gabriel & Dresden remix) Destination - Solarstone vs Sirocco U Write The Rules - Young Parisians (Solarstone remix) Nothing - Holden & Thompson (93 Returning mix) Forever Waiting - Mr. Sam vs. Fred Baker present As One As The Rush Comes - Motorcycle Never - The Rock Project feat. Tina Arena ------------------------------------------ Morgentau - Smart System (Spring mix) Requiem For A Dream - Leama Remember/Summer Sun - POS North Pole - Solid Globe Alt etter fet/---- passer ikke inn i den laidbacke stilen plata har, desverre, men alt frem til dette er faktisk perfekt. Den siste mixen av 'Never' er også litt langdryg. Har du ikke hørt dette albumet før; SÅ KJØPER DU DET NÅ! EDIT: leif Endret 27. august 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 DJMAG Top 100 mine votes: 1. Fedde Le Grand 2. Gareth Emery 3. Laidback Luke 4. Armin Van Buuren 5. Galen Behr Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Da fikk jeg stemt . Richard Durand Gareth Emery Armin van Buuren Above & Beyond Paul van Dyk (gutten måtte jo få et poeng ) . Skulle selvfølgelig gjerne gitt flere andre poeng og. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Richard Durand Gareth Emery Armin van Buuren Above & Beyond Paul van Dyk 1. Fedde Le Grand 2. Gareth Emery 3. Laidback Luke 4. Armin Van Buuren 5. Galen Behr 1 Armin van Buuren 2 Showtek 3 Infected Mushroom 4 Ørjan Nilsen 5 Carl B Fasiten 1. Tiësto 2. Menno de Jong 3. Richard Durand 4. Sander van Doorn 5. Deadmau5 6. Marcus Schossow 7. Gareth Emery 8. Eddie Halliwell 9. Marcel Woods 10. DJ Shah Endret 28. august 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Husker ikke rekkefølgen, men gav 4 stemmer i år: Marcus Schossow The Blizzard Martin Roth DJ Eco Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Marcus SchossowThe Blizzard Martin Roth DJ Eco Produksjonsmessig, er det en veldig bra liste! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Produksjonsmessig, er det en veldig bra liste! Nå skal ikke det telles med i beregninga daa! Da hadde Simon Patterson fortjent en plass . Endret 28. august 2008 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Da hadde Simon Patterson fortjent en plass . Han har jo bare kommet med 'Smack' jooo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Han har jo bare kommet med 'Smack' jooo Whatever it takes? Us? Og den låta med Sean Tyas? Sean Tyas mista jeg litt sansen for etter UTS 19. April, det virka så planlagt . Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Whatever It Takes og Us er begge tilfeldige uplifters uten sjel Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Remixen av Fallen Tides ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Remixen av Fallen Tides ? Un- Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Marcus SchossowThe Blizzard Martin Roth DJ Eco Produksjonsmessig, er det en veldig bra liste! Ja. Eneste av de 4 jeg har hørt live i år er jo The Blizzard, eller var bare Lars da, men anyway Har nesten ikke hørt noe livesets i år i det hele tatt omtrent. Meget sjeldent jeg hører på det om dagen. Går en ASOT i ny og ne, men er heller sjeldent. Har sakte men sikkert begynt å konvertere til House så trancen får mindre og mindre tid i mine ører Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 1 Armin van Buuren 2 Showtek 3 Infected Mushroom 4 Ørjan Nilsen 5 Carl B Jammen bra vi har forskjellig smak; "fasiten" din var dørgende kjedelig. Skulle kanskje stemt Super8 & Tab i stedet for Carl B, men what the heck, mannen har imponert meg siden hans remix av 'Sail'. Og Showtek har underholdt meg mye i år, klart de fortjener en plass på lista. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 ...så du baserer dine stemmer på produksjoner...? Lenke til kommentar
W Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Helt OK priser og alt er i 320 kbps MP3 men de har vel også WAV og et format til tror jeg husker ikke interesserer meg ikke Finner The Blizzard, Orjan Nilsen etc. der. Av det jeg har sett så langt er Beatport som regel billigere enn de andre nettbutikkene. Endret 29. august 2008 av W Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Helt OK priser og alt er i 320 kbps MP3 men de har vel også WAV og et format til tror jeg husker ikke interesserer meg ikke Finner The Blizzard, Orjan Nilsen etc. der. Av det jeg har sett så langt er Beatport som regel billigere enn de andre nettbutikkene. Jeg undersøkte litt forskjellige nettbutikker og tenkte å dele resultatet med dere Låter jeg ville ha: Envio - For You (The Blizzard Remix) Mike Foyle - Pandora (The Blizzard Remix) The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (The Blizzard Remix) The Blizzard - Kalopsia (The Blizzard! ) Pris på alle 4: Amazon.com (256 kbps) $0.99 * 4 = $3.96 (= 21,35 kr) Beatport.com (? kbps) $1.49 * 4 = $5.96 (= 32.13 kr) junodownload.com (320 kbps) £1.95 + £1.10 * 2 = £4.15 (= 40.95 kr) Audiojelly.com (? kbps) €1.25 * 3 + €1.45 = €5.20 (= 41.31 kr) DjDownload.com (320 kbps) $2.08 * 4 = $8.32 (= 44.85 kr) cdjshop.com (320 kbps) £1.25 * 4 = £5 (= 49.34 kr) Konklusjon: Amazon.com er klart billigst, dog med minst bitrate av alle, men 256 kbps er akseptabelt. Beatport.com kom på en god andreplass Endret 29. august 2008 av Alkjeks Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hehe, Ferr. Andy Blueman som du nevnte noen sider tilbake her, har virkelig smittet. Spiller Time to Rest i skrivende stund, veldig bra driv i sangen. Liker Daniel Kandi-remixen bedre, faktisk. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hehe, Ferr. Andy Blueman som du nevnte noen sider tilbake her, har virkelig smittet. Spiller Time to Rest i skrivende stund, veldig bra driv i sangen. Liker Daniel Kandi-remixen bedre, faktisk. Har du hørt 'Nyctalopia' ? Anbefales!. Min favorittlåt fra i fjor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå